Ik heb jeuk aan mijn voetzool maar ben niet in een situatie waar ik mijn schoen uit kan doen en kan krabben.
Send help
Ik heb jeuk aan mijn voetzool maar ben niet in een situatie waar ik mijn schoen uit kan doen en kan krabben.
Send help
Lijkt me geweldig! De woeste mails die ik soms krijg als collegaâs erin zijn getrapt zijn soms ook legendarisch. Wees blij dat het een test was en geen echte waarmee je mogelijk het hele systeem plat legt.
In het jaarverslag zag ik dat er, door corona, geld over was in de begroting. (Door besparing van uitjes, studiedagen etc. Voor leerkrachten)
Dus wellicht daardoor meer ruimte?
Ik struggle nog steeds zo erg met mân concentratie, sinds ik fysiek hersteld ben van long covid is het concentratie stuk eigenlijk niet beter geworden. Heb een deadline vandaag maar krijg gewoon geen helderheid in mân hoofd
De privacy officer op mijn werk stuurt volgens mij ook elke maand ofzo zoân phishing mail en ik moet zeggen dat ik wel enigszins verbaasd ben over haar creativiteit, ze verzint wel regelmatig dingen die op het eerste gezicht best legit kunnen zijn.
Valt me wel op dat het meestal nieuwe medewerkers zijn die dan ergens op klikken (is mij zelf ook overkomen toen ik net in dienst was )
Pffff wat een dag nu al Ik was onderweg naar CentrO in Oberhausen en daarna door naar Winterberg, maar nu was ik (gelukkig al vlak over de grens) met mân auto gaan tollen en tegen de vangrail aangereden. Auto deed t nog, maar wel dikke kras aan de voorkant en nummerplaat kwijt. Dus nu zit ik in Enschede bij een autohandel te wachten op nieuwe nummerplaten
De regen trotseren voor zomerkleding, mijn grootste nachtmerrie maar heb het écht dringend nodig.
Oh jeetje wat schrikken! Gaat het met je?
Het enige voordeel dat ik kan bedenken bij fietsen door de regen in de zomer, is dat het niet koud is. Als een verzopen kat nu onderweg.
Ik vind dat zo fantastisch, alsof je een legertje voor je hebt werken kan ook altijd beter ontspannen als een apparaat aanstaat omdat het toch nog voelt alsof je wat doet
Een hele goede vriend uit Noorwegen die ik al 4 jaar niet gezien komt zo langs hier om te logeren. Super leuk!
Het is echt te klam om te sporten. Ik zweet als een otter
Wat trekt een mens aan met dit weer, sta echt al een uur voor de kast te twijfelen en me dan weer om te kleden
Culotte met een t shirt
Sodeju ik zit in een krijspaleis, en mijn man heeft sjans met een vrouw die niet weet dat ik bij hem hoor. Die vrouw is echt ongegeneerd aan het flirten zeg.
Nee dat merkt hij niet. Hij zegt dan âdie vrouw was toch gewoon aardig?â Ja ze was aardig, maar dit was 10x meer dan nodig was.
Ergens vind ik het wel een geruststellende gedachte dat hij het niet door heeft.
Ja een huis
Moet een examen voorbereiden maar ik ben zĂł gedemotiveeeeerd đ«
Nou, en klasgenootje van mijn dochter die ook VWO heeft is nu de grootste druktemaker van de klas. Ze is heel blij dat die volgend jaar in een andere klas zit. Succes ermee zei ze.
Ja idd even flink geschrokken, maar het gaat nu wel weer. Was al lang blij dat ik niemand geraakt heb en dat dus alleen mân eigen auto schade heeft. Had allemaal veel erger kunnen aflopen.