4 mei is niet compleet zonder idd
Whaha ik heb er vorig jaar een gepost want ik was oprecht geraakt erdoor. Dus ik net weer verwachtingsvol uit het raam staren, maar nu liepen er alleen maar groepjes mensen al luidpratend voorbij
Ik zat naar het oorlogsgedreun (gegame) van mân onderbuurman te luisteren
Op de basisschool moest je iemand interviewen over de tweede wereldoorlog. Ik ging mijn oma interviewen en kwam te weten dat de broer van mijn oma in een onderzeeër is omgekomen. Ze wilde er heel weinig over vertellen, wat ik snap, maar ergens ook zonde dat dit soort herinneringen nu verloren zijn gegaan. Volgens mij weten zelfs mijn vader en zijn siblings er vrij weinig over, maar ik zou er toch meer over willen weten bedacht ik net.
Ja ik ook bij het stuk dat (klein)kinderen vertellen over hun (groot)ouders, zo mooi gedaan
Oh dat is mooi om te doen! Mijn oma is helaas al een hele tijd geleden overleden, maar hopelijk kom ik er via mijn vader en zijn siblings en misschien andere familieleden achter. Een neef van mijn vader heeft een keer onze stamboom uitgeplozen dus die zal er misschien ook meer van weten.
Ik vind kraantje pappie met zân nieuwe kapsel echt heet
Mijn lieve omaatje is er nog en die heeft altijd wel verteld over haar ervaringen in de oorlog. Ze was 10 toen die begon dus heeft dat best bewust meegemaakt. Maar mijn andere opaâs en oma spraken er zo goed als nooit over⊠Gelukkig had oma het relatief goed, ondanks het feit dat we maar een paar km van de Duitse grens wonen.
Ik vind hem altijd heet haha, ook met een knotje.
Same girl, same
Oh God ja ik ga ook goed op kraan
Ik vind dit niet raar en heel fijn want zo kunnen de medewerkers ook herdenken als ze dat willen zonder dat er anders alsnog aso klapharken door de winkel lopen te tetteren
Er vliegt al 20 minuten een helikopter hier in de buurt en dat hoor ik zo goed maar ik wil nu al gewoon gaan slapen!
Wel benieuwd waarom ze nu weer rondcirkelen
ik heb mijn slapen liever uitgebeeld in dans maar goed wat jij wil
Wow ik heb dit gewoon echt niet gezien blijkt maar hoe moe ik ben haha
Ik las iets van een steekpartij op l1 op facebook.
Dader waren ze nog aan het zoeken.
Sowieso
Vandaag heb ik adviesgesprek voor de raambekleding. Maar als het een vent is heb ik daar zo geen zin in. Ik wil geen vreemde kerels in mân huis.
Ik heb 9 uur geslapen maar gisteren was zo een lange dag dat ik toch helemaal gaar wakker wordt
En dit is de laatste nacht voor mijn vakantie, maar mijn kat heeft per ongeluk buiten geslapen