Tip: Je kan vandaag gratis met de bus in deze regio’s: Haaglanden, Voorne-Putten & Rozenburg en Waterland
Ik heb evht een dag voor mezelf nodig, even helemaal niks hoeven, niemand zien en me opsluiten. Alleen durf en trek ik het niet om de hele dag alleen te zijn. Echt word gek van mezelf en weet zo niet waar ik goed aan doe
Ik per ongeluk dit nummer aangevraagd in de Flater vannacht.
Ik had dat lied even snel snel geluisterd. Ik wil hem eigenlijk even goed luisteren maar dit is de reden dat ik het niet durf hahah
Ik mis iets de afgelopen dagen maar wtf is dit
Stap 3 de steengoede tekst van het nummer hierboven integreren in een ander liedje dat je luistert. Dit gaat beter met muziek van Florence + The Machine dan Rihanna, ben ik achtergekomen.
Ik weet niet wat die termen allemaal betekenen m’n advocaat zei dat ze hem op ging dragen om te betalen, is dat wat je bedoelt?
@Frambozentaartje in de GGZ
Als ze gedeporteerd zingt krijg ik de hele tijd de vibe van dat liedje; “een zegelring, het oude geld, is het beste op het hockeyveld, een beetje arrogant en epibreert, vindt het belangrijk dat hij ook afstudeert”
Ja ben nu alleen en vnavond komt mijn zusje eten. Nog steeds maar half dus, maar t is even niet anders
Ik heb eigenlijk nieuwe broeken nodig. ik heb er nog wel een paar maar of te klein of ik kan ik beter niet aan op het werk. maar ik ben al een maand aan het uitstellen om naar de stad te gaan. Ik haat winkelen zo erg.
En een shitload aan broeken online bestellen in meerdere modellen / maten met achteraf betalen?
Zo los ik dat meestal op.
Ja laatst gedaan maar dat vind ik net zo kut want alles is door verkeerde maat enz retour gemoeten
Ik ga me der toch zo maar aan wagen, heb nog cadeaubonnen voor ici paris dus misschien kan ik mezelf op een lekker geurtje trakteren.
Iemand wilde een cadeautje afrekenen en dat kind wilde per se pinnen. Ik tegen dat kind; wacht maar tot je groot bent, dan is het iedere keer huilon als je ergens af moet rekenen. Die moeder helemaal stuk.
Ik ben al echt niet overtuigd van een tuinbroek, of wat voor meer benamingen dat ding ook kan hebben. Toen kreeg ik als antwoord net, terwijl ik het dus al aan heb, ‘jaaaa soms kan het leuk staan, ik krijg hier een kleutergevoel bij hoor’. Haha ok doei. En ja wel mee eens denk ik, maar het is niet dat ik me zo kan omkleden pislul.
Ik wil echt graag nieuwe kleding, maar ik kan nergens wat leuks vinden
Dit heb ik elke lente en zomer. Vreselijk.
Ik ben geslaagd bij de bristol en de wibra…niet al te duur en leuke collectie.
Echt heerlijk moederdag. Mijn vriend naar z’n moeder, mijn ma is lekker op vakantie en ik ben een serie aan het bingewatchen in mn onderbroekie en een gezichtsmasker op dikke prima.
Ik heb een knetter raketje. Echt leuk om weer ff 5 te zijn
Ja, ik dus ook, echt een drama. Wil wat leuke jurkjes/rokken, maar kan serieus nergens wat leuks vinden en mn kleding van vorig jaar vind ik ook niet meer zo leuk