Wat verschrikkelijk, heel veel liefs en sterkte
Wtf ik ben letterlijk voor de 2e keer gescammed bij een tankstation. Een keer voor iets meer dan $1000 en nu weer voor $300
Oh nee! Hoe?
Ik betaal altijd bij de pomp dus ik denk door skimming
Elke vrijdag morgen ben ik weer benieuwd naar de Albert Heijn deals voor volgende week, elke vrijdag valt het weer tegen
Precies dit en omdat ik voornamelijk ‘slechte’ dingen bij de appie koop is mijn persoonlijke bonus ook niet geweldig.
Mijn persoonlijke bonus weet vaak beter dan ik wanneer ik ongesteld moet worden. Wel handig.
Chocola met korting. Oehoehoehoeehoe
Ik heb mezelf buitengesloten wou nog even voor werk boodschappen doen, voornamelijk omdat de koffie op is. En nu kon ik nieteens de winkel in omdat de sleutel van mn slot aan de hele sleutelbos vast zit
gelukkig komt m’n vriend me redden en kan ik in de schaduw van een geparkeerde auto zitten want de zon staat hier al lekker fel te branden en ik had natuurlijk niet bedacht me in te smeren voor het ritje van 3 minuten
Zo lekker fruit halen op de markt en dan weer lekker koel binnen zitten
Hahah dat lied was net op de radio en een collega en ik meteen " Hamburgers met korting oh oh oh"
Weer binnen
De kleermaker heeft een drukknoopje in mijn overslagjurken gezet. Echt ideaal. Het knoopje is onzichtbaar en ik hoef me geen zorgen meer te maken over een boobflash.
@SpeedOfSound Als je zoekt op ‘aannaai drukknop’ vind je knopjes die je zelf makkelijk op je jurk kan zetten
Ik las anaal druk knop
Waar het hart vol van is .
Note to self, geen midi jurk meer aantrekken naar de pedicure tenzij ik graag nog een x mijn kruis flash.
Om in thema te blijven:
Ik die vanochtend een ninjatrap deed om de lift open te houden om nog mee te kunnen met een collega… Om me daarna te bedenken dat ik een kort jurkje aan heb
Wat super heftig dit voor jou en je familie.
Zijn je ouders nog samen?
Heel veel sterkte. Als je moeder de chemo gaat doen, hoop ik dat het aanslaat en jullie nog wat langer elkaar hebben.
En schroom je niet om je hart te luchten hier als het nodig is, het is niet niks!
Love deze emoji.
Is de beste in korte tijd
Okeee we werden met zn alle samen geroepen op werk. Dus ik dacht ze gaan iets vertellen over de vakanties ofzo. Maar nee ineens ging de leiding gevende vertellen van " jaa ik hoor roddels over mij en collega x . We hebben geen relatie we zien elkaar wel en eh we hebben t leuk en gevoelens enzo"
Het was zo tyfus ongemakkelijk he. Zij zat er ook kei droog bij.
Meneer zit ook midden in een scheiding. Alsof ik een gratis ticket heb gewonnen voor een grote shit show.
En ineens ging t van dat naar " ohja en je mag niet meer zomaar bellen en op je mobiel kijken"
Omdat een collega maar te pas en te onpas lekker gaat bellen als hij daar zin in heeft