Wat je even kwijt wil #60

Voor mijn gevoel zat half Nederland in New York afgelopen 3 weken als ik het forum en mijn insta moet geloven.

5 likes

Ik lees nu allemaal dingen over dat allemaal bn’er ‘vrienden’ Glennis laten vallen maar eerlijk gezegd begrijp ik dat wel? Ik heb veel voor mijn vrienden over maar als zij onschuldige mensen zullen mishandelen of erger dan hoeft het voor mij ook niet meer?

5 likes

Nu niet meer eigenlijk maar ging vroeger met 1 vriendin weleens als het regende en we ons beetje verveelde hier eten. Zo vieslekker

Ik heb sinds kort een elektrische flosser gekocht en nu heb ik iedere avond na het eten zin in flossen. Hoogtepuntvdavond

3 likes

Ben een slechte Nederlandse romcom aan het kijken en snap niet meer wie wie is omdat iedereen op elkaar lijkt. Dus ik wou even een samenvatting opzoeken. Is dit wat er op Wikipedia staat:

En bedankt hĂš :rofl:

21 likes

Fuck de liefde 2?
Want ik kon jouw bericht wel geschreven hebben en die staat hier op

1 like

Haha ja!!

3 likes

Is Ivo Niehe de regisseur? Want hij is echt koning is slechte Nederlandse romcom. Maar de meeste Nederlandse films zijn bagger.

Edit: Ik bedoelde Johan Nijenhuis. Op een gegeven moment lijken alle oude witte mannen op elkaar

9 likes

Ik ga hem kijken alleen om het feit dat Kraantje Pappie erin meespeelt.

2 likes

Weet ik niet maar zou heel goed kunnen!

@boemboem weet jij wie er familie van elkaar zijn en wie vrienden/partners/exen? Ik vind het maar verwarrend allemaal

3 likes

Even gekeken en de film heeft twee regisseurs. Appie Boudellah en Aram van de Rest

2 likes

Haha ik kan me al wel de Wikipedia-samenvatting van Ivo Niehe’s romcom voorstellen: ‘Iedereen is verliefd op Ivo Niehe. Inclusief hijzelf.’

18 likes

Ik ken de namen niet maar weet het een beetje van de eerste film

Die meiden zijn allemaal vriendinnen
Die man die twee vrouwen zwanger heeft gemaakt en SaĂŻd zijn broers geloof ik
De nieuwe lover van Lisa ken ik niet, de oude is dus haar ‘ex’, en die man die twee vrouwen zwanger heeft gemaakt is ook haar ex
Die is nu dus met Viktoria Koblenko of hoe ze heet
Daar ging ie mee vreemd
Nienke Plas was een zieke losbol maar nu gaat ze trouwen?

Ja dit was m’n kennis en hieraan kun je ook echt aflezen hoe slecht deze film is lol

3 likes

Zou dat nog wel best willen zien. En dan ook echt de klassieke romcom formule.

Ivo Niehe ziet zichzelf in een gĂȘnante situatie
Hij heeft eerst een hekel aan zichzelf
Vervolgens is er sexual chemistry is hij met zichzelf aan het flirten
Heftige zoensessie gevolgd door een one night stand met zichzelf
Een groot misverstand
Hij wil weg uit Nederland en accepteert een baan in het buitenland
Hij houdt zichzelf tegen op het vliegveld en verklaart zichzelf de liefde
Passionele zoen en iedereen klapt op het vliegveld
The end

5 likes

De film is een belachelijk unaniem succes.

6 likes

Deel 1 was al verschrikkelijk maar deel 2 slaat echt alles.
Vreselijke film en ik hou van nederlandse romcoms haha

2 likes

Ik ben de dagen af aan het tellen tot we woensdag op donderdag nacht weer naar Praag vertrekken. Ik droom er ook weer zo vaak over dat ik er woon en soms dan mis ik die tijd ook echt.

Nu gaan we in ieder geval 4 dagen kei hard genieten en relaxen en ik ga m’n beste vriendin weer platknuffelen.

Ohja en heel veel eten. Lekker eten!

17 likes

Ah heerlijk! Praag heeft zulk lekker eten. Beste ijs ever gegeten bij Angelato (de kokossmaak en se jasmijnrijst smaak :heart_eyes::heart_eyes:) en de beste vega burgers ever bij streetfood burgers ofzoiets. Echt geweldig I love Praag.

5 likes

Jaaa ik kijk ook echt uit naar al het eten! We gaan sowieso poutine eten bij een klein tentje waar ik in de buurt heb gewoond. In de zomer zo’n bak halen en in het park opeten. Love it!

2 likes

Ik snapte het einde niet, waarom was Jim ineens gynaecoloog i.p.v. wereldreiziger?? Huh

6 likes

In het lijstje rare films heb ik net de unofficial biopic film van Celine Dion gekeken. Man man man wat een ellende, deze film is dus als een grap begonnen en de persiflage wat een ode moet zijn houdt niet op. Ik zou echt heel beledigend zijn als ik Celine was. Ze verdient echt beter dan dit :frowning:

2 likes