Wat je even kwijt wil #60

Hahahahaha yes front row leedvermaak! I’m in :muscle:t2:

4 likes

Ik heb dit net zonder context in een voice message bij mijn vriend ingezongen inclusief dramatische uithalen. Nu is het wachten tot hij het uitmaakt.

23 likes

Is die melodie ook niet gebaseerd op een bestaand nummer? Maar dit voelt echt misplaatst. Dodenherdenking de musical

2 likes

Ik wil dan wel een live stream vanaf je dakterras. Ik wil ook kunnen genieten van die show :sunglasses:

2 likes

families, totaal ontwricht
in treineeeen die rijdeennnn
voortdurendddd
geen levenslicht

12 likes

Misschien kan die ene Vajén dan ook wel een dramatisch theaterlied wijden aan de verwijdering van het dak.

Kom van dat dak af. Ik waarschuw niet meer. Vanwege een vergunningskwestie is dit de laatste keer. :notes:

5 likes

Dit klinkt als een lied wat ik op de basisschool had kunnen schrijven.

4 likes

Mijn god ik klik ook eens wat aan.
Dat het in een bestaande melodie moest worden geperst merk je aan dat arische waanideaaaaaal.
Mensen vinden het misplaatst vanwege het theatrale maar ik vanwege de belachelijke afwisseling van veel te korte en veel te lange zinnen die op ongemakkelijke wijze op de melodie moeten passen.

2 likes

Ik voel me al een week ellendig en ik wil dat het ophouuuuudt
Ik dacht dat het pms was maar ik ben nog steeds niet ongesteld en normaal heb ik daar niet zo lang van tevoren last van

Hee forumverjaardag!

2 likes

Ze waren me kwijt bij ‘Al die jazz’.

9 likes

Heb ook eindelijk de nieuwste ios update gedaan en er is best wel veel veranderd? Ik voel me net een boomer die voor het eerst een smartphone gebruikt

5 likes

Waarom zijn Nederlandse musicals zo vaak zo ongelofelijk bagger. Laatste keer dat ik naar een musical ging was het Dream Girls, dat was geen aanrader.

2 likes

Ohh Miley Cyrus heeft een nieuw live album, vol covers, en het is echt zo’n chill album! Perfect ook voor de vrijdagmiddag!

13 likes

Namens een groot musical liefhebber bied ik mijn excuses aan voor deze wanstaltige vertaling en voor dat achterlijke doden herdenkingsnummer. Oh en ook voor the Sound of musical in het Nederlands…. Gewoon nee. Waarschijnlijk ga ik nog wel auditie doen voor een Nederlandse musical, maar geen bagger vertalingen graag.

Einde rant. :weary:

5 likes

Leuk, heb het meteen ook opgezet!

5 likes

ah hater, deze valt wel mee toch

Maar Chicago is sowieso mijn fav musical

2 likes

Ik ga stuk!!! Ik vraag me echt af wie die tekst geschreven heeft en oprecht dacht dat dit goed was.

3 likes

Gok de man achter de keyboard

4 likes

Heb t gevonden, heb er een timetag in gezet.
(Het is niet de bedoeling om nu lacherig te doen over dit ongeluk natuurlijk, maar ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat dat niet mijn intentie is),

8 likes

Het doet me ook hier aan denken :joy: @2:15

3 likes