Wat je even kwijt wil #60

M’n collega op wie ik een crush heb heeft medegedeeld dat hij weggaat en echt :cry: :cry: :cry:

Hij date ook iemand anders dus niet alsof er hoop was maar kut. Zo jammer. Vind hem zo leuk (ook als vriend / collega)

12 likes

Pff heb het zo warm, kan er niet van slapen

5 likes

Voor de pandemie kon ik echt een beetje neerkijken op mensen tussen de 25 en 30 jaar die uitgaan niet meer leuk vonden. Dan dacht ik echt jemig wat doe je met je leven. En nu zit ik zelf in die leeftijdscategorie en sta ik in de club van ik haat mensen ik wil naar huis red mij🥲

10 likes

Ik zou m’n linkernier geven om mezelf nu te teletransporteren naar huis.

3 likes

Zo, nou ik ook, zeg. Ik overweeg om zondagmiddag naar huis te gaan. :sweat_smile: Had er zo’n zin, maar blegh.

Net in een halve jankbui/paniekaanval wakker geworden in een tent. Geen aanrader.

2 likes

I feel your pain! Dit is mijn standaard schema :smiling_face_with_tear: Half 6 opstaan en tussen de 1,5-2 uur reizen enkele reis, wel met de auto maar het is niet echt leuk!

3 likes

Ik werd net om kwart voor 7 uit mezelf wakker en ik ben blij! Ik heb de afgelopen 3 weken echt slecht geslapen. Maar gisteravond ben ik om kwart voor 10 gaan slapen en werd 9 uur later wakker!

Edit: en ik heb net nog zo’n 2 uur geslapen.

6 likes

Welke shampoo heb je besteld?

1 like

Dat is… intens!

Nja opzich valt met een kopje koffie erbij de rit nog mee, alleen ga ik waarschijnlijk alsnog te laat komen aangezien de chauffeur steeds verkeerd rijdt :cry:

Wel toeristische route met schapen in de berm

14 likes

Bah ik ben zó kortademig. Al sinds gistermiddag lijkt het alsof ik maar de helft van mijn longinhoud kan gebruiken. Puffer die ik dan normaliter pak helpt nul. Ken dit wel van pre-corona maar ben nu op een festival en kan niet zomaar naar huis maar dit hou ik niet nog 2 dagen en een nacht vol?! Naar de EHBO gaan heeft denk ik ook geen nut, gaat vanzelf over met rust en tijd. Maarja die is hier niet :sob:

3 likes

Jongens dit kan toch niet :sob:

13 likes

Is het alleen nu of al een tijdje? Vandaag is er namelijk veel last van smog!

2 likes

Al sinds gister uur of 6… Saharazand komt hier ook vandaag. Echt fucked up want ik ben hier met iemand samen die van mijn vervoer (en aanwezigheid :upside_down_face:) afhankelijk is maar ik kan al niet op adem komen als ik van tent naar toiletten loop??

1 like

Maar het klopt dat we ons richten op hbo- en wo-studenten", zegt eigenaar Frank de Beus. “Dat is onze doelgroep, omdat daar ook een heel studentenleven omheen zit. Zij hebben studentenhuizen, verenigingen en ondernemen activiteiten met elkaar. Meer dan mbo’ers dat doen. Wij zijn maar een klein café en kunnen ons niet op iedereen richten. We hebben verder niets tegen het mbo.”

Dit ook. Ja het studentenleven wordt mede anders beleefd omdat ze oa niet mee kunnen doen aan studentenverenigingen. Ze ondernemen heus wel activiteiten en er zijn ook genoeg die wel op kamers zijn. Op de een of andere manier zijn er nooit verenigingen ontstaan. Het zal vast niet meehelpen dat mbo-ers niet als student werden gezien tot 2020 maar als scholier.

7 likes

Ik heb zo slecht geslapen vannacht :confounded:, het weer gaat een klein beetje naar de extreme kant en mijn lichaam is meteen van slag

3 likes

Inmiddels wel! Voor hbo’ers is het hetzelfde liedje geweest overigens. Goed als dit doorbroken wordt. Je ziet sowieso steeds meer waardering voor het mbo opkomen en/of opgeëist worden. Lijkt me een goede ontwikkeling.

6 likes

Mijn fav kimono is nu voor 45% in de sale bij Massimo Dutti (van 130 naar 70 ofzo) en ik heb zo de neiging om een extra exemplaar te bestellen voor het geval dat ik deze ooit sloop of hij versleten is etc. Ben er zó blij mee en draag hem heel vaak en hij staat zo leuk met zoveel dingen.

8 likes

Ik wist dit niet van hbo. Dus dan is het met mbo ook wel mogelijk dat het niet meer gezien wordt als niet meedoen. Hopelijk komen er ooit nog eens gemixte verenigingen!

2 likes

Ik zou het doen! Heb het best vaak jammer gevonden dat ik geen back up van een kledingstuk had dat kapot ging/versleten was.

7 likes

Wat kunnen mensen toch vreselijk zijn. Hoezo zou het voor een studentencafé ook uitmaken welk type student er komt, zolang ze naar binnen willen en een biertje komen drinken heb je omzet toch. Deze uitspraak van de eigenaar maakt het ook niet bepaald beter: “In principe wordt niemand geweigerd op basis van wat er op zijn of haar studentenpas staat. Zolang het niet om grote groepen gaat, staan we oogluikend wel wat toe.”
Af en toe een mbo’er is dus niet erg, maar een hele groep mag niet? Wat een kneus.

14 likes