Wat je even kwijt wil #60

Sterkte en gecondoleerd :heart: We zitten in hetzelfde schuitje vandaag. Zag ook dat je mijn post in het Zwangerschapstopic had geliked, lief :heartpulse:

En ik snap je gevoel van boosheid. Voelt niet eerlijk en veels te vroeg, vooral als je het vergelijkt met andere verhalen. Al moet ik zeggen dat ik deze oma (stiefoma) ook minder heb meegemaakt omdat ik al wat ouder was en zij ook een stuk ouder was toen we kennismaakten. Maar het maakt het niet makkelijker helaas.

Wel super fijn dat ze nog jouw kindje heeft meegemaakt en er zoveel blijdschap uit haalde. Heel veel liefs voor vandaag en nogmaals sterkte!

3 likes

Ik zit in een nachttrein en ik snap niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan. Mag zelf m’n ontbijt kiezen, ik heb een heel pakket met oordopjes en snacks gekregen én mag zoveel bagage meesjouwen als ik tillen kan.

23 likes

Klinkt echt chill inderdaad! Waar ga je naartoe?

Leuk! En hoe is je coupe, en heb je een stoel of bed?

3 likes

ik dacht dat die laatste een soort grafsteen was maar het zijn knuffelende mensen

8 likes

Ik ga naar Wenen toe! Dus ik hoef ook niet over te stappen gelukkig.

@kleinmaargroot ik heb op de heenreis een slaapcabine met 2 andere vrouwen (kan je kiezen), op de terugweg heb ik een couchette maar dat is ook een soort bed. Je moet wel personeel laten komen om de bank om te toveren tot een bed maar qua comfort is het vergelijkbaar met een ferry zou ik zeggen.

8 likes

Het zijn wel weer echt de depressie sessies aangezien ik 30€ aan flitskoeriers heb uitgegeven in 36 uur. Goed ik eet wel dus dat is dan vooruitgang aldus m’n psych. Maar de deur uitgaan lijkt onmogelijk.

9 likes

Oeh ga even langs de hamsters!

2 likes

Ooh wat leuk! Veel plezier in Wenen! Leuk dat je de nachttrein deelt, die wil ik ook nog steeds een keer boeken.

2 likes

De psycholoog heeft gelijk. Rustig aan doen en niet alles tegelijk willen. Dat je wilt (maar nog niet kan) is al een goed teken. En hardlopers zijn doodlopers.

6 likes

Wat een lieve reactie, dankjewel! Ik zag jouw post idd ook maar het voelde niet helemaal goed om in het zwangerschapstopic te reageren. Ik heb idd het geluk dat mijn oma mijn dochter nog heeft mogen leren kennen. Wat moeilijk dat jouw (stief)oma dat niet meer kan. Gecondoleerd en veel sterkte. :heart:
Wel ‘fijn’ dat je het haar nog hebt kunnen vertellen dat je zwanger was. Ik hoop dat onze oma’s van boven meekijken naar onze kinderen straks :smiling_face_with_three_hearts:

@anon91169173 dankjewel :heart: we hebben gelukkig idd heel veel foto’s gemaakt van mijn oma en mijn dochter de afgelopen 6 maanden en er staat al een mooie foto hier boven de haard. Dat is nu echt zo waardevol.

2 likes

Net foto’s gezien van het feestje van vandaag. Mijn broer mag nooit meer foto’s van mij maken. Wat een deuk voor je zelfvertrouwen zeg :smiling_face_with_tear:

De spiegel is liever voor mij

2 likes

Beheerder van het pand bellen? Goor zeg

Gadverdamme. Mijn kroket was ontploft dus het was eem soort hol en leeg krokantje😢

4 likes

Emmer heet water/chloor er overheen?

2 likes

K3 karaoke al-tijd goed.

5 likes

Kattengrind op gooien en dan opvegen

5 likes

Zo maar echt. Tenminste ik vraag me af of er nog iemand is met zon slechte muziek smaak als ik

5 likes

@Soy.peor Als je je geluisterde tracks scrobbelt via Last.FM kan je wel neighbours vinden met een vergelijkbare smaak! Kan gewoon vanuit Spotify.

3 likes

Ik vraag me echt af of er mensen zijn die in 15 minuten black metal, reggaeton en singer-songwriter muziek achter elkaar draaien. :laughing:

@FrauHelga ik vind die optie van Last.fm maar matig ik krijg na 345.000 plays vooral buren te zien die alleen metal luisteren. :stuck_out_tongue:

5 likes