Ik hield onregelmatig werken met mijn verkrekte lichaam niet vol, maar mis op de vroege ochtend mijn avonddiensten wel. Ik heb zo’n mega hekel aan vroeg opstaan. Hele dag moe.
dagboek post, sorry
Ik ben weer langzaam aan het reintegreren op werk na mijn burnout. Nu hadden ze gisteren iets georganiseerd buiten werktijd om, een diner en meeting over huidige stand van zaken.
Ik heb niet echt vaste collega’s, dus ik ken eigenlijk niemand goed behalve mijn managers. Als ik naar kantoor ga zit ik ook altijd alleen, dat vind ik gewoon fijn.
Dus ik er heen, baalde ik al dat de parkeerkosten 5 euro per uur (!!) was. Vervolgens kom ik daar aan en ken ik legit niemand, normaal vind ik dat geen probleem want zo sociaal ben ik ook niet. Dus ik sta schaapachtig met mijn water te staan.
Na een kwartier bedacht ik me echt dat ik gek geworden was om dit te doen, want ik vind dit niet eens leuk, dus waar doe ik dit voor?? Vervolgens heb ik mijn glaasje neergezet en naar huis gereden. En ik ben hier gewoon trots op, omdat ik zelf nu mijn eigen grenzen opmerk en ik dingen wil doen doe ik fijn vind. Sinds corona en de burnout vind ik al dat sociale niet fijn, en merk nu dat ik gewoon moet leren luisteren naar mezelf.
You go girl!
Haar nummer is vermoedelijk gebruikt voor spoofinh, dat heb ik ook gehad. Criminelen(/robots) doen dan alsof ze van jouw nummer bellen, heel erg irritant want ik kreeg allemaal lieve mensen aan de lijn die zeiden dat ze door mij gebeld waren
Ik ben echt een songfestival fan maar niets zou me blijer maken dan dat S10 er vanavond uitvliegt zodat we niet steeds meer Oooooeehoooooeeee Aaaaaahaaaaaaaa overal horen.
Wat een enorm kutlied.
Ik kreeg een mail dat ik een nieuwe watermeter kreeg en ze langs zouden komen, maar die datum was een week na m’n uitgerekende datum dus leek me niet handig.
Maar ik kon het nog verzetten, digitaal . En nu komen ze morgenochtend al langs!
Kutzooi mijn vriend heeft corona opgelopen tijdens het vrijgezellenfeest van een vriend van hem afgelopen weekend. De uitvaart van mijn oma is vrijdag en daar kan hij dus waarschijnlijk niet bij zijn en ik ben zo zo zo boos op hem nu. En bang dat ik het ook krijg en door zijn oh zo leuke vrijgezellenfeest niet naar de uitvaart van mn oma man
Ik zet net ff de tv aan om het journaal te zien, maar kreeg daarvoor in de plaats het ON nieuws en het begon met “omvolking in Nederland en België”
Wat een ontzettend nare term, klinkt zo jaren 40.
Oh Filip de winter zit er en zegt op de vraag “zeg jij friet of patatttt als Belg” dan “zolang het maar geen couscous of halal shoarma is”. Wat een stomme kabouter.
Ik heb het nummer van NL nog niet gehoord maar zo te lezen moet ik daar ook maar blij mee zijn
Ik had vrijdag melding gemaakt dat ik mijn nieuwe buurvrouw en haar hondjes na 2 weken wel weer zat ben, neemt de woningbouw het heel serieus want ze zijn gisteren bij haar langs geweest en vanochtend was het helemaal stil. Geen honden in de tuin of een buurvrouw die er tegen staat te schreeuwen, dat is fijn wakker worden.
Haha wat kut. Ik dacht dat als je mensen zocht op linkedin en niet aanklikte dat je dan niet zichtbaar was, wantja profiel niet bekeken. Bekijkt diegene waarbij ik dat deed net m’n profiel
Gewoon toeval lijkt me?
Ja maar dat zou wel echt zieeeeke toeval zijn. Is iemand die ik echt al 5 jaar niet heb gesproken/gezien haha. Maar ik dacht dus dat je alleen ziet wie er gekeken heeft als je echt iemands profiel aanklikt, zou het ook raar vinden dat je met alleen zoeken op een naam al zo’n melding krijgt. Is ook echt zo’n naam die wel vaker voorkomt
Hmm maar als je bijv Henk de Vries intypt krijg je toch veel resultaten te zien, zouden die dan allemaal een melding krijgen?
Ja dat zou ik dus ook heel raar vinden idd
Ik krijg wel eens een melding van Linkedin met ‘u bent x keer in zoekopdrachten verschenen. Deze personen werken bij deze organisaties…’. Misschien dat mensen met een premium account dan ook daadwerkelijk kunnen zien wie naar hen gezocht heeft?
Het is geen premium account in ieder geval, dan staat er altijd zo’n premiumlogo. Ik ga in ieder geval niet meer stalken
Ik weet niet hoe groot het bedrijf is waar je werkt maar ik zie in de zoekopdrachten soms het kleine en dus herkenbare bedrijf van mn ex staan. Sowieso dat hij me dan opgezocht heeft. En wat ik zelf doe bij zoekopdrachten is op het bedrijf klikken dat er staat. Je ziet dan wie met bv zelfde studie daar werkt dus daardoor kom je ook al vaak op 1 iemand uit die je kent.
Groot haha, dus dat is het niet. Heb dat inderdaad eens gehad met iemand waarmee in een tijdje had gedate. Die werkte voor een heel klein bedrijf en kreeg die dus steeds tussen zoekopdrachten