Ik heb het nooit leuk gevonden en dus ook bijna nooit gedaan en ik mis niets
Deze!
Ja echt hĂš.
Stiekem vind ik het prachtig dat dat cafĂ© ook âDe Kneusâ heet. Selffulfilling prophecy.
En tot rust komen bij de EHBO? Camping is vanmiddag ook wel een stuk stiller. Was gistermiddag/-avond heerlijk. Bij de EHBO tot rust komen ook trouwens. Als ik je andere berichtje lees zou ik er zeker even aankloppen trouwens.
Ik moet met smog zelf trouwens altijd goed opletten ivm mijn astma en gevoeligheid voor een longontsteking.
Bah, ik heb een soort buikgriepje of zo, lekker met deze hitte
Kan diegene niet op een andere manier vervoer regelen of toch eerder mee terug gaan als je je echt naar voelt en naar huis wil? Ja is balen maar als het niet gaat dan gaat het niet
Is die er al niet meer? Kan m niet vinden. Ik vind die ook HEEL mooi dus ik zou er ook nog een kopen als ik jou was haha.
De kneus is ook nog eens een vreselijke plek haha, ik zou haast zeggen: wees blij dat dat cafe en die vreselijke half open wcâs je bespaard is gebleven
Nee maar wel echt sneu als je dan als enige niet binnenkomt en dan dĂĄt als reden.
Ik was gister op hipfest in Scheveningen en toen zag ik mijn âvaderâ van een afstandje zitten. Heb geen contact met die man en gelukkig doet hij me ook niet herkennen. Maar omg, die vent was zoals altijd helemaal bezopen, mist de meeste tanden in zijn bek en toch zaten er allemaal tokkievrouwen om hem heen te flirten! Ik vraag me echt af hoeveel halfbroers en zussen ik rond heb lopen in Den Haag/ Scheveningen waar ik geen weet van heb Tot nu toe zijn het er twee, 1 van 30 en de ander is precies 9 maanden jonger dan dat ik ben
Sukkel
Ik ben echt blij dat ze de relatie tijdens de zwangerschap heeft verbroken en mij heeft weerhouden van zijn dronkenmans praktijken
De afzuigkap maakte een raar geluid dus ik haalde die filters los om te kijken wat er aan de hand was, valt er een steen uit
Oh de kokos ijskoffie van nespresso is lekkerrr
Maar miniâs zijn wel echt heel leuk!!
Ja, Café De Kneus, daar is het heel erg. Toen ik afgestudeerd was (WO) mocht ik ook niet meer naar binnen. Ze zijn wel consequent
Pffff ik ben net van een prednisonkuur af en dacht dat ik er wel weer redelijk ongeschonden doorheen gekomen was, maar nu krijg ik dus alsnog een dikker hoofd en zoân gekke bult in mân nek, wat een ellende
Omgg die heb ik ook nog. Straks ff maken.
Waarom kom ik er altijd na het scheren als ik al helemaal verder klaar ben erachter dat ik een stukje haar op mijn benen ben vergeten.
Ik heb voor deze week een aardappelsalade gepland om te eten maar ik kan me niet herinneren waar ik dat recept heb gezien en nu weet ik echt niet meer hoe of wat dus als je nog een leuk recept hebt, hit me up
Nou dat geld kan onze gemeente wel beter besteden toch?
Jaaa vooral mân knieĂ«n
Ik zag eerder deze week een recept op de insta van green kitchen stories! Heb m zelf niet geprobeerd maar zag er chill uit