Wat je even kwijt wil #60

Ja sinds een jaar of 2 à 3, geloof ik. Op katalysators zit een laagje platina en/of palladium en dat zijn kostbare grondstoffen. Dieven krijgen daar meer voor dan voor goud.

2 likes

Ja het is verschrikkelijk rot, ze halen hem er natuurlijk ook niet zo netjes af als een monteur zou doen en dat geeft vaak extra schade.

Het helpt om de katalysator extra goed vast te (laten) zetten met schroeven of vast te (laten) lassen, al kan een dief dat natuurlijk niet van tevoren zien.

Vaak gaat het om bendes die een buurt uitkammen als ze succes hebben gehad, dus als het in je buurt gebeurd is, is het handig om alert te zijn.

1 like

Net lemon curd tiramisu gemaakt voor vanavond. En nu zit ik zo vol van de restanten die ik heb opgesnoept. Ik leer het ook nooit.

5 likes

Ik had m inderdaad uit de DM en baalde al dat ik het niet in Nederland kon krijgen maar Kruidvat always has our backs!

2 likes

Ik vanavond uit eten, zoveel zin in!!! Alleen nog ff deze dag doorkomen

7 likes

Wat staat hier precies? Wat is todjel?

5 likes

Je kon hem in nl bij de normal kopen al een tijdje.

Tijdje dacht ik

3 likes

Jezelf toespreken om direct te gaan janken zodra iemand oogcontact maakt werkt bij mij beter. Ga uiteindelijk alsnog wel janken maar minder spanning.

1 like

Ik moest laatst weer denken aan dat mijn vader laatst zei dat hij met de hond in de auto zat,en dat toen dat liedje kwam van:’ en dat heb jij gedaan’, en dat de hond toen de hele tijd heel schuldig en sip keek als ze dat zong :rofl:

18 likes

Wat een leuke dag vandaag. Vanmiddag ratjes halen en als ik thuiskom staat mijn nieuwe tv op de gang (afgesproken met de pakketbezorger dat ik sleutel onder de mat leg). Gelukkig ben ik morgen vrij. :rofl: Ik ga echt in een twee strijd zitten straks. Oeh leuk ratjes maar ook oeh leuk weer een tv haha.

25 likes

Ah dat zijn echt zulke exciting dingen! Haha. Ik voel je enthousiasme gewoon

2 likes

Dat wordt ratjes knuffelen, Ratatouille kijken (en eten).

7 likes

Je kan geen olijven meer op je pizza doen bij Domino’s :rage:

1 like

Ik heb nu overal kaneel gestrooid om mieren te weren, alleen een nadeel dat ik dit wel allemaal weer moet opzuigen later haha

1 like

Ik was laatst in de Action en toen rook ik aan een banaanmasker en dat rook zooo lekker dat ik me liet gaan en er twee kocht alleen bij thuiskomst leek dat die ander best wel precies naar rotte banaan rook. En ik had ook al twee andere haar maskers in t mandje gegooid want goedkoop en van een fancy merk.
Later herinnerde ik me dat ik er bij mn online bestelling bij de Kruidvat ook al twee had toegevoegd want 1+1.
Zelfs als ik elke dag een haar masker neem kan ik maanden vooruit.
Niet om op te scheppen, integendeel.

1 like

Nou, mijn STAPbudget is voorlopig toegekend. Nu nog even uitvissen wat ze daar precies mee bedoelen.

Maar zo eerst 2 keer heen en weer naar de dierenarts om de katten te brengen. Een auto zou nu wel heel makkelijk zijn zodat ze allebei in 1 keer konden in plaats van dat ik eerst 1 naar de dierenarts moet brengen, dan meenemen en dan nummer 2 halen.

9 likes

Met Koningsdag zei iemand hier (geen idee meer wie sorry, kan het ook niet terugvinden) dat ze zich afvroeg wat de vrijmarkt met Koningsdag te maken heeft en die vraag vond ik leuk en stelde ik vandaag aan een vriend die geschiedenis studeert. Hij wist het niet honderd procent zeker maar ik vind het een goed verhaal dus: de markt bestaat natuurlijk al heel lang maar op de verjaardag van de koning mocht je al je spullen en waren belastingvrij verkopen, waardoor iedereen de koning die dag weer wat leuker vond. En dus ontstond zo de vrijmarkt.

65 likes

Haha oooh!

2 likes

Hahaha mijn moeder zit bij de kapper en appt mij dat ze tegenover de moeder van een vroegere vriendin zit. ‘X is bijna uitgerekend, haar zusje ook’. Ik vraag: praat je met haar of luister je af?

Het laatste dus :joy: love mijn moeder de spion haha.

44 likes