Wat je even kwijt wil #60

Moeten we een glitterbom sturen?

4 likes

Dat zou gewaardeerd worden :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes:

2 likes

Kunnen we regelen :wink:

1 like

Ik vind dit ook echt een leuke fase. Zo zelfstandig, maar toch nog geen recalcitrante puber.

2 likes

Vliegen met een kind van 7 maanden krijgt van mij een 2/10

21 likes

Had ze nog d’r eigen stoel?

1 like

Ik vind die groepjes ook echt leuk! Alleen maar win/win ook. Mensen zijn blij, minder afval en voor jou geen gesjouw met wat je dan ook aanbiedt. Zo heb ik de halve huisraad van mijn moeder weggegeven, want ik had er niets aan en familie wilde het niet.

3 likes

Out of office aan.
AJUUUUUS
Tot over een week

21 likes

Morgen vrij! Dat betekent badkamer schoonmaken en vegen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja dat wel! Als er ook nog iemand bij had gezeten was het helemaal een groot drama geweest. Voor alle betrokken partijen

2 likes

1 nadeel: je moet ook nog weer terug naar NL vliegen… :disappointed:

6 likes

Ik zag een zwerfpuppy en ik ging ermee aaien en spelen maar hij moest nog leren niet zo ruw te doen dus hij gaf speelse beten en toen maakte hij met zijn tand een klein krasje in mijn been.
Hopelijk word ik nu niet hondsdol.

2 likes

Waar heb je die besteld? Als ik google, zie ik verschillende winkels die dat hebben.

1 like

In welk land ben je? Ik zou wel even je huisarts bellen om het risico op rabiƫs te bespreken

2 likes

Turkije.
Het is echt wel een oppervlakkig krasje hoor, heb niet gebloed ofzo.

1 like

Ik heb steeds een collega die terugkomt in mijn gedachte :unamused: Volgens mij doet fulltime werken zonder een leven daarnaast dit met mij.

3 likes

Ja echt afschuwelijk! Probeer er niet aan te denken

1 like

Ik zit al een uur te wachten op m’n eten. Annuleert het restaurant net zonder duidelijke reden de bestelling. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, echt :mad::mad:

5 likes

He le maal naar de tyfus ben ik. Van 3 lange dagen op kantoor deze week. Hoe ga ik OOIT 3 dagen Pinkpop overleven over 5 weken?!

3 likes

Wejoo sinds ik mijn eten bijhoudt in een app vind ik het helemaal leuk om gezond bezig te zijn. Kan ook gewoon af en toe chocola etc eten.
Ik heb nu veel meer inzicht in mijn voeding en kwam erachter dat ik te veel vet binnenkreeg dus daar let ik nu wat meer op.

4 likes