Wat je even kwijt wil #60

Ik wil vaker dat iedereen binnen de organisatie ongeveer vrij is, kan nu heerlijk klusjes doen met lekkere muziek zonder gestoord te worden.

1 like

Zo ik heb echt een enorme kuthuid, grote poriën, vet maar ook weer enorm droog op mn kaak en wangen, bultjes etc etc etc

Maar ik heb sinds een maand een dagcrème van fucking 5 euro (op je muil) en nu is mn huid letterlijk helemaal glad en zacht ??? :pleading_face::pleading_face:
Ben ongesteld en heb 1 mini puistje en verder helemaal NIKS

echt Bless God

14 likes

Dit kan je natuurlijk niet posten zonder te delen welke dagcreme ik ook nodig heb

29 likes

Oh soz

afbeelding

Deze is het! De textuur is ook super Chill, gewone crème trekt bij mij vaak niet goed in en als ik dan make up op doe later krijg ik van die rolletjes crème

12 likes

Ik ga het ook proberen! Herken mijn huid best wel in jouw omschrijving van jouw huid. Een gladde huid is echt een droom haha

3 likes

https://www.ad.nl/binnenland/lof-voor-ah-bezorger-die-twee-minuten-stilte-in-acht-neemt-naast-bestelbus-klasse-jongen~a288b8d5/

Shit! Hoe overtreffen we dit volgend jaar? Met een stilstaande vliegtuig?

11 likes

Ja duurt wel ff voor je het ziet, ik gebruik m Savonds en sochtends maar na 2 weken ofzo begon het me echt op te vallen.

Ze hebben nog twee soorten jelly’s, maar geen idee of die net zo Chill zijn.

2 likes

Zal ik nog een keer proberen om Rocycle instructeur te worden? :sweat_smile::joy:

De eerste keer mocht ik door naar de audities, maar kon ik zelf te weinig les geven door stage waardoor ik niet ben gegaan. De tweede keer kwam ik niet door de eerste ronde en mocht ik geen auditie doen. Driemaal is scheepsrecht toch haha. Maar komt ook wel een beetje wanhopig over denk.

50 likes

Als het iets is wat je graag wilt zeg ik: gewoon doen!

7 likes

Ja doen, niks te verliezen

5 likes

Ik heb ook 3x gesolliciteerd voor de baan die ik nu heb. De 3e keer wilden ze me heel graag hebben haha. De eerste 2 keren mocht ik niet eens op gesprek komen.

12 likes

Helemaal niet wanhopig toch, laat juist zien dat je het graag wil!

1 like

Ik word een Jeroen die van speciaalbiertjes houdt, geloof ik :frowning_with_open_mouth: Send help!

(Dat waren Jeroenen, toch?)

6 likes

Ok het is best lekker weer maar er zijn hier mensen aan het zwemmen en half naakt aan het suppen :cold_face::face_with_spiral_eyes: respect

3 likes

Ik vind het echt heerlijk om de rijdende rechter te kijken tijdens mijn pauze.

5 likes

Jaa hier blijven ze ook liggen idd haha. Het word echt alleen gegeten als iemand echt honger heeft haha. Er zitten er nu zon 4 ofzo in mn tas en heb er al 2 thuis hahah

1 like

Ik kocht vandaag een stuk kaas met de volgende omschrijving:

Samenvatting

Een kaas die een tikkie eigenwijs, een tikkie bijzonder, een tikkie pikant en misschien zelfs een tikkie ondeugend is. Gooische Pikante is een kaas met een verhaal. Een absolute aanrader!

Lekker overdreven maar love it. Hopelijk is de smaak ook goed.

2 likes

Wel typisch dat ze dat dan weer niet vermelden in deze bonte omschrijving :joy:

5 likes

8 likes

Ik hoop van harte dat Feijenoord vanavond verliest✨

6 likes