Pff ik loop al 2 weken met kiespijn, tandarts kan “niks” vinden. Allerlei testjes gedaan, foto’s gemaakt etc. en van de week ook een oude vulling laten vervangen maar niets helpt, ik word er echt moedeloos van, vooral de slapeloze nachten😩
Ben je al bij huisarts geweest? Kan ook iets in t kno-gebied zijn, wat uitstraalt.
Ik heb gisteravond gekliederd met oogschaduw. En was het vergeten eraf te halen. Heb t net nog geprobeerd maar het is een beetje in mn huid getrokken haha.
Nu heb ik een ooglid met een roze waas en een ooglid met een groene waas erop.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad, het bleek een oorontsteking te zijn. Zou toch even langs de huisarts gaan als ik jou was.
Gelukkig is het geen blauw, anders had je net twee blauwe ogen
Ik moet straks 9 buisjes bloed prikken:sob: ben zo bang voor naalden, hoe overleef ik dit
Duidelijk aangeven bij de prikker dat je het echt niet fijn vind. Succes!
Vraag of je mag liggen als dat helpt, en geef het inderdaad aan! Ik moest afgelopen week (heb ook heel erge prikangst) en het viel me enorm mee. Sterkte! Voor een volgende keer misschien: Emla pleisters hebben mij enorm geholpen.
Liggen ja! Dat scheelt voor mij 100%. Je ziet niets en kunt een beetje ontspannen. En gewoon aangeven, dat vinden ze nooit raar.
Haha, ik raakte de draad ook steeds kwijt bij die film. Ben na een halfuur afgehaakt
Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en het eerste wat er op het programma staat is foto laten maken voor mijn badge/website.
Ik be gisteren flink verbrand in mijn gezicht
Ik kruip m’n bed nu in, was een zware nacht werken. Welterusten allemaal.
Ik moet altijd in de straat fileparkeren en meestal geven andere mensen genoeg ruimte om er een paar dagen later weer uit te kunnen. Als ik nu vanaf boven naar m’n auto kijk ziet het eruit alsof er vrij weinig ruimte tussen mijn bumpers en de bumpers van de auto’s voor en achter zit dus ben benieuwd of ik eruit kom
@Perzik oh meen je niet! Vanmiddag weer naar de tandarts maar mocht er weer niets uitkomen ga ik zeker langs de huisarts, thanks! Word echt gek van de slapeloze nachten
Gatverdamme, bij alle wachtrijen heb ik steeds verloren met de nieuwe nike dunk lows. Nu sta ik te wachten bij Zalando, is heel die pagina niet eens meer beschikbaar
Ja snap ik, raar dat de tandarts dat niet aangeeft. Die weten dat ook.
Het zijn holtes die met elkaar verbonden zijn en het kan zijn dat je de pijn net ergens anders voelt dan waar de oorzaak zit.
Soms helpt een neusspray bijv. al, maar omdat je nu al best lang loopt zou ik even wachten en de huisarts laten dokteren.
Omg ik werk eindelijk weer eens een dag thuis na 3 weken elke dag naar kantoor te zijn gegaan, nooit gedacht dat ik een dagje thuiswerken zo erg zou missen. En ook eindelijk een dag geen gezeik aanhoren van mn collega die elke dag mn outfit aan het analyseren is
Is t alleen je kies of ook meer van je kaak/gezicht?
Pff ik dacht even een tegel te wippen, trekt heel m’n tuinschep er krom van? Gezeeeeik
Mag je de foto een andere keer laten maken? Of binnenkort opnieuw laten doen? Anders zou het echt balen zijn zeg. Succes met je nieuwe baan!