Ik ben zo moeeee want ik heb weer uren wakker gelegen vannacht doordat ik moest hoesten. Heb echt de neiging om een dutje te doen maar daar ga ik me vast niet beter van voelen.
Zolang die maar muggen opvreet
Ik ben vanmorgen uitgegleden in de badkamer en ben met m’n ribbenkast keihard tegen de rand van de badkuip geklapt en heb m’n ribben gekneust. Godverdomme ik baal echt zo fakking hard hiervan.
Ik heb dit ook toevallig gisteren gehad!! Bij mij is het denk ik doordat het toch een premium account was (maar had idd geen logo), heb het ook getest met een ander premium account (ook zonder logo!!). Super sneaky zo
Ik snap helemaal dat je ervan baalt dat hij niet bij de uitvaart kan zijn en dat je bang bent dat je ook corona krijgt nu, maar je kan toch moeilijk ‘zo zo zo’ boos op hem zijn dat hij corona heeft opgelopen? Dat heeft hij toch niet expres gedaan? Je kan niet van mensen verlangen dat ze zich aan allerlei niet meer bestaande maatregelen gaan houden, lijkt me.
Ja plus het was ook geen random feestje maar een vrijgezelle feest van een vriend. Dat gebeurt als het goed is maar een keer.
Tenzij die nog een keer trouwt later.
De tijd gaat zo langzaam vandaag. Ik ben ook echt toe aan vakantie
Omg de dag waarvan ik dacht dat 'ie nooit zou komen. Je kunt eindelijk reacties liken op WhatsApp
Er is echt te veel wind om lekker buiten te kunnen zitten. En ook bijna geen zon
Ik vind dit een beetje een situatie waarbij je denk ik meer boos bent op de situatie en dus nu ook op je vriend. Terwijl dit gewoon een hele ongelukkige situatie is en hij zich waarschijnlijk ook rot voelt.
Ik snap de frustratie maar vind het wel onredelijk om boos op hem te zijn.
Ik werd net gevraagd of ik een collega even kon helpen met haar achterstand. Toen heb ik die in een half uur weggewerkt en nu sta ik weer in mn veilige hoekje te internetten en aardbeien te vreten. Wat is toneel spelen toch leuk.
Aardbeien? Dus je kunt dit keer geen appels jatten
Ohjawel en bananen en manderijnen. Alleen die appels worden nooit gegeten.
Als je ooit bananenbrood wil bakken, kun je dus beter eerst wat jatten op je werk.
Ben zo verwend door de cotton candy druiven dat ik normale druiven niet meer zo lekker vind
@Batalash en @Soy.peor klopt het is ook heel onredelijk. Is ook nu wel weer gezakt maar ik baal(de) er gewoom heel erg van.
@Mar22 Gatsie wat rot, het zit je echt niet mee de afgelopen tijd (moederdag, je oma). Fijn dat je boosheid wat gezakt is, maar kan me voorstellen dat het misschien ook iets met de timing van dat vrijgezellenfeest te maken heeft? Soms ben je gewoon even onredelijk boos op iets/iemand, zeker met zo’n vervelende samenloop, fijn dat je het nu wat beter in perspectief kunt zien wel Ik duim voor je dat je vrijdag gewoon naar de uitvaart kunt, heel veel sterkte ook voor dan
Ja, dat begrijp ik heel goed, het is ook wel een heel slechte timing zo allemaal