Ik wil vaker dat iedereen binnen de organisatie ongeveer vrij is, kan nu heerlijk klusjes doen met lekkere muziek zonder gestoord te worden.
Zo ik heb echt een enorme kuthuid, grote poriën, vet maar ook weer enorm droog op mn kaak en wangen, bultjes etc etc etc
Maar ik heb sinds een maand een dagcrème van fucking 5 euro (op je muil) en nu is mn huid letterlijk helemaal glad en zacht ???
Ben ongesteld en heb 1 mini puistje en verder helemaal NIKS
echt Bless God
Dit kan je natuurlijk niet posten zonder te delen welke dagcreme ik ook nodig heb
Oh soz
Deze is het! De textuur is ook super Chill, gewone crème trekt bij mij vaak niet goed in en als ik dan make up op doe later krijg ik van die rolletjes crème
Ik ga het ook proberen! Herken mijn huid best wel in jouw omschrijving van jouw huid. Een gladde huid is echt een droom haha
Shit! Hoe overtreffen we dit volgend jaar? Met een stilstaande vliegtuig?
Ja duurt wel ff voor je het ziet, ik gebruik m Savonds en sochtends maar na 2 weken ofzo begon het me echt op te vallen.
Ze hebben nog twee soorten jelly’s, maar geen idee of die net zo Chill zijn.
Zal ik nog een keer proberen om Rocycle instructeur te worden?
De eerste keer mocht ik door naar de audities, maar kon ik zelf te weinig les geven door stage waardoor ik niet ben gegaan. De tweede keer kwam ik niet door de eerste ronde en mocht ik geen auditie doen. Driemaal is scheepsrecht toch haha. Maar komt ook wel een beetje wanhopig over denk.
Als het iets is wat je graag wilt zeg ik: gewoon doen!
Ja doen, niks te verliezen
Ik heb ook 3x gesolliciteerd voor de baan die ik nu heb. De 3e keer wilden ze me heel graag hebben haha. De eerste 2 keren mocht ik niet eens op gesprek komen.
Helemaal niet wanhopig toch, laat juist zien dat je het graag wil!
Ik word een Jeroen die van speciaalbiertjes houdt, geloof ik Send help!
(Dat waren Jeroenen, toch?)
Ok het is best lekker weer maar er zijn hier mensen aan het zwemmen en half naakt aan het suppen respect
Ik vind het echt heerlijk om de rijdende rechter te kijken tijdens mijn pauze.
Jaa hier blijven ze ook liggen idd haha. Het word echt alleen gegeten als iemand echt honger heeft haha. Er zitten er nu zon 4 ofzo in mn tas en heb er al 2 thuis hahah
Ik kocht vandaag een stuk kaas met de volgende omschrijving:
Samenvatting
Een kaas die een tikkie eigenwijs, een tikkie bijzonder, een tikkie pikant en misschien zelfs een tikkie ondeugend is. Gooische Pikante is een kaas met een verhaal. Een absolute aanrader!
Lekker overdreven maar love it. Hopelijk is de smaak ook goed.
Wel typisch dat ze dat dan weer niet vermelden in deze bonte omschrijving
Ik hoop van harte dat Feijenoord vanavond verliest✨