Wat je even kwijt wil #60

De afzuigkap maakte een raar geluid dus ik haalde die filters los om te kijken wat er aan de hand was, valt er een steen uit :+1:

16 likes

Oh de kokos ijskoffie van nespresso is lekkerrr

5 likes

Maar mini’s zijn wel echt heel leuk!!

4 likes

Ja, CafƩ De Kneus, daar is het heel erg. Toen ik afgestudeerd was (WO) mocht ik ook niet meer naar binnen. Ze zijn wel consequent :grimacing:

2 likes

Pffff ik ben net van een prednisonkuur af en dacht dat ik er wel weer redelijk ongeschonden doorheen gekomen was, maar nu krijg ik dus alsnog een dikker hoofd en zo’n gekke bult in m’n nek, wat een ellende

1 like

Omgg die heb ik ook nog. Straks ff maken.

2 likes

Waarom kom ik er altijd na het scheren als ik al helemaal verder klaar ben erachter dat ik een stukje haar op mijn benen ben vergeten.

18 likes

Ik heb voor deze week een aardappelsalade gepland om te eten maar ik kan me niet herinneren waar ik dat recept heb gezien en nu weet ik echt niet meer hoe of wat :angry: dus als je nog een leuk recept hebt, hit me up

2 likes

Nou dat geld kan onze gemeente wel beter besteden toch?

1 like

Ik zag eerder deze week een recept op de insta van green kitchen stories! Heb m zelf niet geprobeerd maar zag er chill uit

4 likes

eyyy toevalig heb ik alles voor dat recept, dan wordt dit m.

3 likes

Zou sowieso even naar de ehbo gaan! Kan geen kwaad en vaak heeft een groot festival een apotheek op het terrein, wie weet of er iets geregeld kan worden.

3 likes

Nice ik ging net even bij mijn Vattenfal kijken, staat er nog steeds dat ze denken dat ik rond de 125 euro terug ga krijgen in november en er stond er ook bij: Wij hebben bij het berekenen van dit advies rekening gehouden met de nieuwe tarieven per 1 juli.

:partying_face: :partying_face: Dat zijn de betere berichten. En al krijg ik maar 5 euro terug uiteindelijk haha, het is altijd beter dan dat ze denken dat mijn termijnbedrag omhoog moet. Zo fijn ook dat na dat hele gezeik met welkomsenergie de schade toch best nog beperkt is gebleven, betaal denk ik maar 10 euro meer per maand.

5 likes

Ben daar geweest maar op de camping hadden ze niks… Van een buurtent hooikoortspil gehad maar doet ook niks dus ben doomed denk ik :upside_down_face:

2 likes

M’n moeder en ik dachten oh leuk tosti maken in het prehistorische tostiapparaat van opa die al jaren staat te verstoffen. Doet ze de stekker erin en pats, alle stroom eraf. Tot zover onze tosti’s :smiling_face_with_tear:

2 likes

Pantosti’s maken!

Ja hebben ze nu in de pan liggen! Hoop dat m’n moeder dat beter kan dan ik. Als ik pantosti maak is t brood zwart en de kaas net niet genoeg gesmolten haha

4 likes

Ja moet ook op heel laag vuur, ik doe er altijd een deksel op en geduldig zijn :smiley: oh en veel boter

2 likes

Ik ben op het strand maar het is hier vandaag een stuk frisser dan verwacht. Haha zo kut, lig hier met kippenvel

Had niet alleen naar het weer van mijn woonplaats moeten kijken. Maar gisteren was ik ook op het strand en toen was het prima :weary:

1 like

Bij geduld gaat het meestal mis bij mij :joy:

3 likes