Ik heb gisteren eeltsokken aangehad omdat ik best veel eelt heb op sommige plekken. Het vervellen is nog niet begonnen, maar nu ben ik ervan overtuigd dat al mijn voethuid eraf gaat vallen en ik straks niet meer kan lopen. Waarom doet hoofd dit, ik heb ze zelfs eerder gebruikt, toen is ook alles intact gebleven.
Niks fijner dan wietrokende mensen op het perron voor half 7
Ik weet niet of de Vrienden Van Amstel gisteren nou zo’n goed idee was:rofl:
Doet het je denken aan zilvervisje?
Ja, dat is het hele idee haha van die eeltsokken, anders werkt het niet. Erna wel zachte voeten.
Ik giiil. Er trakteerd iemand. Dus ik zie hem alles klaar leggen. Vreet hij vanalles zelf op eerst
Dat herken ik, ik kan me dan een hele dag bevroren of verlamd voelen. En ik denk dat het erger is geworden sinds de pandemie. Heb er ook niet echt tips voor helaas.
Morgen krijg ik een pakket uit Singapore! Het is een tijd onderweg geweest dus ik kijk er behoorlijk naar uit. Er zitten bakboeken in.
Dit is fucking slim!
Oh mensen, red me! Ik zit op de creaclub en ik wil constant
“Je bent een joooooood” zingen.
Ik denk dat ik mijn mond maar letterlijk dicht ga snoeren
O, ja, dit heb ik altijd na drukke dagen. Eerst na 1 drukke dag, maar inmiddels na een paar drukke dagen. Ik heb trouwens wel ADHD en autisme, dus ik denk dat het bij mij daaruit voortkomt.
Ik zit al helemaal plannen te maken om deze middag lekker door de stad te wandelen, wat boodschappen te doen en met mezelf en een boek een kopje koffie te drinken in de zon. Heerlijk. Moet alleen nog iets afmaken en dan nog aankleden enz maar goed, het idee is er
Nee nog geen idee! De boeken zijn van Christopher Tan en er staat ook heel veel achtergrondinformatie en geschiedenis in, heb ik begrepen. Dat vind ik leuker dan een boek met enkel recepten dus ik verheug me op een paar avondjes lezen.
Ja ik heb dit ook! Ik krijg dan vaak een onrustig gevoel omdat ik wil uitrusten/niets doen/lezen etc. maar ook in mijn hoofd heb dat ik bijv. nog het huis moet schoonmaken, dingen van mijn prive to do lijst moet doen, vriendin moet bellen, etc. etc. en dan als ik ga zitten chillen voel ik me schuldig dat ik al die andere dingen nog moet doen. Waardoor ik niet kan genieten van m’n vrije dag! Heel rot is dat. Ben me er sinds kort wel wat bewuster van en dan spreek ik bijv. met mezelf af dat ik een uurtje ga schoonmaken van zo laat tot zo laat en dat ik daarna gewoon MAG chillen en dan lukt het soms wel om me wat relaxter te voelen.
Ik wil wel foto’s van je pakket!
Doe ik!
Ik heb net heel veel moed moeten verzamelen om de huisarts te bellen, eindelijk gedaan en toen kreeg ik het “wij zijn op vakantie” bandje. En nu moet ik huilen haha🥲 waarom ben ik zo.
Ik heb hetzelfde een keer gehad hoor. Toen kreeg ik geen bandje, maar de assistente “we zijn onderbezet door de vakantieperiode, je mag niet langskomen deze week”. Toen heb ik ook wel even gehuild. Hopelijk kun je bij een andere arts terecht
Het is gelukkig iets dat geen haast heeft en kan wachten tot ze terug zijn, dus dat doe ik ook wel gewoon. Maar er komt wel frustratie bij kijken en dat kwam er echt even uit
Ik wil gewoon op de bank onder een dekentje liggen en family guy kijken.
Ik werk thuis en ik heb best een prima setup maar nu klikt mijn muis de helft van de tijd ineens dubbel? Heb al zeker 10 keer per ongeluk dingen weggeklikt die ik niet weg wou klikken
Bij mij werkt het om de computer en muis (als hij draadloos is) opnieuw op te starten. Heb je al gekeken of er vuil tussen de knoppen zit?