Ik kan sinds vandaag eindelijk mijn tuin gebruiken en heb net in de zon ontbeten. Man wat een levensgeluk. Ga zo van de tuin genieten en hem van de week helemaal vol zetten met mooie planten
Een kapper hanteert toch juist zijn eigen tarieven? Gisteren keek ik naar prijzen van kappers in Rotterdam en het verschil tussen de goedkoopste en duurste kapper is best wel groot. Ik zag knipbeurten zo goedkoop als 17,50 en zo duur als 65,50. Bij vrouwen wordt er vaak een onderscheid gemaakt tussen kort en (half)lang haar en voor een krullenkapper betaal je meestal ook meer. Als een kapper zijn knipbeurten voor mannen duurder wil maken kan dat dus gewoon lijkt me, alleen is het niet per definitie logisch omdat het zou kunnen zijn dat er minder tijd, product en techniek bij komt kijken.
Ja, dat mag (zelf prijzen bepalen). Net als andere prijzen voor kort, lang en half lang. Alleen is het natuurlijk niet zo dat je kan zeggen: een vrouw knippen is per definitie duurder dan een man. En dat is wel vaak het geval nu.
Zie ook dit: DPG Media Privacy Gate
En soms gebruiken ze ook nog de variabele dik/dun haar. Dan moet je je met lang, dik haar als vrouw wel een goedgevulde portemonnee meenemen.
Ik heb binnenkort een concert en ik vraag me echt af wat ik vroeger altijd aan deed waardoor ik stylish voor de dag kwam want mijn kledingkast is echt het tegenovergestelde van feestelijk.
Vind kappersprijzen sowieso vreemd. Ik heb lang en dik haar en betaal dus meer. Maar dat betekent ook dat ik meer betaal voor enkel de puntjes dan iemand met halflang dun haar die naar heel kort wil. Vind ik ook altijd bijzonder. Maar goed, ik heb er verder nul verstand van, dus wellicht is daar een hele logische reden voor
Bedoelt ze niet 1 tarief voor m/v/nb? Dus dat iedereen hetzelfde tarief heeft?
Dankzij Koningsnacht/dag zit in mijn hoofd al de hele ochtend ik ga zwemmeenn in bacardi lemoonnn
Knip mn haar stel niet te veel vragen en blijf weg met je föhn.
Met een hete föhn je hoofdhuid verbranden.
Goedkope kapper:
âWaarom heb je een undercut, dat is niet vrouwelijk?â
âBen je - insert afkomst- want je hebt erg dik haar?â
âWil je het geföhnd hebben/massage? (100x)â - Nope
âHeb je interesse in een van onze producten? (100x) - Nope
â Je mag niet je eigen uitgroei verven - insert bulshit reden - .â
Dure/duurdere kapper
âLeuk dat je wat anders wiltâ
â Zal ik ⊠komt met leuke suggestie -.â
âTot over een paar maandenâ
@Baron een goede vriend van mij heeft lang haar en hij betaalt altijd minder voor de puntjes als ik hetzelfde liet doen :â)
Ik zit declutter filmpjes te kijken op mân iPad op schoot om gemotiveerd en geĂŻnspireerd te raken om hier ook alles uit te zoeken voor mân verhuizing. MaarâŠik zit niet te kijken, ik zit op mân tel te forummen en appen met vriendinnen en ik denk dat mân concentratie boog ook is verpest door TikTok
Mijn laptop lijkt het te gaan begeven (begrijpelijk na 7 jaar intensief gebruik) maar een slechtere timing is er niet
Ik ben weer gaan studeren en alles gebeurt via die laptop. Ik heb echt 0 geld voor een nieuwe ook
Ik heb zoân korte concentratieboog dat ik net bij het telefoonkeuzemenu voor mn verzekering was afgeleid en geen aandacht had besteed aan mijn keuzenummer. En toen belde ik opnieuw om het menu weer te horen.
Ik ben Homo Deus (komt uit 2015) aan het lezen en Yuval Noah Harari zegt daarin dat de kans op een pandemie heel klein is tegenwoordig en dat oorlogen (in het westen) ook echt niet snel voor zullen komen.
That didnât age well.
Ik zag een heel serieus filmpje over de side effects van TikTok met name over je concentratie boog en het was zo confronterend en waar bij mij⊠ze noemden die app gewoon vergif voor de jeugd
Alleen ben ik geen jeugd meer, enige voordeel: sinds TikTok zit ik zelden op insta
En een verbod op de vraag âHeb je al een vakantie geboekt?â Ga nu naar een dure kapper en ze knipt echt goed maar ga vooral naar haar omdat het gezellig is en ze niet dit soort vragen stelt
Wat verwachten jullie qua eten als de buren je uitnodigen om te komen borrelen? Wij zaten van 13:00 tot 16:00 bij die van ons en kregen thee, ieder 1 plak cake en er stonden van die pepsels op tafel. Ze zei nog dat ze het zo jammer vond dat we alweer gingen maar ik ben zwanger en ging gewoon bijna van mân stokkie af van de honger?
Ik zou ff bij het impopulaire meningen topic kijken!
Beschuit met muisjes