Wat je even kwijt wil #60

Jaaaa die kat! Welkom terug

2 likes

Ik vind lopen tegenwoordig door amsterdam al gevaarlijk. Maar goed dat komt ook omdat ik zelf amper uitkijk.

6 likes

Heb echt veeel respect voor je haha. Misschien kan je je kind een stok geven die hij dan tussen de spaken van zon flits bezorger kan steken of iets.

13 likes

ik dacht even huh wie krijgt er nou angstzweet van fietsen door Amsterdam?? Maar toen bedacht ik me dat toen ik 10 jaar geleden weg ging noise cancelling, flitsbezorgers en elektrische fietsen nog niet bestonden.

6 likes

sorry, weg

13 likes

Wat een pech heeft die jongen :sob: was ie nog jong toen?

2 likes

Ja een kleutertje, zielig he.

2 likes

Omg ja heel zielig en echt heftig :sob: ook voor degene die er bij was lijkt me

2 likes

Gatverdamme het stinkt naar urine op m’n balkon, volgens mij hebben de buren de kattenbak buiten gezet ofzo :confused:

1 like

Ik heb net diabetes spullen die ik niet meer gebruik of teveel van heb opgestuurd naar OekraĆÆne. Dat voelt wel goed. :blush:

20 likes

Waarom hoef jij geen diabetes spullen te gebruiken? Ik dacht, met mijn garnalenhersens, dat je dat moet blijven gebruiken (tenzij je zwangerschapdiabetes hebt)

Maar wel fijn dat je het kunt doneren aan een goed doel

ik kwam net dit liedje tegen in een oude playlist op youtube en ik vond 6pack vroeger zooo leuk
keek dat stiekem op m’n kamer op m’n kleine tv’tje omdat dat op tv kwam als ik eigenlijk al moest slapen

5 likes

Ik ben met een vriendin in Amsterdam en zij is zo knap dat ze door iedereen wordt aangestaard, er wordt omgekeken, ze wordt aangesproken. Voelt alsof ik met een celebrity op stap ben ofzo echt irritant wil gwn genieten van een dagje weg maar hebben geen rust :sob:

7 likes

Nouja nee niet dat ze expres geen mooie makeup en geen mooie kleding draagt om dat te voorkomen, ze is het wel gewend denk ik.

En is vooral zielig voor mij!! Voel me een lelijk eendje. (Grapje)

3 likes

Helaas nog wel diabetes type 1. :sob: Alleen ben ik een tijdje geleden over gegaan van pennen naar een insuline pomp en andere meet apparaten, dus zodoende had ik nog veel zooi over.

3 likes

Ja maar hier heeft je huisbaas toch ook echt niks mee te maken? Snap heel goed dat hij denkt je repareert het maar lekker op je eigen kosten. Balen, pech, maar lijkt me echt een you problem helaas…

2 likes

Ik wil heel graag naar huis rijden maar ik ben een beetje misselijk dus ik zit nu heel sneu nog in mijn auto in de garage🄲

Ik begrijp wel dat je baalt. Het is wel de schuld van jouw huisbaas dat er geen fatsoenlijk slot in die deur zit, waardoor er een sleutel in de deur moet zitten. En nu hebben jullie extra kosten, omdat hij zn shit niet fixt.

3 likes

Maar je geeft met 2 redenen aan waarom je de sleutel in het slot laat zitten, die los staan van dat ie op slot moet doordat die deur niet dicht blijft anders. Dus zo gezien was het sowieso jullie ā€œschuldā€ geweest. In het geval van huisgenoten sowieso niet handig om een sleutel in het slot te laten. Niet alleen voor als diegene thuis komt, maar ook als diegene nog weg wilt. Kans dat ie per ongeluk jullie sleutels meeneemt, of ergens neer legt en in het brandscenario dat je geeft jij niet weet/ziet waar je sleutel is :wink:

Heb je evt bewijs dat je vaker hebt aangegeven dat die deur niet deugt? Dat zou wellicht nog kunnen helpen.

Daarbij zou ik die oordoppen nog eens sterk heroverwegen in jullie geval, want indd erg opvallend dat jullie er beide helemaal niets door gehoord hebben. Voor hetzelfde geld was het wel echt nood en was je daardoor niet gered geweest.

5 likes

Als ik snel google dan lees ik dat de verhuurder dit op moet lossen en het kan terugvorderen bij de staat. Met hier en daar wat kanttekeningen.

2 likes