Wat je even kwijt wil #60

Ik ook :cry: Maar ben het nog even aan het laten uitgroeien (altijd mijn haar dood gebleekt en wil kijken of ik mijn natuurlijke kleur aankan) tot een iets gezelligere lengte en dan mag de schaar erin.

Wat fijn! Gefeliciteerd!

2 likes

Ik kreeg net een mailtje dat ā€˜leuningenā€™ het niet deden maar de persoon in kwestie bedoelde e-learnings. Ik ben moe en heb er 5 minuten over moeten denken wat hiermee werd bedoeld, ook omdat er meerdere keren ā€˜leuningenā€™ in de mail staat.

15 likes

Nu snap ik weer waarom ik nooit dutjes doe. Voel me altijd zĆ³ ellendig en moe erna šŸ« 

5 likes

Misschien heb je wel ff een leuning nodig. Kun je even uitrusten!

3 likes

Ik dacht eerst huh hoe hou je dat vol en daarna bedacht ik me dat ik tot 2 jaar terug elke zomer wel een paar nacht droppings begeleide en we met regelmaat pas tussen 8 en 10 de volgende dag terugkwamen :joy: mijn theorie is dat zolang je in constante medium intensieve beweging blijft de vermoeidheid minder snel inkikt. Stilstand brengt realisatie van vermoeidheid, niet meer willen starten en te hard gaan brengt de man met de hamer? Misschien is hij vet goed in de balans de hele nacht houden :yum:

2 likes

Hoe is het gegaan?

3 likes

Ik ben gevraagd voor een concert en nu blijkt het midden in de nacht te zijn tot 4 uur (zie ik toevallig op de site)! Zeggen ze er ook niet ff bij :smiling_face_with_tear: Als iemand nog een logeerbed in groningen heeft hmu

1 like

Aangeven aan de organisatie dat ze het beter hadden moeten vermelden en of ze iets voor je kunnen regelen.

8 likes

Zou netjes zijn als dat dan inc. hotelovernachting zou zijn.

4 likes

GEEF AUTO. Nee grapje, dat doen ze alleen voor athleteā€™s. Ja moest je maar goed zijn in sport hoor.

Overigens wel heel leuk voor je @babushkababy . Denk dat je ook al wel gekeken hebt naar een air bnb?

4 likes

Ik vind een instrument bespelen met dit weer best wel een sport. GEEF DIE MEID EEN AUTO.

3 likes

Omg ja, sponsors, alles, geef ALLEZZZZ. Hotel, welke? Tuurlijk krijg je een auto want je SPORT (boeie) Hoe onbeschrijfelijk veel geld er in die wereld omgaat i cant.

1 like

Denk geslaagd haha. Ben niet gebeld en het ging gewoon goed! Voor Spijkman sowieso geslaagd want dat hoorde je daar meteen. Nu door naar de rest :tipping_hand_woman:

1 like

Koken met dit weeršŸ„µ waarom begin ik er uberhaupt aan

4 likes

Elke keer als ik eens een kantoordag heb krijg ik zo hoofdpijn aan het einde van de dag. Hoe deed ik dat toen ik nog niet hybride werkte.

4 likes

Deze vegetariƫr heeft net per ongeluk sushi met kip besteld :+1: als het nou nog vis was was het in ieder geval nog lekker geweest maar wie stopt er nou kip in sushi?

3 likes

Ik vraag me opeens af hoeveel mensen nu hetzelfde aan het eten zijn

2 likes

Ik ben zo emotioneel de laatste paar weken, ik huil ineens om alles. Ik moest net huilen om iets in temptation island :joy: echt waar komt dit ineens vandaan joh

Waarschijnlijk: :sparkles:hormonen :sparkles:

2 likes