Wat je even kwijt wil #60

@Chuckie mocht het je interesseren: de salade is lekker! Met vegan pesto, kokosyoghurt en rucola ipv sla

3 likes

SPF is fake news. UV rules, lekker allemaal braden in de zon, is heel goed voor je gesteldheid.
:skull_and_crossbones:

8 likes

Ik dacht even dat Kaag in Duitsland met een legerjackie aan zat

17 likes

Ik dacht even dat ik naar Meryl Streep keek :confused:

1 like

Echt zo’n kutsfeer op Scheveningen gisteren en vandaag. Iedereen heeft een kort lontje.

2 likes

Oh nooo idd ik zie m ook niet meer :sob: toen ik dat schreef nog wel
Helaas

Ik kan normaal zooo slecht tegen hitte, wil dan echt gewoon op de bank liggen en niks doen. Maar ondanks de hitte heb ik vandaag zo’n productieve dag gehad! Heb boodschappen gedaan, koelkast schoongemaakt, 9 km gewandeld (zelfs met 101 meter hoogteverschil als ik strava mag geloven) en daarna thuis nog een pastasalade gemaakt. Nu lig ik wel lekker uitgeteld op de bank hahaha maar goed dat mag nu ook wel.

4 likes

Ik ben echt blij dat het morgen weer flink gaat afkoelen

19 likes

De outfit die ik in mijn hoofd had bedacht bleek in de praktijk niet te werken. Hate it when that happens

6 likes

Of ben jij nu stiekem een dermatoloog (uiteraard gesponsord door de farmacie?) :stuck_out_tongue:

1 like

ik gooide net mn theezakje in de gootsteen en mijn volle mok (afgekoelde) thee in de prullenbak :smiling_face_with_tear: is goed ik hou al op

34 likes

De publicatie waarvoor ik werk is opgenomen in een expositie van de Kunsthal. De opening was vandaag en ik had 0 zin om te gaan maar het was echt leuk! En we hebben een heel mooi plekje in de expo gekregen dus ik ben helemaal vrolijk :blush:

35 likes

Ik heb de hele dag niks gedaan behalve op de bank gelegen en een serie gekeken en gekookt.

Zo lang geleden dat ik dat heb gedaan.

11 likes

We hadden vandaag een zwembadje opgezet, en morgen word het niet meer zo’n goed weer dus heb het meteen weer opgeruimd net. En de tuin van mn hatelijke achterburen lekker laten overstromen

11 likes

Jouw buren nu

35 likes

Ja, hier wordt het volgende week weer iets van 23 graden of zo, zonnetje en wat wolken. Helemaal prima

4 likes

Lijkt me echt leuk wanneer je goed kunt dansen. Jammer dat ik een stijve hark ben

5 likes

Iemand zong vanmiddag Feliz Navidad en sindsdien krijg ik hem niet meer uit mn hoofd :cry:

8 likes

Ik raakte vandaag op de terug weg echt een beetje in paniek van alle felle lampen. Normaal vind ik het vervelend, maar vandaag ervaarde ik de lampen echt nog veel intenser. Ik snap ook nog steeds niet dat er geen verbod op die ontzettende felle lampen zit, want het is hartstikke gevaarlijk en je ziet echt nog een poos sterretjes nadat desbetreffende auto voorbij is

8 likes

Je kan niet vroeg genoeg beginnen! Tijdens rijles hoor ik soms ook een “all i want for christmas” reclame deuntje. Heerlijk

3 likes