Ja maar hier heeft je huisbaas toch ook echt niks mee te maken? Snap heel goed dat hij denkt je repareert het maar lekker op je eigen kosten. Balen, pech, maar lijkt me echt een you problem helaas…
Ik wil heel graag naar huis rijden maar ik ben een beetje misselijk dus ik zit nu heel sneu nog in mijn auto in de garage🥲
Ik begrijp wel dat je baalt. Het is wel de schuld van jouw huisbaas dat er geen fatsoenlijk slot in die deur zit, waardoor er een sleutel in de deur moet zitten. En nu hebben jullie extra kosten, omdat hij zn shit niet fixt.
Als ik snel google dan lees ik dat de verhuurder dit op moet lossen en het kan terugvorderen bij de staat. Met hier en daar wat kanttekeningen.
Ik vond weer een code om een gratis kaart te versturen. En net op dat moment zei een vriendin dat ze zich rot voelde enzo.
Dus nu ben ik weer een debielige kaart in elkaar aan t zetten met gekke fotos van ons van vorige zomers om dr op te beuren. En stiekem vind ik t ook veel te leuk om weer door die fotos te scrollen.
Ik vind dit verhaal echt fijn. Of is dat een biecht? Lelijk, maar ik kan wel rustig over straat
Ah dat is zo rot. Al thuis intussen?
Ik ben net thuis! Gelukkig zakte het weg na een paar happen banaan☺️
Dit was een slecht idee. Nu moet ik me inhouden om niet gelijk te appen van “ER KOMT EEN KAART NAAR JOU TOE!!”
Beter komt tie morgen. Want ik zie haar morgen avond en als ik de hele avond niks mag zeggen word ik gek.
Maar ik ben toch benieuwd, zonder bias, waarom de politie ZOMAAR je deur in wil beuken?
Misschien hadden ze zin in sensatie.
Ja gewoon niet, ze maken telkens aan afweging en heb zelf iig vaker meegemaakt dat ze het niet deden; als het kan kiezen ze ook voor een raam.
Maar in dat geval bellen ze toch ook gewoon eerst aan lijkt mij. Om te checken of t wel echt is. Als iemand dan doodleuk open doet is er geen reden om die deur in te rammen
Heb dit ook wel eens gehad met patienten die dan gedwongen opgenomen moeten worden maar weigeren de deur open te doen (meestal omdat ze te verward zijn en zichzelf niet ziek vinden). Dan mag de politie ook de deur forceren. Vind dat altijd zo naar, veel mensen die al veel schulden hebben, bewindvoering ed, word je tegen je zin opgenomen door je psychiatrische stoornis, moet je ook dit nog gaan terugbetalen
Als het gepland is of als er iets meer tijd is nemen ze trouwens een sleutelmaker mee om alleen je slot te forceren, niet je hele deur. Maar als je dus je sleutel aan de andere kant in het slot hebt zitten, dan kan dat niet.
Wat voor oordopjes gebruiken jullie? Dit is wel goede reclame
Geef me regen zodat het een beetje afkoelt
Mijn kind is ziek en ik dan uiteraard ook en wat een struggle dag was het vandaag echt kut dat ik dan de volwassenen ben en alles moet doen.
Bah wat is het bloedverziekend heet in m’n huis en er is ook helemaal niks aan te doen. Wordt vast weer genieten vannacht
Wow, maandag een kapotte airco in de thalys naar Parijs, en nu op de terugreis weer 🫠 ik smelt
Ik mis alle eind jaren 90 begin 00 high school series. Was echt zo leuk.