Haha, ik raakte de draad ook steeds kwijt bij die film. Ben na een halfuur afgehaakt
Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en het eerste wat er op het programma staat is foto laten maken voor mijn badge/website.
Ik be gisteren flink verbrand in mijn gezicht
Ik kruip mān bed nu in, was een zware nacht werken. Welterusten allemaal.
Ik moet altijd in de straat fileparkeren en meestal geven andere mensen genoeg ruimte om er een paar dagen later weer uit te kunnen. Als ik nu vanaf boven naar mān auto kijk ziet het eruit alsof er vrij weinig ruimte tussen mijn bumpers en de bumpers van de autoās voor en achter zit dus ben benieuwd of ik eruit kom
@Perzik oh meen je niet! Vanmiddag weer naar de tandarts maar mocht er weer niets uitkomen ga ik zeker langs de huisarts, thanks! Word echt gek van de slapeloze nachten
Gatverdamme, bij alle wachtrijen heb ik steeds verloren met de nieuwe nike dunk lows. Nu sta ik te wachten bij Zalando, is heel die pagina niet eens meer beschikbaar
Ja snap ik, raar dat de tandarts dat niet aangeeft. Die weten dat ook.
Het zijn holtes die met elkaar verbonden zijn en het kan zijn dat je de pijn net ergens anders voelt dan waar de oorzaak zit.
Soms helpt een neusspray bijv. al, maar omdat je nu al best lang loopt zou ik even wachten en de huisarts laten dokteren.
Omg ik werk eindelijk weer eens een dag thuis na 3 weken elke dag naar kantoor te zijn gegaan, nooit gedacht dat ik een dagje thuiswerken zo erg zou missen. En ook eindelijk een dag geen gezeik aanhoren van mn collega die elke dag mn outfit aan het analyseren is
Is t alleen je kies of ook meer van je kaak/gezicht?
Pff ik dacht even een tegel te wippen, trekt heel mān tuinschep er krom van? Gezeeeeik
Mag je de foto een andere keer laten maken? Of binnenkort opnieuw laten doen? Anders zou het echt balen zijn zeg. Succes met je nieuwe baan!
Ik mis de pizzaburger
Omg ik realiseer me nu pas dat de one handed mode op mijn telefoon best wel een uitkomst is nu ik mijn elleboog gebroken heb hahaha. Hoezo denk ik hier nu pas aan?! Heb wel per ongeluk mijn oude rij instructeur zitten bellen en volgens mij ook een jongen waar ik vroeger weleens mee zoende tijdens het uitgaan terwijl ik het aan probeerde te zetten Gelukkig hing ik snel genoeg op
Ik ook
is ook nergens meer te vinden of wel
Hier word je toch alleen maar gestresst van
Ik had net een afspraak bij de audicien en ze ging zich helemaal ontsmetten omdat: āje weet maar nooit he, nu met die apenpokkenā ugh echt geen zin hierin
Door die pizzaburger had ik een flashback naar die hamburger snoepjes. Die vond ik altijd zo leuk om te zien, maar niet te vreten.
Deze snoepjes:
Volgens mij was er ook een pizzavariant ervan
Nee ik zag ze al een hele tijd niet meer en zie nu dat ze er inderdaad helemaal uit zijn
Oooh deze zijn ook zo lekker hahaha
Echt? Ik vond ze niet te nassen. Maar het is een tijd geleden dat ik het heb gegeten.