Bijna haha Geschiedenis van de vrijmarkt op Koningsdag | IsGeschiedenis
Oh om weer student te mogen zijn en 5 mei de vrijheid te vieren op een gratis en te gek bevrijdingsfestival dansend in de zon 🥹
Op kantoor achter m’n computer geeft echt niet dezelfde ambiance
Nog even en de helft van Nederland staat naast hun bezorg fiets/-scooter/-bus/whatever op 4 mei en de andere helft van Nederland staat een eind weg te klikken met hun telefooncamera voor de beste 2 minuten stilte-foto.
Ik heb al een paar dagen geen eetbuien gehad.
Zo fijn.
Uh applaus ofzo?
Hahahahaha omg ik ga stuk
Alles om relevant te blijven
Nou Sven Kokhalsman heeft hem endorsed hoor dus we moeten hem nu allemaal ook heel leuk vinden.
Ik woon in een appartementencomplex en er wordt wel vaker bij de algemene voordeur per ongeluk bij mij aangebeld. Net werd er echter aangebeld bij mijn eigen voordeur en dat gebeurt eigenlijk nooit als ik niemand verwacht. Ik had geen zin om open te doen, dus nu lig ik al een tijdje op de bank te bedenken wie het kan zijn geweest.
Ik denk altijd maar als het iets belangrijks is dan bereiken ze je wel op een andere manier. Ik neem nooit onbekende nummers op en 90% van de tijd is dat legit, maar soms is er iets belangrijks wat er tussendoor glipt, dan mailen ze uiteindelijk wel ofzo.
Weer eens na yoga geweest, maar begon bijna elke houding verkeerd vandaag
Zit iemand toevallig het 5 mei concert te kijken? Er treden een aantal mensen op die me gewoon echt raken.
Ik zat net even op mijn balkon en hoor allemaal 5 mei feestjes en nu ben ik boos omdat ik niemand heb met wie ik zulke leuke dingen kan doen. Er is oprecht niemand die ik kan appen voor zoiets en dat is op dagen zoals vandaag zo stom. Maargoed morgen is het weer voorbij en heb ik een jaar de tijd om wel iemand te vinden.
Ik woon al een jaar in dit appartement en ben vandaag voor het eerst naar de McDonalds geweest die een paar deuren verderop zit
Ik zou er al staan op de dag dat ik de sleutel kreeg
Het is zo’n herrie in het complex door Feyenoord. Ik wil slapen
Oh daarom word ik gewekt door vuurwerk. Dacht eerst dat het schoten waren
En dit was dus niet eens de finale
Wat een ellende
Kolere zeg ik werd net denk ik achtervolgd op de fiets. Misschien was het niks maar iemand fietste zo lang achter me en hoe hard of zacht ik ook fietste haalde hij me maar niet in. Pas toen ik m’n straat in fietste was ik 'm kwijt. Echt fucking hell het was echt niet chill. Als je al geen kwade bedoelingen hebt en je ziet een chick steeds achterom kijken, haal dan in of ga zachter fietsen???