Beheerder van het pand bellen? Goor zeg
Gadverdamme. Mijn kroket was ontploft dus het was eem soort hol en leeg krokantješ¢
Emmer heet water/chloor er overheen?
K3 karaoke al-tijd goed.
Kattengrind op gooien en dan opvegen
Zo maar echt. Tenminste ik vraag me af of er nog iemand is met zon slechte muziek smaak als ik
@Soy.peor Als je je geluisterde tracks scrobbelt via Last.FM kan je wel neighbours vinden met een vergelijkbare smaak! Kan gewoon vanuit Spotify.
Ik vraag me echt af of er mensen zijn die in 15 minuten black metal, reggaeton en singer-songwriter muziek achter elkaar draaien.
@FrauHelga ik vind die optie van Last.fm maar matig ik krijg na 345.000 plays vooral buren te zien die alleen metal luisteren.
ik vraag me ten zeerste af of er nog een persoon op de wereld is die een mix van Rammstein, Stromae en Kinderen voor Kinderen luistert. Dus: ik stem voor!
Ik heb zoān hekel aan meikevers echt baaaah
Zit nog in de woonkamer te chillen en ze komen op licht af dus vliegen tegen de dichte tuindeuren aan. Maar omdat die beesten enorm zijn maakt dat zoveel geluid dat ik er ongemakkelijk van word, terwijl ik gewoon binnen zit
Ik heb ooit met heet water kots weggespoeld, maar dan komt eerst de geur wel even omhoog door de stoom Geen aanrader!
Volgens mij heb ik het wel ergens gepost, maar hij heeft mān laatste salaris, vakantiegeld, 13e maand en LFB uren ingehouden en heeft 9 cent aan me uitbetaald
Allemaal onder het mom dat ik āminurenā had en die terug moest betalen. Terwijl ik gewoon alle uren en meer aanwezig ben geweest. Hij ziet een āminuurā als een uur dat ik niet op de zorgverzekeraar kan declareren, de rest van de wereld ziet een minuur als niet gewerkt uur.
Maar dit heeft hij bij alle collegaās gedaan, iedereen krijgt maar een paar cent uitbetaald aan het eind van hun contract dus hij pakt elk jaar duizenden euroās onder het mom van dat minuur argument.
Hij heeft 3 maanden hiervoor. Ik gok dat hij het wel gaat doen omdat als hij mij moet betalen hij ook alle anderen moet betalen die hij genaaid heeft.
Is het vonnis niet uitvoerbaar bij voorraad? Dan heeft hoger beroep namelijk geen schortende werking en kan jij in ieder geval het vonnis al ten uitvoer laten leggen.
Nee denk niet dat hij kans maakt. Zijn argumenten waren tijdens de vorige zitting al heel zwak. En voor de volgende zitting kan ik volgens mij ook getuigen oproepen en nog meer bewijs verzamelen.
Ik lig voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis en ik vind het best spannend. Ze weten nog steeds niet wat er is en de onderzoeken worden pas morgen hervat. Gelukkig wel een kamer voor mezelf met heel mooi uitzicht
Heeee het is mijn forum verjaardag
Ik zag laatst op tiktok iemand gedroogde watermeloen eten. Toen zag ik dat gister bijtk max dus meteen meegenomen ( samen met gedroogde cherry tomaten chips en sinaasappel en mandarijn chips)
Nu maar hopen dat het niet te vreten is want ik kan het hierna wss nergens meer vinden.
Nu al medelijden met de Zweedse stagiair die dit nog voor die tijd moet gaan fixen
Beterschap