Ik zou als ik iemand uitnodig wel voor een gebakje en wat op tafel zorgen, maar zo raar is dit toch niet? Het is 3 uurtjes midden op de dag, na de lunch en voor je avondeten. Dan ga je thuis toch ook niet zitten bunkeren
Haha ojee ik zie het
Heb je niet de optie om via je studie goedkoper een laptop te kopen? Soms bestaat die mogelijk dacht ik.
Maar het was een borrel, en ze had verwacht dat we tot een uur of 5-6 zouden blijven.
Dat is geen borrel dan idd
Ik ben toch best wel moe naar gisteren en moet zo een tentamen inzien (en punten sprokkelen voor die 5.5 duim voor me ) en vanavond naar een concert
Bij een borrel verwacht ik toch wel wat borrelhapjes (chips, toastjes, kaas). Maar ik ben iemand die liever te veel dan te weinig in huis haalt als er gasten komen want vind het zelf ook vreselijk als ik ergens wordt uitgenodigd en het aanbod qua eten en drinken heel karig is
De accijnsverlaging op brandstof in Duitsland gaat op 1 juni in. Wel zund, moet in mei echt nog veel met de auto weg
Ik ben helemaal niet zo brak, had het erger verwacht. Tot 14:00 gewoon oké gewerkt maar nu zoooo geen zin meer, ben thuis aan het werken en heb ook geen online afspraken meer dus denk dat ik ga spijbelen de laatste 2 uurtjes
Ik ben echt mega brak en mezelf van bed naar de bank slepen is al zwaar het was het wel waard ondanks dat ik een klein beetje hangxiety heb
Ik wilde nog een truitje bij mijn was erbij gooien gisterenavond welke ik met een uitgestelde start had aangezet. Om de wasmachine deur open te krijgen (er zat geen water oid in, de was zou pas over 3u beginnen) heb ik de stekker eruit gehaald. Maar nu gaat mijn wasmachine met geen mogelijkheid meer aan
Vandaag is de laatste werkdag voor mijn vakantie. En het duurt allemaal zo lang.
En bijna niemand is er, want die moeten hun Koningsdagskater uitslapen
Als ze het hebben gebracht als borrelen vind ik dat heel karig, als ik om 1 uur ergens naartoe ga met het idee âborrelâ ga ik niet eerst lunchen, en op een plakje cake en een paar van die stokjes kom ik de middag niet door. Als het vooraf niet als borrelen benoemd wordt zou ik even checken of ik vooraf moet lunchen of dat zij van plan waren om iets te regelen
Misschien kwamen de hapjes later? Ik vind 13:00 uur ook een rare tijd om te borrelen, dan heb je net je lunch op? Ik nodig mensen voor een borrel vaak pas vanaf 15:00/16:00 uur uit.
Ik denk dat er een stop gesprongen is? Of iig problemen met de elektriciteit! De stopcontacten in de badkamer reageren ook niet op mijn telefoonâŠ
Dan kan je waarschijnlijk in de meterkast gewoon de stop weer omzetten en dan kijken of het wel lukt?
Ik pas een paar dagen op het huis van mân ouders en zat even in de tuin. Komt er opeens een buurvrouw binnen lopen, ze kwam iets brengen voor mân moeder. Zegt ze: ja ik had al een paar dagen niemand gezien. Maar toen zag ik ineens iemand in de tuin lopen dus ik dacht ik ga er snel naartoe!
OK. Ik heb zoân fantasie over hoe heerlijk en rustgevend het zou zijn om op het platteland/in een dorp te wonen, maar dat gelet op elkaar wat is dat vreselijk. Elke beweging van mij wordt geregistreerd blijkbaar. Ik zat ook midden in een telefoongesprek trouwens maar dat boeide dâr niet.
Ik hoorde iemand in de trein monkeytail (@ , in het engels: at sign) zeggen en ik moet elke keer weer even gniffelen als ik eraan denk.
1800 per maand meer? Wat was de tip?