Wat je even kwijt wil #60

Ik zag een heel serieus filmpje over de side effects van TikTok met name over je concentratie boog en het was zo confronterend en waar bij mij… ze noemden die app gewoon vergif voor de jeugd
Alleen ben ik geen jeugd meer, enige voordeel: sinds TikTok zit ik zelden op insta :thumbsup:

6 likes

En een verbod op de vraag ‘Heb je al een vakantie geboekt?’ Ga nu naar een dure kapper en ze knipt echt goed maar ga vooral naar haar omdat het gezellig is en ze niet dit soort vragen stelt

5 likes

Wat verwachten jullie qua eten als de buren je uitnodigen om te komen borrelen? Wij zaten van 13:00 tot 16:00 bij die van ons en kregen thee, ieder 1 plak cake en er stonden van die pepsels op tafel. Ze zei nog dat ze het zo jammer vond dat we alweer gingen maar ik ben zwanger en ging gewoon bijna van m’n stokkie af van de honger? :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik zou ff bij het impopulaire meningen topic kijken!

24 likes

Beschuit met muisjes

16 likes

Ik zou als ik iemand uitnodig wel voor een gebakje en wat op tafel zorgen, maar zo raar is dit toch niet? Het is 3 uurtjes midden op de dag, na de lunch en voor je avondeten. Dan ga je thuis toch ook niet zitten bunkeren

15 likes

Ik vind wel een verschil zitten tussen een dun plakje van:

en bijvoorbeeld

2 likes

Haha ojee ik zie het :joy:

1 like

Heb je niet de optie om via je studie goedkoper een laptop te kopen? Soms bestaat die mogelijk dacht ik.

2 likes

Maar het was een borrel, en ze had verwacht dat we tot een uur of 5-6 zouden blijven.

1 like

Dat is geen borrel dan idd

7 likes

Ik ben toch best wel moe naar gisteren en moet zo een tentamen inzien (en punten sprokkelen voor die 5.5 duim voor me :grimacing::grimacing:) en vanavond naar een concert :joy:

Bij een borrel verwacht ik toch wel wat borrelhapjes (chips, toastjes, kaas). Maar ik ben iemand die liever te veel dan te weinig in huis haalt als er gasten komen want vind het zelf ook vreselijk als ik ergens wordt uitgenodigd en het aanbod qua eten en drinken heel karig is

9 likes

De accijnsverlaging op brandstof in Duitsland gaat op 1 juni in. Wel zund, moet in mei echt nog veel met de auto weg :sob:

2 likes

Ik ben helemaal niet zo brak, had het erger verwacht. Tot 14:00 gewoon oké gewerkt maar nu zoooo geen zin meer, ben thuis aan het werken en heb ook geen online afspraken meer dus denk dat ik ga spijbelen de laatste 2 uurtjes :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik ben echt mega brak en mezelf van bed naar de bank slepen is al zwaar :yawning_face: het was het wel waard ondanks dat ik een klein beetje hangxiety heb

2 likes

Ik wilde nog een truitje bij mijn was erbij gooien gisterenavond welke ik met een uitgestelde start had aangezet. Om de wasmachine deur open te krijgen (er zat geen water oid in, de was zou pas over 3u beginnen) heb ik de stekker eruit gehaald. Maar nu gaat mijn wasmachine met geen mogelijkheid meer aan :tired_face:

Vandaag is de laatste werkdag voor mijn vakantie. En het duurt allemaal zo lang.

En bijna niemand is er, want die moeten hun Koningsdagskater uitslapen

2 likes

Als ze het hebben gebracht als borrelen vind ik dat heel karig, als ik om 1 uur ergens naartoe ga met het idee ‘borrel’ ga ik niet eerst lunchen, en op een plakje cake en een paar van die stokjes kom ik de middag niet door. Als het vooraf niet als borrelen benoemd wordt zou ik even checken of ik vooraf moet lunchen of dat zij van plan waren om iets te regelen

5 likes

Misschien kwamen de hapjes later? Ik vind 13:00 uur ook een rare tijd om te borrelen, dan heb je net je lunch op? Ik nodig mensen voor een borrel vaak pas vanaf 15:00/16:00 uur uit.

3 likes