Wat je even kwijt wil #60

Aangeven aan de organisatie dat ze het beter hadden moeten vermelden en of ze iets voor je kunnen regelen.

8 likes

Zou netjes zijn als dat dan inc. hotelovernachting zou zijn.

4 likes

GEEF AUTO. Nee grapje, dat doen ze alleen voor athlete’s. Ja moest je maar goed zijn in sport hoor.

Overigens wel heel leuk voor je @babushkababy . Denk dat je ook al wel gekeken hebt naar een air bnb?

4 likes

Ik vind een instrument bespelen met dit weer best wel een sport. GEEF DIE MEID EEN AUTO.

3 likes

Omg ja, sponsors, alles, geef ALLEZZZZ. Hotel, welke? Tuurlijk krijg je een auto want je SPORT (boeie) Hoe onbeschrijfelijk veel geld er in die wereld omgaat i cant.

1 like

Denk geslaagd haha. Ben niet gebeld en het ging gewoon goed! Voor Spijkman sowieso geslaagd want dat hoorde je daar meteen. Nu door naar de rest :tipping_hand_woman:

1 like

Koken met dit weerđŸ„” waarom begin ik er uberhaupt aan

4 likes

Elke keer als ik eens een kantoordag heb krijg ik zo hoofdpijn aan het einde van de dag. Hoe deed ik dat toen ik nog niet hybride werkte.

4 likes

Deze vegetariër heeft net per ongeluk sushi met kip besteld :+1: als het nou nog vis was was het in ieder geval nog lekker geweest maar wie stopt er nou kip in sushi?

3 likes

Ik vraag me opeens af hoeveel mensen nu hetzelfde aan het eten zijn

2 likes

Ik ben zo emotioneel de laatste paar weken, ik huil ineens om alles. Ik moest net huilen om iets in temptation island :joy: echt waar komt dit ineens vandaan joh

Waarschijnlijk: :sparkles:hormonen :sparkles:

2 likes

Ik vind onweer zoooo lekker
Lig met een dekentje op de bank, laat t maar lekker donderen hoor!

23 likes

Hahahaha hoop dat iemand dat op vinted zet want ‘urine good hands’ zou ik wel willen

13 likes

Haha ik heb vanmiddag ook zitten huilen bij Temptation Island (de nieuwste aflevering die vandaag online kwam), bij mij is dat de laatste jaren steeds erger geworden, lekker janken om de domste dingen :laughing:

3 likes

Ohhhhh It Takes Two is op Net5! Dat was vroeger echt een van mÂŽn favoriete films :heart_eyes:

6 likes

Ik snap niet dat die ontsnapte tbs’er nu is opgepakt in Den Haag. Is er niets slimmers te bedenken? In Nederland word je toch sowieso vroeg of laat wel weer gepakt. Kan je dan niet beter achterin een vrachtwagen naar verweggistan ofzo.

4 likes

Breng ze nou niet op ideeen!

6 likes

Ik zou best een periode onschuldig in detentie willen zitten. Er wordt voor mij gekookt, ik kan sporten dichtbij. Studeren zelfs.
En dan komen ze erachter dat ik onschuldig ben en dan krijg ik een goede schadevergoeding.

*ik weet dat ik dit romantiseer :sunglasses:

24 likes

Twijfel of ik morgen naar een concert wil
 Is best ver rijden, heb niemand om mee te gaan (dat vind ik niet erg) maar kaartje, parkeren, benzine kosten 100 euro denk ik? Voor paar uurtjes
 Kan ‘t wel missen maar vind het gewoon dĂșĂșr :smiling_face_with_tear:

1 like