Wat je even kwijt wil #60

Ben elke keer helemaal afgeleefd na een kantoordag :grimacing:. Gaat dit ooit nog wennen, met een gemiddelde frequentie van 1 dag per 2 weken :upside_down_face:.

Gelukkig maar een hele korte werkweek :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Wekker weer om 06.30 want moet morgen weer werken na 3 weken vakantie help. Nog nooit zo weinig zin gehad.

We hebben al een tijdje een vreemde kater op bezoek en nu wil ik er achter komen of ie van iemand is want hoe schattig hij ook is het is eigenlijk ook irritant, want hij is niet gecastreerd. Nu hoop ik stiekem dat niemand hem claimt want ik ben geneigd hem op eigen kosten te laten castreren. Vind het potentiële sproeien in huis vele malen vervelender dan het extra voer dat ik nu maandelijks moet inslaan omdat hij steeds zonder dat we het doorhebben de bakjes leeg vreet. Maar voel me wel een klein beetje een slecht mens nu ofzo

1 like

Verschrikkelijk. Heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familie :heart:

2 likes

Je kan de dierenambulance bellen! Die kunnen ook een eventuele chip uitlezen of een belbandje omdoen.

Tóch niet voor niks bedoel je denk ik? Fijn dat ze je konden helpen!
Ze hebben mijn lens toen daar schoongemaakt en dat spul meegegeven zodat ik het zelf kon doen als ik weer vlekken kreeg, maar dat kreeg ik niet meer dus heb het nooit hoeven gebruiken. Ik herinner het me niet helemaal goed maar ik geloof dat mijn lens qua pasvorm ook niet helemaal goed was toen en dat het daar ook mee samenhing.

1 like

O top! Morgen maar even bellen. Wordt wel een uitdaging om hem te pakken te krijgen daarvoor :sweat_smile:

1 like

Ik had echt al jaren last van een knakkende kaak wat enorm verergerde en de afgelopen maanden was het bijna niet te doen meer. Mijn collega schrok ook regelmatig van de klappen die mijn kaak gaf maar sinds zaterdagavond is het ineens weg? Ineens? Ik weet echt niet hoe en wat en ik zit vol verbazing maar het is er gewoon niet meer. Na zeker 10 jaar :fearful:

37 likes

:heart:

4 likes

Ik fietste met mijn crush van werk naar huis maar de weg was glad door de regen en ging bijna op mijn muil niet te doen. Ik voelde zo die fiets wegglijden onder me maar wonder boven wonder bleef ik zitten. Echt WHY :sob:

6 likes

Wat vreemd, maar fijn zeg! Hopelijk blijft het weg.
Ik had het ook vanaf m’n 14e ongeveer en toen op m’n 27e alle verstandskiezen verwijderd waren was het over bij mij. Jaren later nog steeds blij mee haha

3 likes

Just my luck, heel de nacht niet kunnen slapen door een mega, vette, grote oogontsteking. Morgen is die bruiloft waarbij ik dus 0,0 makeup op kan en geen lenzen. Dus ben mn ochtend gestart door lekker te janken hierom (en dat deed door m’n oog nog eens extra pijn)

3 likes

Ik heb het echt zo belachelijk druk op en met werk, iedereen vraagt mij ook altijd alles waardoor ik heel vaak om 18 u mijn eigen shit niet af heb. Loop al weken, al dan niet maanden, achter de feiten aan.

En nu ga ik vandaag naar een voor mij onbelangrijke en saaie meeting 2 uur verderop. Dus 4 uur treinen, 4 uur meeting.
Het voelt echt als een verantwoordelijkheidsloze dag en ik vind het even heer-lijk.

Ik ga óf in de trein wat werk verzetten óf gewoon lekker een boek lezen en muziek luisteren :heart_eyes:

15 likes

Wauw echt lief jullie reactie’s, heel erg bedankt daarvoor, doet me heel erg goed❤️

We gaan er morgen heen, hij wilde het eerst even zelf laten bezinken. Moet zelf vooral huilen de hele tijd, maar ik denk dat dat misschien juist wel goed is, normaal ga ik in de vermijdmodus en nu gek genoeg laat ik het verdriet gelijk toe.

Het is zo erg om je vader zo erg te horen huilen, m’n hart is echt gebroken. En dat ie dan zegt ja ik weet niet ik ga niks meer speciaals doen denk ik ik wil het gewoon fijn hebben zoals normaal met jullie. Zo onwerkelijk. Ben ook vooral heel erg bang, m’n eigen vader moeten begraven ik kan het gewoon niet bevatten.

Maargoed, we gaan het nog fijn hebben hoop ik en ik hoop heel erg dat hij toch nog een tijd bij ons blijft. :slightly_smiling_face:

33 likes

Baal ik echt van! Vond ze echt heel lekker!

2 likes

Wat is het vies deprimerend weer gatverdamme

4 likes

Zo echt he, heb voor vanavond afgesproken om te gaan wandelen. Nou spontaan geen zin meer in.

1 like

Omg nu je dit schrijft heb ik pas door dat mijn kaak na 15 jaar niet meer knakt hahaha

Heb je kammille thee ? Even thee zetten en dan een watje erin doen en dat op je oog leggen. Het verzaxht in iedergeval de pijn.

4 likes

Jeetje wat heftig :frowning: heel veel sterkte! Ik las hier eens de tip om bijv gesprekken op te nemen die jullie hebben, of hem iets van een berichtje/kaartje te laten schrijven. En foto’s maken samen. Dat je daar heel veel aan kan hebben als je afscheid hebt genomen.

4 likes