Uch ik was helemaal gemotiveerd om vanavond te gaan hardlopen, heb mijn kleding al aan. En nu is mijn eten te zwaar op mijn maag gevallen dus gaat het voorlopig niet lukken
Ik heb in 1 week 4 aanstekers tussen de planken van mân dakterras laten vallen
Dat geloof je toch niet??? En die zijn er onmogelijk tussenuit te krijgen
Wordt dan toch tijd. Zelfs wij lijden eronder.
Jouw zomerbeschrijvingen zijn altijd 10/10, ik zou er bijna voor aan het strand gaan wonen
Ik heb een weekje vakantie vanaf nĂș en dacht eerst helemaal: nou nog ff lekker koken na mega veel file, helemaal gezond maar toen dacht ik: ik ben hartstikke moe dus gun jezelf nou ook eens een keer eten bestellen. En nu zit ik mega gelukkig met een pizza op schoot
Ik zit nu in een huisje in de Ardennen en ga zo in bad!!! We hebben thuis geen bad dus echt zin in.
@kali maar echt, ik houd niet eens echt van zomer en ik krijg hier ook zin van in 30 graden!
& @Luipaard thanks guys! ik heb het gedaan hoor en hoewel het lastig en omslachtig is en ik moest huilen vond hij me wel geschikt en gaan we kijken of er mogelijkheden zijn. Het feit dat hij me als meest geschikt voor deze functie van t hele team vindt doet me ook wel goed, ook al wordt t niets als uit de externe cvâs kandidaten komen met een beter profiel.
Ik wil in een middeleeuws kasteel in ItaliĂ« wonen en elke dag baljurken dragen en als pyjama zoân ouderwetse prinsesachtige slipdress dragen, en masked balls houden met mijn vriendinnen en als een prinses ronddartelen in de kasteeltuinen.
Dat jankfilter van tiktok ofzo is echt zoo eng hahahah. Zie ze op insta voorbij komen en het is echt eng realistisch
Ja en anders vind ik ziek melden echt niet een hele gekke optie na een arbeidsconflict. Dat zie je vaker en is niet de meeste chique oplossing maar misschien wel eentje die je behoedt voor meer ellende mentaal.
Waar blijft het volgende smakeloze lied met bekende Nederland voor de oorlog in OekraĂŻne eigenlijk?
Al gaat er niks boven het Koningslied. Ik mag die nog altijd graag aanzetten als ik wegga en irritant wil zijn. Nog meer jejank a.u.b.
Dan wil ik je vriendin zijn!
Heel goed van je! Weet niet meer precies hoe het ook alweer zat, alleen dat wat je toen vertelde heel naar klonk.
Ik had een foto met dat filter van mijn moeder gemaakt en naar mijn broer gestuurd, die belde direct wat er aan de hand was haha
hahaha ja ik zag er eentje met de Kardashians op het MET, heb echt gehuild van het lachen hahaha
Edit: Kardashians: Hilarious Video Of Kim, Kylie & Family Crying At The Met Gala | Glamour UK
In dit artikel staat ie, sorry voor deze boomer manier maar heb geen tiktok
Echt één van mijn favoriete filmscenes aller tijden. Gelukkig herinnerde Youtube me er weer eens aan.
Ik vond het een goed idee vandaag mijn bed alvast te wassen zodat dat vrijdag niet meer hoeft.
Bed is nog steeds onopgemaakt uiteraard en ik wil er in maar heb geen zin om het op te maken . En mijn zomerovertrek moet eromheen maar het is opeens zo donker/winderig geworden dat dat me ook helemaal niets lijkt.
Wat een zwaar leven
Hier zie je wel weer aan hoe het fout kan gaan met een simpele dresscode als âwitâ.
Het regent