Wat je even kwijt wil #60

Enige nadeel zijn de medebewoners

11 likes

Achteraf telt (als je het kunt missen) alleen nog hoe leuk het was. Dus ik zou gaan :smiley:

3 likes

Is de trein misschien een optie?

1 like

Ik vind Multicolor echt een heerlijk nummer en iedere keer als ik het hoor ben ik weer boos dat mijn ouders me vroeger niet tot vioolles hebben gedwongen (maar dan had ik waarschijnlijk toch geklonken zoals dat kind uit die spraakmemo van die forummer die vioolles geeft)

5 likes

Ik had vanavond een feestje en heb samen met wat collega’s de hele avond staan dansen en meeblerren met de muziek. Nu lig ik helemaal gesloopt op de bank met een pijnlijke keel maar het was zo leuk. Het was een beetje zoals vroeger met uitgaan maar met het voordeel van geen kater morgenochtend omdat ik geen druppel heb gedronken.

3 likes

Dat durf ik niet aan :grimacing: er gaat sws geen rechtstreekse trein meer terug en zeer minimale opties incl. overstap. Limburg :sob:

2 likes

Ik heb die film echt grijsgedraaid vroeger.
Zie hem toch bijna elk jaar weer op tv voorbij komen en kan hem nog steeds helemaal praten

1 like

Ja sorry was even iets te optimistisch over het openbaar vervoer in onze mooie provincie.

3 likes

Concert van Queen toevallig?

Nee White Lies in Tivoli!

4 likes

Ben jij 18?

(dat was sarcastisch, voor de duidelijkheid. Ik ben bijna 40 en doe het ook nog meerdere malen per jaar, soms zonder en soms met chemische hulp :woman_shrugging:t3: soms is een avond gewoon zo leuk en is het het inderdaad gewoon waard)

4 likes

Ja ik had hem vroeger opgenomen van tv en ik die videoband echt helemaal kapot gekeken haha, maar voor het laatst echt 15 jaar geleden gezien denk ik :sweat_smile:

Wist helemaal niet meer dat ze ook serieus in die hele film geen verklaring geven hoe the fuck het kan dat ze opeens een dubbelganger hebben? Niets geen verloren tweelingzus of wat dan ook maar gewoon ‘oh een identical stranger, dat is raar, maar ok whatever’ :joy:

3 likes

Haha same, ik zag bij een programma van Anita Witzier dat er zelfs katten in de gevangenis mogen! :open_mouth:
Ik weet niet in hoeverre je er echt tot rust komt maar een paar weken opgesloten zitten lijkt mij geen straf (zolang het maar stil / rustig is). Beetje haken, beetje lezen, katten aaien, ik kom de dag wel door.

Ik heb toen nog een foto gemaakt van de tv en naar mijn moeder geappt. :rofl:

14 likes

Dat wist ik niet. Zo cool!
Maar gewoon onterecht vastzitten voor zeg 1 maand, is toch €2400,-

1 like

Shit dan wordt het toch weer Landal. :sweat_smile:

6 likes

Zag al dat ook onterecht vastzitten een verhoging heeft gehad. Inmiddels is een maand €3100,-.

Ik wil het wel :joy:

6 likes

Twee maanden onterecht vastzitten is een jaar gratis een studentenkamer huren.

6 likes

Ik helemaal blij omdat ik vandaag een half uur langer kan slapen. Word ik door vanalles en nog wat wakker gehouden de hele nacht. Dat ik na alle herrie de afgelopen week nog niet ingestort ben is een wonder.

3 likes

Maar dat is toch krom.
Jij zit vast en mag dan nog even €3100 dokken.
Of krijg je dat van ze ivm het onterecht zitten?

Ja ik krijg dat als schadevergoeding omdat mijn leven stil stond.

4 likes