Wat je even kwijt wil #60

Maar heb je al een reservering bij Dorsia?

5 likes

Godverdomme er is een enorme lekkage in mijn huis :sob:. Ik wilde op tijd naar bed maar eenmaal boven was het letterlijk binnen aan het regenen. Alles is nat en vies en er ligt ook allemaal bouwmateriaal en gereedschap ligt binnen.
Er zijn werkzaamheden op het dak en aan onze dakramen, maar dit is toch niet normaal? En m fucking huurbaas reageert natuurlijk niet.

2 likes

Wauw de schrijver hiervan doet even een poging om de zin ā€˜kijk dit filmpje’ te omschrijven met zoveel mogelijk woorden zeg.
Is vast goed voor de reclame en vindbaarheid etc maar wat een nietszeggend artikel haha.

2 likes

Als je je citoscore maar erbuiten laat. :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn zusje start morgen met haar eindexamen :crossed_fingers:

22 likes

Hahahahaah

Het is een filter van Snapchat trouwens voor wie het ook wil proberen.

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst mijn handtekening uitgedeeld. Kinda awkward.

22 likes

Heb echt de hele ochtend met een dikke knoop in mijn maag rond gelopen, maar het uiteindelijk toch gedaan en het was de beste beslissing ooit. Voel nu zo’n last van mijn schouders afglijden.

Ik werk ook in het onderwijs en deze school heeft al het plezier in juf zijn bij mij weggenomen. Werd absoluut niet gewaardeerd en een collega probeerde zijn fouten in mijn schoenen te schuiven, wat door directie werd geloofd. Dus heb ook een flinke deuk opgelopen :sweat_smile: Mocht je een keer willen kletsen of iets kwijt willen mag je me altijd dm’en!

18 likes

Bij het maken van je ontbijt zien dat je broodjes beschimmeld zijn 🫠. Dan zo maar bij de AH to go iets eetbaars halen. Zund wel, had zin in broodjes met boterhamworst :pleading_face:

4 likes

Ik ben altijd mega productief op werk maar vandaag is op de een of andere manier m’n agenda gewoon half leeg… Ik heb nog geprobeerd om extra cliĆ«nten in te plannen maar dat is niet gelukt. Ik ga het er nu maar van nemen I guess en lekker in de ochtend wat admin wegwerken en om 2 uur ermee ophouden :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

17 likes

Vandaag ga ik voor het laatst werken in de studio en ik heb gister gehoord dat mijn plaat hoogstwaarschijnlijk op vinyl gereleased wordt dit najaar (ik moet alleen nog een contract tekenen maar het ziet er naar uit dat dat echt snel gaat gebeuren :smiling_face_with_three_hearts:) dus vandaag ben ik zo blij! In mijn eentje zou ik vinyl nooit kunnen betalen

109 likes

De aarde zal er vast nog zijn maar of er dan ook nog een mensheid is?

6 likes

Die stress als je je telefoon niet kan vinden. Had een afspraak en tijdens die afspraak zat ik alleen maar aan mijn telefoon te denken.
Uiteindelijk gevonden, tussen de autostoel en middenconsole. Al zovaak gekeken.

Moet een lichtgevend hoesje kopen.

3 likes

De mensheid woont dan in huizen van plastic op ƩƩn grote vuilnisbelt

1 like

@anon91169173 Wel kopen he?

3 likes

Heb zon zin in mn dansavond morgen. Ik heb ook zin om allemaal workshops enzo te gaan doen voor salsa ladystyling enzo.

3 likes

Echt een chille nacht gehad. Eerst wakker geworden door lichte kramp in mijn linkerbeen en daarna weer wakker geworden door vreselijke kramp in mijn andere been :+1:t2: Rustig aan lichaam.

1 like

Mijn dochter meldde vanmorgen dat ze een zomerjas wil, haar bomberjack is voor nu echt te warm.
Dus ik haal uit mijn kast een zomerjasje van mijzelf gekocht in 1999 waar ik maar nooit afstand van heb kunnen nemen.
Ietsje groot nog maar best leuk zei ze.
En nu is mijn kleine grote meid in ā€œmijnā€ jas naar school :smiling_face_with_three_hearts:🄹

94 likes

Ik heb geen ziiiiiin meer ik wil dat het 17:00 is want dan begint mijn verjaardagsweekend!!! :partying_face::ok_woman:t3:

36 likes

Was je eigen verjaardagstopic niet goed genoeg? Moest het ook nog per se in WJEKW :rofl:

4 likes