Wat je even kwijt wil #60

Heb dit ook wel eens gehad met patienten die dan gedwongen opgenomen moeten worden maar weigeren de deur open te doen (meestal omdat ze te verward zijn en zichzelf niet ziek vinden). Dan mag de politie ook de deur forceren. Vind dat altijd zo naar, veel mensen die al veel schulden hebben, bewindvoering ed, word je tegen je zin opgenomen door je psychiatrische stoornis, moet je ook dit nog gaan terugbetalen :cry:

Als het gepland is of als er iets meer tijd is nemen ze trouwens een sleutelmaker mee om alleen je slot te forceren, niet je hele deur. Maar als je dus je sleutel aan de andere kant in het slot hebt zitten, dan kan dat niet.

10 likes

Wat voor oordopjes gebruiken jullie? Dit is wel goede reclame

22 likes

Geef me regen zodat het een beetje afkoelt :sob:

2 likes

Mijn kind is ziek en ik dan uiteraard ook en wat een struggle dag was het vandaag :smiling_face_with_tear: echt kut dat ik dan de volwassenen ben en alles moet doen.

11 likes

Bah wat is het bloedverziekend heet in m’n huis en er is ook helemaal niks aan te doen. Wordt vast weer genieten vannacht

5 likes

Wow, maandag een kapotte airco in de thalys naar Parijs, en nu op de terugreis weer đŸ«  ik smelt

2 likes

Ik mis alle eind jaren 90 begin 00 high school series. Was echt zo leuk.

10 likes

Ik had net regen, maar dat was ook geen succes :sweat_smile:

Er kwam zelfs een echte plens uit de zoom van het gordijn toen ik die van de verwarming pakte, nog nooit meegemaakt

13 likes

Ik heb dit ook gehad, was kerstavond en er was bij mij een leiding stuk waardoor het heel zachtjes druppelde in de meterkast van m’n onderburen. Als ik niet die avond kon komen zouden ze politie bellen. Ik zat bij familie en de enige met een rijbewijs had gedronken. Gelukkig was m’n man nog wel in de stad en kon hij daarheen en de deur open doen. Loodgieter heeft toen de hoofdkraan bij mij uit gedraaid en probleem was opgelost.
Was toen zo blij dat hij de sleutel had, was pas net zo.

Als er ooit een parfum komt die naar oregano ruikt koop ik die meteen.

4 likes

Haha, ik ging vandaag (eindelijk) naar de garage voor een kapot voorlicht, héél lang moeten wachten, maar hij is hersteld. Toen dacht ik: “laten we meteen alles in orde doen en ook naar de carwash gaan” en verloor ik mijn nummerplaat in de carwash :see_no_evil:. Ik had nog getwijfeld om niet te stofzuigen (dan had ik dat ook niet eens opgemerkt). Dus toen moest ik terug naar de garage om m’n nummerplaat terug goed te bevestigen :laughing:.

Ook weer een middagje bezighouding :crazy_face:.

8 likes

Iedereen die geen hangmat heeft mist echt wat in z’n leven

21 likes

Ik ben echt mega bang voor onweer maar blijkbaar niet bang genoeg om mijn Mac Donalds cravings te stillen want ik sta in de drive.

Achja in auto ben je het meest veilig zeggen ze hĂš :upside_down_face:

6 likes
4 likes

Is er ergens hier een topic over energiemaatschappijen of eneco? Ik heb echt een hele domme vraag over iets wat ik niet snap :joy: Eneco geeft ook een vaag antwoord dus wellicht dat iemand me hier verheldering kan geven.

Gvd, vriend ging hond even uitlaten tussen de buien, app ik hem: joe kom maar terug want gaat zo weer los volgens buienalarm-app. Geen reactie. Bellen, geen gehoor. Zie ik z’n telefoon gewoon op de bank liggen. :rage: Paar minuten later dikke vette onweer, ik vet bang aangezien we in een bosgebied wonen. Na even denken maar in auto gestapt en rond gaan rijden langs onze bekende uitlaatroutes, niks te zien. Terug naar huis en toen maar stukje bos achter ons huis in gelopen, onweer leek inmiddels voorbij, zag echt al helemaal voor me dat ik alleen de hond tegen zou komen en m’n vriend ergens zou liggen. :tired_face: Wist echt niet wat ik moest doen?! Hoorde een sirene en mega hard blaffende honden, echt een filmscenario. Ik liep half boos en half jankend dramatisch door het bos en toen belde die dat ze thuis waren, godzijdank. Hadden bij mensen thuis mogen schuilen in de schuur en had me voorbij zien rijden, haha gvd. Wist m’n nummer niet uit z’n hoofd (thanks, na 14 jaar), had nog gevraagd of die mensen Facebook hadden, hadden ze niet. Zit hier nu met stresslevel 100 op de bank, was echt kut.

Tldr; vriend was met hond in onweer buiten en onbereikbaar en heb ze jankend gezocht en niet gevonden, maar ze zijn weer thuis.

28 likes

Chippen die vent :angry:

Het echt niet oké van hem. Hopelijk ben je een beetje bijgekomen van de schrik.

3 likes

Schil al zn kiwis dat zal hem leren!!
Maar fijn dat die thuis is :hugs:

12 likes

Ik ben echt zo’n wrak. Opbouwen op werk gaat zoveel moeizamer dan ik had gehoopt, ik heb blijkbaar toch een flinke optater gehad. Morgen hebben we een uitvaart van familie die vooral voor mijn moeder belangrijk was, de verhuizing geeft me stress, financiĂ«n geeft me stress, maar echt het alleralleralleralllleeerrrallerkutste mijn moeder belde vandaag dat ze hoogstwaarschijnlijk borstkanker heeft. Ik ben echt zo over de zeik, kan alles totaal niet processen en alles is te veel. Dadelijk val ik weer uit op werk ook, en gvd wat haat ik het leven nu even.

19 likes

Hij vroeg net: ben ik al een topic op het forum?

JA. :rage: Ze waren zelf ook vrij bang geweest, dus eigenlijk waren we alle drie zielig, maar ik het zieligste. Of eigenlijk de hond, die moet met ons leven.

24 likes