Ja no offence verder want best kut allemaal natuurlijk maar als ik je huisbaas was, zou ik ook denken; My name is Paul, and this shit is between y’all.
Nouja nee niet dat ze expres geen mooie makeup en geen mooie kleding draagt om dat te voorkomen, ze is het wel gewend denk ik.
En is vooral zielig voor mij!! Voel me een lelijk eendje. (Grapje)
Helaas nog wel diabetes type 1. Alleen ben ik een tijdje geleden over gegaan van pennen naar een insuline pomp en andere meet apparaten, dus zodoende had ik nog veel zooi over.
Ja maar hier heeft je huisbaas toch ook echt niks mee te maken? Snap heel goed dat hij denkt je repareert het maar lekker op je eigen kosten. Balen, pech, maar lijkt me echt een you problem helaas…
Ik wil heel graag naar huis rijden maar ik ben een beetje misselijk dus ik zit nu heel sneu nog in mijn auto in de garage🥲
Ik begrijp wel dat je baalt. Het is wel de schuld van jouw huisbaas dat er geen fatsoenlijk slot in die deur zit, waardoor er een sleutel in de deur moet zitten. En nu hebben jullie extra kosten, omdat hij zn shit niet fixt.
Maar je geeft met 2 redenen aan waarom je de sleutel in het slot laat zitten, die los staan van dat ie op slot moet doordat die deur niet dicht blijft anders. Dus zo gezien was het sowieso jullie “schuld” geweest. In het geval van huisgenoten sowieso niet handig om een sleutel in het slot te laten. Niet alleen voor als diegene thuis komt, maar ook als diegene nog weg wilt. Kans dat ie per ongeluk jullie sleutels meeneemt, of ergens neer legt en in het brandscenario dat je geeft jij niet weet/ziet waar je sleutel is
Heb je evt bewijs dat je vaker hebt aangegeven dat die deur niet deugt? Dat zou wellicht nog kunnen helpen.
Daarbij zou ik die oordoppen nog eens sterk heroverwegen in jullie geval, want indd erg opvallend dat jullie er beide helemaal niets door gehoord hebben. Voor hetzelfde geld was het wel echt nood en was je daardoor niet gered geweest.
Als ik snel google dan lees ik dat de verhuurder dit op moet lossen en het kan terugvorderen bij de staat. Met hier en daar wat kanttekeningen.
Ik geef het meer aan in de zin dat jouw redenatie niet echt zou helpen in een discussie. (Maar nu begrijp ik dus dat je hem anders verder uberhaupt niet op slot zou doen als hij goed dicht valt? Dat is qua inbraak en verzekering ook af te raden)
Hoe dan ook wel irritant dat er geen normaal gesprek met je verhuurder hierover gevoerd lijkt te kunnen worden.
Geen idee hoe het juridisch zit, de situatie op @anon50301661 lijkt mij weer totaal anders, maar wellicht even contact opnemen met het juridisch loket anders wat je nu het beste kunt doen?
Ik vond weer een code om een gratis kaart te versturen. En net op dat moment zei een vriendin dat ze zich rot voelde enzo.
Dus nu ben ik weer een debielige kaart in elkaar aan t zetten met gekke fotos van ons van vorige zomers om dr op te beuren. En stiekem vind ik t ook veel te leuk om weer door die fotos te scrollen.
Ik vind dit verhaal echt fijn. Of is dat een biecht? Lelijk, maar ik kan wel rustig over straat
Ah dat is zo rot. Al thuis intussen?
Ik ben net thuis! Gelukkig zakte het weg na een paar happen banaan☺️
Dit was een slecht idee. Nu moet ik me inhouden om niet gelijk te appen van “ER KOMT EEN KAART NAAR JOU TOE!!”
Beter komt tie morgen. Want ik zie haar morgen avond en als ik de hele avond niks mag zeggen word ik gek.
Ugh ik heb ook eens zo’n situatie gehad. Vond dat best bijzonder, dat de politie dan eerst je deur inbeukt en vervolgens vertrekt met: ‘ohja die deur moet je zelf ff oplossen’, terwijl het bij ons op een feestdag was hartje centrum :’) lekker zonder deur haha, kunnen we de politie zo weer bellen
Maar ik ben toch benieuwd, zonder bias, waarom de politie ZOMAAR je deur in wil beuken?
Misschien hadden ze zin in sensatie.
Ja gewoon niet, ze maken telkens aan afweging en heb zelf iig vaker meegemaakt dat ze het niet deden; als het kan kiezen ze ook voor een raam.
In mijn geval was het wel voor een vermeende noodsituatie met iemand in ons gebouw, dus in die zin goed gehandeld hoor! Maar wel jammer dat je deur er dan uit ligt haha
Maar in dat geval bellen ze toch ook gewoon eerst aan lijkt mij. Om te checken of t wel echt is. Als iemand dan doodleuk open doet is er geen reden om die deur in te rammen