Hahahaha ja?
Ook iets met dood en jood?
Een vriendin belde mij net om dit te zingen. Ik heb een monster gecreëerd door het door te sturen.
Ik liet het net aan mân man horen, en ik moest dus lachen om dat stuk van âwaarom, je bent een jooodâ. En hij snapt echt niet waarom het grappig is. Het is niet helemaal zijn ding maar verderâŠ
Vrienden maken is niet echt mijn sterkte kant, maar ik heb twee meiden ontmoet hier in de stad en daar klikt het heel goed mee. We zijn plannen aan het maken voor Aziatische kook middagen en andere activiteiten. Voor hun high tea ga ik kimchi sandwiches maken.
Een van hun helpt mij ook met het organiseren van ons geregistreerd partnerschap. Zo leuk om vriendinnen in de stad te hebben om dingen mee te doen haha.
Mijn broer en zijn vriendin worden helemaal gek, want mijn ouders hebben een muziekkaart gestuurd voor hun dochterâs verjaardag. Het kaartje speelt de vogeltjesdans af.
Tja het was dat of Monique Smit.
Heb vandaag geen tas mee dus heb mn zakken volgepropt met appels.
En hoeveel kreeg je mee?
Dan zou je eigenlijk zoân broek moeten hebben.
Er gaan planten dood. De volgende keer koop ik gewoon meer cactussen. :â)
2 ze zijn best groot. Heb er in totaal al 8 gejat.
Mwoah deze vind ik al minder monstrueus. Die achtergrondkoortjes vind ik wel mooi.
En die vrouw die het aan elkaar praat vind ik mooi spreken, ze heeft een mooie stem en ze gebruikt hem goed.
Daar kunnen heel veel vrouwen wat van leren.
Ja deze is helemaal niet zo cringey, het is echt die ene van de dodenherdenking die compleet de plank misslaat.
Pyjama kan toch gewoon? Desnoods doe je er een vest oid overheen als er wordt aangebeld, het is maar een postbezorger
Ja ga ik ook wel doen, het is picnic met een grote bestelling dus is niet even deur open en dicht. Maar wilde dan eigenlijk al in bed liggen
Ik ben een paar dagen weg met een vriendin. Echt ff fijn om weg te zijn thuis en van alles, maar maak me aan de andere kant zorgen hoe het bij mijn vader en zusje gaat nu ik weet dat ik niet direct langs kan gaan. Gaan vanavond naar een voorstelling dus hopelijk ook ff afleiding.
Mân vader heeft allerlei gereedschap achtergelaten om planken mee op te hangen, zoals pluggen, een boormachine en een diameter meter. Die laatste heb ik net gebruikt om te zien welke diameter tepelpiercing ik moet bestellen.
Ben bezig met scriptieonderzoek en heb proefpersonen uit mn vriendenkring nodig, maar ik heb zo weinig vrienden.
Keep your circle small, but not if you want to graduate.
Dat is een goed voorbeeld van successful adulting.
Ik heb net voor het eerst in twee jaar weer eens mijn nagels laten gellakken en ik kan alleen maar denken âik kan dit zelfâ.
Het is wel mooi enzo, maar ik lak zelf net zo netjes.
Ik heb mezelf net weten te motiveren om eindelijk een grote schoonmaak te houden vanavond en morgen door jawel⊠bitterballen en wijn! Feestje dit hoor want eindelijk een keer weekend.