Deze moest ik gewoon even kwijt, ik ben er al twee dagen zo door gefascineerd
Deze moest ik gewoon even kwijt, ik ben er al twee dagen zo door gefascineerd
Aah lekker! Ik heb inderdaad gisteren van ellende ook maar de middag vrij genomen, nu alleen vanmiddag en morgen nog overleven en dan ben ik ook lekker twee daagjes vrij
Pfff ik heb vanaf donderdag vakantie maar m’n motivatie voor werk is nu eigenlijk al wel op.
Edit: ben niet de enige zie ik nu.
Hahaha tering lange rij bij de retouren van ikea. Alleen maar zure hoofden. Maar ik mocht meteen door want ik had al online aangemeld = nog zuurdere hoofden
Ik heb echt het stoerste zusje ooit. Zij gaat vanavond een trombosespuit zetten bij onze vader (eenmalig moet dat). Voor iedereen beter dat zij dat doet en niet ik. Maar alsnog
Kon erger. Het was net na de eerste lockdown (denk ik. Deze oma’s geheugen is niet zo best meer ) en het buffet bestond alleen uit verpakte dingen. Dus het enige wat ik gegeten had was een plak ontbijtkoek en crackers. Gelukkig was er een boekingsactie en was het ontbijt gratis, anders had ik €15 moeten dokken.
Ik heb steeds last van mieren in huis, het is natuurlijk niet zo erg als zilvervisjes, maar ook hierbij het idee dat ik er niets tegen kan doen want overal zitten kieren.
Ik heb zo lekker gegeten wajoow nam een vriendin mee naar restaurant voor dr bday en ik was er ook nog nooit geweest maar is echt goed bevallen de indiase/nepalese cuisine.
Er is een soort Ringdeurbel vogelvoerapparaat
Zelfs vogels hebben geen privacy meer in deze wereld
ik ben weer een avondje oppassen en slapen bij mijn twee nichtjes (de een is 1 de ander is 3,5) om hun ouders weer een goede nachtrust en uitslapen te bieden. Doe ik regelmatig en vind ik gezellig, morgen toch een dagje vrij. No better tante than me i guess Maar holy wat zijn babyphones eng. Stond de oudste uit bed voor de camera te staren “tante enthousiasm wil je even mee in bed liggen” maar die ogen worden in zo’n camera kneiterwit, creepy af stond ze daar
heb er een foto van gemaakt maar kan ik natuurlijk niet delen hier, ga ik bewaren voor ooit als ze ouder is als verjaardagskaart, karma
Hahaha heb gegoogled naar scary babyphone en zoiets was het zegmaar
Yes, ben eindelijk weer op lesbiantiktok beland, veel leuker
Hoe blij ben je dan, dat je een half vergeten lot nog even een keertje controleert en je 12,8 MILJOEN blijkt te hebben gewonnen omg.
Ik snap echt niet hoe je een lot kunt kopen en niet gelijk gaat kijken of je iets heb gewonnen.
bestaat er iets lekkerders dan groene Thaise curry
nein
Jawel, snickersijs
Oh ik lees dit al zo vaak op het forum, ben nu echt benieuwd! En dan de gewone of de creamy variant?
Mars is lekkerder
Niet je geld uitgeven aan snoep enzo wat hier word opgehyped. Het is altijd een teleurstelling.
Ja echt dit, hoe dan? Ik heb het geld in m’n hoofd al uitgegeven op het moment dat ik een lot koop.
Gewone. Van de creamy variant zijn nog zo’n 9 stuks bij mij op te halen voor de liefhebber (2 pakken gekocht in de bonus )