Ok het is best lekker weer maar er zijn hier mensen aan het zwemmen en half naakt aan het suppen respect
Ik vind het echt heerlijk om de rijdende rechter te kijken tijdens mijn pauze.
Jaa hier blijven ze ook liggen idd haha. Het word echt alleen gegeten als iemand echt honger heeft haha. Er zitten er nu zon 4 ofzo in mn tas en heb er al 2 thuis hahah
Ik kocht vandaag een stuk kaas met de volgende omschrijving:
Samenvatting
Een kaas die een tikkie eigenwijs, een tikkie bijzonder, een tikkie pikant en misschien zelfs een tikkie ondeugend is. Gooische Pikante is een kaas met een verhaal. Een absolute aanrader!
Lekker overdreven maar love it. Hopelijk is de smaak ook goed.
Wel typisch dat ze dat dan weer niet vermelden in deze bonte omschrijving
Ik hoop van harte dat Feijenoord vanavond verliest✨
Oh om weer student te mogen zijn en 5 mei de vrijheid te vieren op een gratis en te gek bevrijdingsfestival dansend in de zon 🥹
Op kantoor achter m’n computer geeft echt niet dezelfde ambiance
Nog even en de helft van Nederland staat naast hun bezorg fiets/-scooter/-bus/whatever op 4 mei en de andere helft van Nederland staat een eind weg te klikken met hun telefooncamera voor de beste 2 minuten stilte-foto.
Ik heb al een paar dagen geen eetbuien gehad.
Zo fijn.
Uh applaus ofzo?
Hahahahaha omg ik ga stuk
Alles om relevant te blijven
Nou Sven Kokhalsman heeft hem endorsed hoor dus we moeten hem nu allemaal ook heel leuk vinden.
Ik woon in een appartementencomplex en er wordt wel vaker bij de algemene voordeur per ongeluk bij mij aangebeld. Net werd er echter aangebeld bij mijn eigen voordeur en dat gebeurt eigenlijk nooit als ik niemand verwacht. Ik had geen zin om open te doen, dus nu lig ik al een tijdje op de bank te bedenken wie het kan zijn geweest.
Ik denk altijd maar als het iets belangrijks is dan bereiken ze je wel op een andere manier. Ik neem nooit onbekende nummers op en 90% van de tijd is dat legit, maar soms is er iets belangrijks wat er tussendoor glipt, dan mailen ze uiteindelijk wel ofzo.
Weer eens na yoga geweest, maar begon bijna elke houding verkeerd vandaag
Zit iemand toevallig het 5 mei concert te kijken? Er treden een aantal mensen op die me gewoon echt raken.
Ik zat net even op mijn balkon en hoor allemaal 5 mei feestjes en nu ben ik boos omdat ik niemand heb met wie ik zulke leuke dingen kan doen. Er is oprecht niemand die ik kan appen voor zoiets en dat is op dagen zoals vandaag zo stom. Maargoed morgen is het weer voorbij en heb ik een jaar de tijd om wel iemand te vinden.