Wat je even kwijt wil #60

Sinds wanneer kan je op WhatsApp berichtjes een duimpje, hartje etc. geven?

Ik sinds een uur geleden dat ik heb ge-update haha. Zag het in een groeps-app vanmiddag voorbij komen

1 like

Ohhh dan ben ik dus niet extreem late to the party dat ik er nu achter kom hahaha. Denk dat die van mij uit zichzelf geüpdatet heeft

Ga ik morgen last minute aangeven bij mijn teamleider dat ik de functie die ik tijdelijk bekleed, niet volledig aan voldoe, inmiddels al extern open staat, graag wel in mee wil dingen of doe ik dat niet.

3 likes

Ja als je het wilt ga je dat doen

Als je er nu al tijdelijk zit heb je wel al die ervaring opgedaan toch en dat compenseert misschien dat je niet volledig voldoet?

2 likes

Ja dat ga je doen! Wie niet waagt…ze kennen je en je doet het al deels…lijkt mij wel enige basis.

6 likes

Ik ga zo met mijn zus mijn moeder ophalen van het vliegveld. Ouders wonen in het buitenland, en het is voor mij 2,5 jaar geleden dat ik haar heb gezien en voor mijn zus 3 jaar. Zo slecht geslapen, maar zoveel zin in een knuffel. :pleading_face:

115 likes

Ik wil straks ontslag gaan nemen, maar ik vind het zo ontzettend spannend dat ik echt nu al een knoop in mijn maag heb. Vind het zo eng dat ik bijna in staat ben om het niet te doenšŸ˜…

49 likes

Awwww wat heerlijk zeg dat je ze na zo’n lange tijd weer kunt zien :relaxed:.
@Amoruccio dit is ook echt spannend, probeer door te zetten, je zult genoeg redenen hebben waarom je ontslag wilt nemen.

Ik en mijn vriend gaan voor het eerst overnachten in een hotel in de veluwe en ik heb er helemaal zin in :grin:. Dit hebben we nog niet echt kunnen doen want corona&centjes. Het is ook maar 1 nachtje :sweat_smile:, maar ik vind het helemaal leukk!

11 likes

Oh dat is zeker spannend! Het komt vast goed, veel succes zometeen!

Kun je niet alsnog ontslag nemen?

5 likes

Nou neem vandaag ontslag. Weg ermee.

12 likes

Ah ik weet precies hoe je je voelt! Ik ga dus ook vandaag ontslag nemen omdat ik me er niet prettig voel en er geen plezier meer in heb, maar moet het schooljaar ook nog afmaken.

Ondanks dat we nog even door moeten, denk ik dat het voor mij een hele grote opluchting gaat zijn, wetende dat het nog maar tijdelijk is. Dus lekker doen!:heart: Zeg ik nu heel makkelijk :joy:

11 likes

Sojamelk was op dus heb mn havermout met water gemaakt. Nou da’s geen aanrader

6 likes

Ik haat het als mensen niet direct een Tikkie betalen. Maandag de verblijfskosten voor een weekend weg met de vriendengroep van m’n man betaald (van de gezamenlijke rekening, want we hebben geen aparte rekeningen) en mensen betalen gewoon een Tikkie van meer dan 200 en een van meer dan 500 euro al twee dagen niet. Ik ben je persoonlijke bank niet :mad:

12 likes

Mijn vriend maakt dit regelmatig als de melk op is, maar dit bevestigt voor mij wat ik eigenlijk al wist: hij heeft geen werkende smaakpapillen.

6 likes

Ik heb godzijdank dat lied voor het songfestival nog niet een x gehoord

12 likes

Ik ook niet!

1 like

same, ik dacht ook echt dat s10 stond voor stien maar blijkbaar is het echt es tien??

2 likes

Ik ook. Totdat ik me bedacht dat je de Samsung S10 ook uitspreekt als es-tien, in plaats van Stien.

3 likes