Wat je even kwijt wil #60

Ik vind onweer zoooo lekker
Lig met een dekentje op de bank, laat t maar lekker donderen hoor!

23 likes

Hahahaha hoop dat iemand dat op vinted zet want ‘urine good hands’ zou ik wel willen

13 likes

Haha ik heb vanmiddag ook zitten huilen bij Temptation Island (de nieuwste aflevering die vandaag online kwam), bij mij is dat de laatste jaren steeds erger geworden, lekker janken om de domste dingen :laughing:

3 likes

Ohhhhh It Takes Two is op Net5! Dat was vroeger echt een van mÂŽn favoriete films :heart_eyes:

6 likes

Ik snap niet dat die ontsnapte tbs’er nu is opgepakt in Den Haag. Is er niets slimmers te bedenken? In Nederland word je toch sowieso vroeg of laat wel weer gepakt. Kan je dan niet beter achterin een vrachtwagen naar verweggistan ofzo.

4 likes

Breng ze nou niet op ideeen!

6 likes

Ik zou best een periode onschuldig in detentie willen zitten. Er wordt voor mij gekookt, ik kan sporten dichtbij. Studeren zelfs.
En dan komen ze erachter dat ik onschuldig ben en dan krijg ik een goede schadevergoeding.

*ik weet dat ik dit romantiseer :sunglasses:

24 likes

Twijfel of ik morgen naar een concert wil
 Is best ver rijden, heb niemand om mee te gaan (dat vind ik niet erg) maar kaartje, parkeren, benzine kosten 100 euro denk ik? Voor paar uurtjes
 Kan ‘t wel missen maar vind het gewoon dĂșĂșr :smiling_face_with_tear:

1 like

Enige nadeel zijn de medebewoners

11 likes

Achteraf telt (als je het kunt missen) alleen nog hoe leuk het was. Dus ik zou gaan :smiley:

3 likes

Is de trein misschien een optie?

1 like

Ik vind Multicolor echt een heerlijk nummer en iedere keer als ik het hoor ben ik weer boos dat mijn ouders me vroeger niet tot vioolles hebben gedwongen (maar dan had ik waarschijnlijk toch geklonken zoals dat kind uit die spraakmemo van die forummer die vioolles geeft)

5 likes

Ik had vanavond een feestje en heb samen met wat collega’s de hele avond staan dansen en meeblerren met de muziek. Nu lig ik helemaal gesloopt op de bank met een pijnlijke keel maar het was zo leuk. Het was een beetje zoals vroeger met uitgaan maar met het voordeel van geen kater morgenochtend omdat ik geen druppel heb gedronken.

3 likes

Dat durf ik niet aan :grimacing: er gaat sws geen rechtstreekse trein meer terug en zeer minimale opties incl. overstap. Limburg :sob:

2 likes

Ik heb die film echt grijsgedraaid vroeger.
Zie hem toch bijna elk jaar weer op tv voorbij komen en kan hem nog steeds helemaal praten

1 like

Ja sorry was even iets te optimistisch over het openbaar vervoer in onze mooie provincie.

3 likes

Concert van Queen toevallig?

Nee White Lies in Tivoli!

4 likes

Ben jij 18?

(dat was sarcastisch, voor de duidelijkheid. Ik ben bijna 40 en doe het ook nog meerdere malen per jaar, soms zonder en soms met chemische hulp :woman_shrugging:t3: soms is een avond gewoon zo leuk en is het het inderdaad gewoon waard)

4 likes

Ja ik had hem vroeger opgenomen van tv en ik die videoband echt helemaal kapot gekeken haha, maar voor het laatst echt 15 jaar geleden gezien denk ik :sweat_smile:

Wist helemaal niet meer dat ze ook serieus in die hele film geen verklaring geven hoe the fuck het kan dat ze opeens een dubbelganger hebben? Niets geen verloren tweelingzus of wat dan ook maar gewoon ‘oh een identical stranger, dat is raar, maar ok whatever’ :joy:

3 likes