Karma, want nu is het een halfuur te laat.
Was een beetje geïrriteerd omdat m’n vriend echt de hele middag voor de tv heeft zitten zenuwpezen/chagrijnen/schreeuwen vanwege Ajax, echt heel onaantrekkelijk als het hele gemoed afhangt van een voetbalclub, maar goed; hij heeft nu de avond-shift met de hond ongevraagd overgenomen, zie hem nu vertrekken in een Ajax-shirt en de hond heeft een Ajax-bandana om. Je hebt toeter-turken en Ajax-showdogs blijkbaar.
Eind goed al goed, kan ik lekker in bad.
Viert ie het belabberde voetbal van Ajax van vanmiddag?
Nee, de stand op NOS Teletekst 819 ondanks het belabberde voetbal.
Tim den Besten had het gedeeld op insta en dat had ik hier neergezet
Ik weet ook niet precies waar hij het weer van had aangezien het al in 2014 was hahaha maar via via had hij het weer gezien
Heel erg maar ik heb hardop gelachen tot huilens toe, hoe verzin je dit.
Zo cringe jeetje! Een van die jongens achterin lijkt ook zijn lach te onderdrukken
Ze heeft een wikipedia pagina! En buiten dat die sowieso door haarzelf of haar overijverige manager wordt bijgehouden staat daar onder Trivia ook nog eens dit:
- Tot 2008 was Van den Bosch een van de weinige draagsters van de voornaam Vajèn . In de jaren daarna werd de naam enkele malen gegeven. In 2012 werd de naam aan 174 meisjes[7] gegeven. Als alle spellingvarianten worden meegenomen, kregen 428 meisjes in 2012 deze naam.[8] Ter vergelijking: de populairste meisjesnaam in 2012 was Emma, die aan 680 meisjes werd gegeven. Er lijkt dus duidelijk sprake van een naamsvernoeming, aangezien de plotselinge toename[9] samenvalt met de bekendheid van Van den Bosch bij het grote publiek.
Ik gil!
Jeeeezus Christus
Dit klinkt inderdaad dat het uitvoerbaar bij voorraad is! Dat is fijn! Want als hij in hoger beroep gaat, betekent dit niet dat hij jou nu niet hoeft te betalen. Als het niet uitvoerbaar bij voorraad is, moet je wachten tot de termijn voor hoger beroep is verlopen. Mocht iemand toch in hoger beroep gaan, dan moet je gedurende die periode ook nog wachten en dat kan maaaanden duren.
Ik hoop dat onze voorkeur voor de naam jeroen ook zal zorgen voor een toename van het gebruik van die naam en dat we dan onszelf dan kunnen opnemen in Wikipedia.
Fazjen
En wat als hij gewoon weigert te betalen? Wat gebeurt er dan?
Dan kan de deurwaarder op pad gestuurd worden met het vonnis (vonnis laten betekenen heet dat). Weigert hij daarna nog, dan volgen er dwangmaatregelen.
Toen ik terug naar huis fietste kwam ik zoveel toffe plekjes tegen qua terrassen en ik werd gewoon een beetje emo ervan? Ik wil dus echt zo graag naar Utrecht verhuizen. Zoveel toffe plekjes daar.
WTF ik trek net de achterkant van mn oorpiercing m’n oor IN door er aan te blijven haken auwauwauwauw bloed
Omg au is het nu uitgescheurd of?
Heb de achterkant er terug uit geduwd. Hopelijk is ‘t gat niet naar de tering. Maar bloody mess. Onder de kraan gehouden en nu pleister erop. Maar het doet pijn . Piercing zit er ook al 4 (?) jaar in zonder ooit eruit te halen want dat kan ik niet zelf hahaha. Crying