Wat je even kwijt wil #60

Dit kun je niet posten zonder te melden welk masker het precies is

5 likes

Niet echt vergelijkbaar maar mijn oma kocht tot aan haar dood elke maand een lot. Uiteindelijk is ze vrij onverwachts overleden en kwam het lot pas met het opruimen van het huis tevoorschijn. Haar laatste lot heeft ze dus nooit kunnen inleveren.

Ik ben tijdelijk in New York voor mijn onderzoek en in mijn vrije tijd werk ik aan mijn boek in een of ander hipstercafe in Williamsburg, Brooklyn en alhoewel het allemaal SUPERCLICHE is ben ik zo gelukkig… echt een droom die uitkomt haha

97 likes

Das waar inderdaad. Op het EGF werd ooit een soort van pumpkin latte coffee gehyped. Die heb ik drie jaar in m’n kast gehad met maar 1 zakje gebruikt voordat ik het weggooide.

4 likes

Bedankt hoor gelijk besteld samen met de rituals bodywash smell a like
Ekte influencers

5 likes

Ik heb vandaag een tientje uitgegeven aan een een template voor mijn cv + motivatiebrief zodat het een geheel is en nu voel ik me een successful adult hahaha

Deed het eerst altijd met Canva maar dat was echt een crime met aanpassen

28 likes

De papaya variant is ook een aanrader :ok_hand:t3: (En voor wie id buurt van een DM woont: in Duitsland zijn ze altijd maar rond de €4)

3 likes

Hahaha ja het wordt erg gewaardeerd! Is het meest lachen als ze om 11:00 een keer een app sturen dat ze wakker zijn terwijl ik allang en breed een hele ochtend achter de rug heb en bijna aan de lunch ga met de girlssssz :gift_heart:

8 likes

holy shit jongens het is mijn forumverjaardag, ik post hier al vier jaar, en toch voel ik me nog zo+n kleuter.

7 likes

Wil je dat iemand van ons ā€˜m inkopt of houden we het bij een felicitatie?

6 likes

Je kunt muntjes van 5 cent op hun route leggen en waar ze je huis binnenkomen? Dan raken ze verwarde.

4 likes

Haha toevallig zat ik net te googlen en kwam dit en kaneel naar voren. Ik heb alleen weinig muntgeld tegenwoordig :sweat_smile:

2 likes

Ik zie op Tiktok allemaal video’s met ā€œtipsā€ hoe je je huis in 1 uur een hele lenteschoonmaak kunt geven, maar dan moet je huis toch eigenlijk al schoon zijn joh. Ik kan in een uur echt niet schoonmaken zoals ik normaal doe, laat staan een grote lenteschoonmaak.

7 likes

Ik ging gisteravond naar een concert en sliep pas super laat maar had m’n wekker om zes omdat m’n moeder op de radio kwam toen en nu ben ik natuurlijk klaarwakker maar vet moe neeeee

5 likes

Ik sta al op het station. Voor het eerst met de trein naar kantoor :smiling_face_with_tear:. Heerlijk na een nacht waarin ik ook al kattenbarf mocht opruimen :tipping_hand_woman:

3 likes

Ik ga hier heel goed op

4 likes

Oef, ik ben sinds gisteren al zo chagrijnig. Elke tegenslag zorgt voor frustratie, kon mn bh niet vinden vanmorgen en begon te gillen? En het liefst wil ik nu tegen de roedel jeroenen naast me in de trein schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.

Gaat een lange dag worden

11 likes

Dat je slecht hebt geslapen, tering chagrijnig bent en dan nƩt de auto van die ene rot collega ziet staan :triumph::sob:

2 likes

Ja sinds een jaar of 2 Ć  3, geloof ik. Op katalysators zit een laagje platina en/of palladium en dat zijn kostbare grondstoffen. Dieven krijgen daar meer voor dan voor goud.

2 likes

Ja het is verschrikkelijk rot, ze halen hem er natuurlijk ook niet zo netjes af als een monteur zou doen en dat geeft vaak extra schade.

Het helpt om de katalysator extra goed vast te (laten) zetten met schroeven of vast te (laten) lassen, al kan een dief dat natuurlijk niet van tevoren zien.

Vaak gaat het om bendes die een buurt uitkammen als ze succes hebben gehad, dus als het in je buurt gebeurd is, is het handig om alert te zijn.

1 like