Wat je even kwijt wil #60

Ik geef het meer aan in de zin dat jouw redenatie niet echt zou helpen in een discussie. (Maar nu begrijp ik dus dat je hem anders verder uberhaupt niet op slot zou doen als hij goed dicht valt? Dat is qua inbraak en verzekering ook af te raden)

Hoe dan ook wel irritant dat er geen normaal gesprek met je verhuurder hierover gevoerd lijkt te kunnen worden.
Geen idee hoe het juridisch zit, de situatie op @anon50301661 lijkt mij weer totaal anders, maar wellicht even contact opnemen met het juridisch loket anders wat je nu het beste kunt doen?

2 likes

Ik vond weer een code om een gratis kaart te versturen. En net op dat moment zei een vriendin dat ze zich rot voelde enzo.

Dus nu ben ik weer een debielige kaart in elkaar aan t zetten met gekke fotos van ons van vorige zomers om dr op te beuren. En stiekem vind ik t ook veel te leuk om weer door die fotos te scrollen.

60 likes

Ik vind dit verhaal echt fijn. Of is dat een biecht? Lelijk, maar ik kan wel rustig over straat :joy:

1 like

Ah dat is zo rot. Al thuis intussen?

1 like

Ik ben net thuis! Gelukkig zakte het weg na een paar happen banaanâ˜ș

2 likes

Dit was een slecht idee. Nu moet ik me inhouden om niet gelijk te appen van “ER KOMT EEN KAART NAAR JOU TOE!!”
Beter komt tie morgen. Want ik zie haar morgen avond en als ik de hele avond niks mag zeggen word ik gek.

14 likes

Ugh ik heb ook eens zo’n situatie gehad. Vond dat best bijzonder, dat de politie dan eerst je deur inbeukt en vervolgens vertrekt met: ‘ohja die deur moet je zelf ff oplossen’, terwijl het bij ons op een feestdag was hartje centrum :’) lekker zonder deur haha, kunnen we de politie zo weer bellen

1 like

Maar ik ben toch benieuwd, zonder bias, waarom de politie ZOMAAR je deur in wil beuken?

3 likes

Misschien hadden ze zin in sensatie.

3 likes

Ja gewoon niet, ze maken telkens aan afweging en heb zelf iig vaker meegemaakt dat ze het niet deden; als het kan kiezen ze ook voor een raam.

In mijn geval was het wel voor een vermeende noodsituatie met iemand in ons gebouw, dus in die zin goed gehandeld hoor! Maar wel jammer dat je deur er dan uit ligt haha

3 likes

Maar in dat geval bellen ze toch ook gewoon eerst aan lijkt mij. Om te checken of t wel echt is. Als iemand dan doodleuk open doet is er geen reden om die deur in te rammen

2 likes

Heb dit ook wel eens gehad met patienten die dan gedwongen opgenomen moeten worden maar weigeren de deur open te doen (meestal omdat ze te verward zijn en zichzelf niet ziek vinden). Dan mag de politie ook de deur forceren. Vind dat altijd zo naar, veel mensen die al veel schulden hebben, bewindvoering ed, word je tegen je zin opgenomen door je psychiatrische stoornis, moet je ook dit nog gaan terugbetalen :cry:

Als het gepland is of als er iets meer tijd is nemen ze trouwens een sleutelmaker mee om alleen je slot te forceren, niet je hele deur. Maar als je dus je sleutel aan de andere kant in het slot hebt zitten, dan kan dat niet.

10 likes

Wat voor oordopjes gebruiken jullie? Dit is wel goede reclame

22 likes

Geef me regen zodat het een beetje afkoelt :sob:

2 likes

Mijn kind is ziek en ik dan uiteraard ook en wat een struggle dag was het vandaag :smiling_face_with_tear: echt kut dat ik dan de volwassenen ben en alles moet doen.

11 likes

Bah wat is het bloedverziekend heet in m’n huis en er is ook helemaal niks aan te doen. Wordt vast weer genieten vannacht

5 likes

Wow, maandag een kapotte airco in de thalys naar Parijs, en nu op de terugreis weer đŸ«  ik smelt

2 likes

Ik mis alle eind jaren 90 begin 00 high school series. Was echt zo leuk.

10 likes

Ik had net regen, maar dat was ook geen succes :sweat_smile:

Er kwam zelfs een echte plens uit de zoom van het gordijn toen ik die van de verwarming pakte, nog nooit meegemaakt

13 likes