Wat je even kwijt wil #60

Ik was even vergeten hoe kut verhuizen ook alweer is en dacht: ‘Ik help wel even voor ik naar mijn werk ga.’
Nu compleet op en dan heb ik niet eens meubelen hoeven sjouwen :sweat: Heb mezelf weer eens lekker overschat.

3 likes

Ik heb net een hele kitscherige ballon gekocht voor mijn nichtje’s eerste verjaardagsfeestje morgen. Jeetje wat zijn die krengen duur :fearful:

Edit: dit lelijke ding is het geworden

33 likes

Ik vind hem wel leuk denk je nichtje ook wel

9 likes

Het is holografisch en zij is echt een kleine ekster. Als zij het niet leuk vindt, weet ik het ook niet meer.

8 likes

Ik zag weer leuke boeken voorbij komen op de insta inclusivekinderboekenclub dus heb er een meteen in drievoud gereserveerd voor alle baby’s in m’n omgeving

16 likes

Detachering, begin er nooit aan. Elke keer dat gezeik met mijn urenregistratie. :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha een van die kinderen gaat nog even op d’r smoel op het eind bij het naar voren rennen :joy:

2 likes

Wij hebben ook een keer gezongen met ons koor bij een 4 mei herdenking. Zoiets als dit.
Vantevoren werd er nog gevraagd “zijn alle telefoons uit?
Maar Tijdens een gedicht, je raad het al… Trinng! :telephone_receiver:
🫣🤭

2 likes

Hahahaha ja?
Ook iets met dood en jood?

4 likes

Een vriendin belde mij net om dit te zingen. Ik heb een monster gecreëerd door het door te sturen.

9 likes

Ik liet het net aan m’n man horen, en ik moest dus lachen om dat stuk van “waarom, je bent een joood”. En hij snapt echt niet waarom het grappig is. Het is niet helemaal zijn ding maar verder…

5 likes

Vrienden maken is niet echt mijn sterkte kant, maar ik heb twee meiden ontmoet hier in de stad en daar klikt het heel goed mee. We zijn plannen aan het maken voor Aziatische kook middagen en andere activiteiten. Voor hun high tea ga ik kimchi sandwiches maken.

Een van hun helpt mij ook met het organiseren van ons geregistreerd partnerschap. Zo leuk om vriendinnen in de stad te hebben om dingen mee te doen haha. :blush:

92 likes

Mijn broer en zijn vriendin worden helemaal gek, want mijn ouders hebben een muziekkaart gestuurd voor hun dochter’s verjaardag. Het kaartje speelt de vogeltjesdans af.

Tja het was dat of Monique Smit.

15 likes

Heb vandaag geen tas mee dus heb mn zakken volgepropt met appels.

8 likes

En hoeveel kreeg je mee?

2 likes

image

Dan zou je eigenlijk zo’n broek moeten hebben.

Er gaan planten dood. De volgende keer koop ik gewoon meer cactussen. :’)

7 likes

2 ze zijn best groot. Heb er in totaal al 8 gejat.

8 likes

Mwoah deze vind ik al minder monstrueus. Die achtergrondkoortjes vind ik wel mooi.
En die vrouw die het aan elkaar praat vind ik mooi spreken, ze heeft een mooie stem en ze gebruikt hem goed.
Daar kunnen heel veel vrouwen wat van leren.

2 likes

Ja deze is helemaal niet zo cringey, het is echt die ene van de dodenherdenking die compleet de plank misslaat.

2 likes

Meh ik wil vroeg naar bed of iig in pyama chillen

3 likes