Wat je even kwijt wil #60

Zou dat nog wel best willen zien. En dan ook echt de klassieke romcom formule.

Ivo Niehe ziet zichzelf in een gênante situatie
Hij heeft eerst een hekel aan zichzelf
Vervolgens is er sexual chemistry is hij met zichzelf aan het flirten
Heftige zoensessie gevolgd door een one night stand met zichzelf
Een groot misverstand
Hij wil weg uit Nederland en accepteert een baan in het buitenland
Hij houdt zichzelf tegen op het vliegveld en verklaart zichzelf de liefde
Passionele zoen en iedereen klapt op het vliegveld
The end

5 likes

De film is een belachelijk unaniem succes.

6 likes

Deel 1 was al verschrikkelijk maar deel 2 slaat echt alles.
Vreselijke film en ik hou van nederlandse romcoms haha

2 likes

Ik ben de dagen af aan het tellen tot we woensdag op donderdag nacht weer naar Praag vertrekken. Ik droom er ook weer zo vaak over dat ik er woon en soms dan mis ik die tijd ook echt.

Nu gaan we in ieder geval 4 dagen kei hard genieten en relaxen en ik ga m’n beste vriendin weer platknuffelen.

Ohja en heel veel eten. Lekker eten!

17 likes

Ah heerlijk! Praag heeft zulk lekker eten. Beste ijs ever gegeten bij Angelato (de kokossmaak en se jasmijnrijst smaak :heart_eyes::heart_eyes:) en de beste vega burgers ever bij streetfood burgers ofzoiets. Echt geweldig I love Praag.

5 likes

Jaaa ik kijk ook echt uit naar al het eten! We gaan sowieso poutine eten bij een klein tentje waar ik in de buurt heb gewoond. In de zomer zo’n bak halen en in het park opeten. Love it!

2 likes

Ik snapte het einde niet, waarom was Jim ineens gynaecoloog i.p.v. wereldreiziger?? Huh

6 likes

In het lijstje rare films heb ik net de unofficial biopic film van Celine Dion gekeken. Man man man wat een ellende, deze film is dus als een grap begonnen en de persiflage wat een ode moet zijn houdt niet op. Ik zou echt heel beledigend zijn als ik Celine was. Ze verdient echt beter dan dit :frowning:

2 likes

Pff ik loop al 2 weken met kiespijn, tandarts kan “niks” vinden. Allerlei testjes gedaan, foto’s gemaakt etc. en van de week ook een oude vulling laten vervangen maar niets helpt, ik word er echt moedeloos van, vooral de slapeloze nachten😩

4 likes

Ben je al bij huisarts geweest? Kan ook iets in t kno-gebied zijn, wat uitstraalt.

2 likes

Ik heb gisteravond gekliederd met oogschaduw. En was het vergeten eraf te halen. Heb t net nog geprobeerd maar het is een beetje in mn huid getrokken haha.
Nu heb ik een ooglid met een roze waas en een ooglid met een groene waas erop.

7 likes

Ik heb iets vergelijkbaars gehad, het bleek een oorontsteking te zijn. Zou toch even langs de huisarts gaan als ik jou was.

Gelukkig is het geen blauw, anders had je net twee blauwe ogen :joy:

2 likes

Ik moet straks 9 buisjes bloed prikken​:sob::sob::sob: ben zo bang voor naalden, hoe overleef ik dit

2 likes

Duidelijk aangeven bij de prikker dat je het echt niet fijn vind. Succes!

4 likes

Vraag of je mag liggen als dat helpt, en geef het inderdaad aan! Ik moest afgelopen week (heb ook heel erge prikangst) en het viel me enorm mee. Sterkte! Voor een volgende keer misschien: Emla pleisters hebben mij enorm geholpen.

2 likes

Liggen ja! Dat scheelt voor mij 100%. Je ziet niets en kunt een beetje ontspannen. En gewoon aangeven, dat vinden ze nooit raar.

4 likes

Haha, ik raakte de draad ook steeds kwijt bij die film. Ben na een halfuur afgehaakt :rofl:

Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en het eerste wat er op het programma staat is foto laten maken voor mijn badge/website.
Ik be gisteren flink verbrand in mijn gezicht :sweat_smile:

3 likes

Ik kruip m’n bed nu in, was een zware nacht werken. Welterusten allemaal. :sleeping:

4 likes