Wat je even kwijt wil #60

Bruce Springsteen komt naar Nederland volgend jaar en ik moet volgende week 6 kaartjes zien te regelen. Nu al zenuwachtig😂

12 likes

Ik reed gisteren langs een reclame van My Chemical Romance. De band komt blijkbaar naar Nederland. Dacht dat er 2 november op de poster stond maar volgens Ahoy is het 2 juni al. Ik overweeg nu om te gaan! Wie heeft er al tickets??

4 likes

Wat gaat de dag snel als je vrij bent.
Was 7uur er al uit. Maar heb alleen nog boodschappen gedaan.
Moet nog huis opruimen ivm kijkers en hond uitlaten en wilde nog Netflixen en verven straks kind alweer ophalen.

Edit. En cheesecake bakken (daarvoor speciaal boodschappen gedaan) en dutje doen.
Denk wat dingen schrappen.

1 like

Ik voel mij zo fijn :smiling_face_with_three_hearts: alleen op vakantie gaan, hiken, klimmen, abseilen, in de rivier zwemmen het was allemaal echt geweldig. Heel fijn en ook zo sportief, ben mentaal ook geheeld op vakantie.

Ik wilde mijn vorige relatie laten slagen omwille van dat het mijn eerste relatie was (stuk geloof). Niet zo zeer omdat hij mij gelukkig maakte, ik was de laatste 1,5 jaar van de relatie vaker aan het huilen dan ooit te voren in mijn leven. Nu ik ‘eruit’ ben denk ik echt huh dat je iemand je zo hebt laten behandelen. Zijn verslavingsissues, mentale paranoide, woede en onzekerheid en ook al dat gaslighting en shit benoemen die er met mij mis was als ik hem op iets aansprak. Het waren gewoon echt zijn issues en had niets met mij te maken.

Ben echt blij dat het over is en kijk uit naar een fijnere toekomst nu. Ook echt gek hoe bevrijdend om zoveel leuke sportieve dingen te ondernemen en alleen ook. Veel mooier dan ik ooit had gedacht.

114 likes

Yes, vast contract + salarisverhoging in de pocket :partying_face:

127 likes

Jaaa ik ga ook kaartjes kopen, maar weet nog niet voor welk land :joy:ik ga met m’n vader (en misschien moeder) en hij gaat in januari met pensioen dus hij stond open voor alle landen en plakt er dan gewoon een stedentrip aan vast en wou ook wel 2 (of zelfs 3) concerten bezoeken. living his best life haha
M’n allereerste concert was ook Bruce Springsteen, in 1999 met het hele gezin :blush: hoop stiekem dat m’n zus nu ook mee wilt maar denk t niet

6 likes

Ik ben op vakantie in Griekenland en mijn rijinstructeur is een Griek en hij vroeg vorige week aan me of ik al wist wat ik ging eten op vakantie (love it, hij weet wat belangrijk is) maar hij keek wel heel moeilijk toen ik zei dat ik vegetariër ben. Appt hij vanmiddag opeens spontaan een lijstje met allemaal vegetarische Griekse gerechten die ik kan eten met naam en beschrijving erbij, wat een cutie

157 likes

Bedankt voor deze tip! Vanochtend al opgehaald en hij bleek chip loos en is waarschijnlijk wild. Wordt als niemand hem claimt gecastreerd en weer hier teruggezet :raised_hands:

5 likes

Zeg maar tegen hem " Sagapo"

1 like

hallo ik ben ook in griekenland en ik wil deze lijst aub

6 likes

Leuk! Waar ben je?

Melitzanosalata= aubergine salade. Gtipiti =fetta met paprika. Dolmades of jemistes = gevulde druivenbladeren of gevulde paprika (wel soms met gehakt). Gigandes = reuze bonen in tomatensaus. Kolokithakia=courgettes.
Florines =gegrilde puntpaprika. Natuurlijk tzaziki. Fijne vakantie.

27 likes

Met het idee baat het niet schaadt het niet: dit hielp echt aanzienlijk. Ik ga het vanavond ook nog doen, bedankt!

5 likes

Aah hoe vet! Ja ik ga ook met mijn gezin. Ouders zijn helemaal fan en m’n siblings en ik zijn er echt mee opgegroeid dus we gaan hopelijk voor het eerst met z’n allen! We proberen maar in te zetten op Landgraaff met de hoop dat meer mensen naar Amsterdam willen😅

3 likes

Mijn reisgenoot was de sleutel van ons vakantiehuis kwijtgeraakt. Om niet in de auto te hoeven slapen werd er een zoektocht ingelast maar na een dik half uur nog geen sleutel :thumbsdown:. De paniek brak bijna uit en ondertussen ging ik alvast kijken hoe ik kon inbreken en of er geen raampje openstond om doorheen te klimmen. Helaas kon ik mijn apenkooitalent niet kwijt. We hadden het bijna opgegeven maar toen ontdekte ik een aanwijzing. Als een ware Babka Holmes vond ik een parkeerticketje van vandaag. De sleutel moest dus in de buurt zijn. En ja, gelukkig, daar tussen al het groen, de bossen en de bloemen vond ik de sleutel terug :cheer:. Gewoon in een bed slapen, geen raampje intikken en ook nog credits ontvangen voor mijn zojuist ontdekte zoektalent :disguised_face: :nerd_face:.

47 likes

Tiropita en spanakopita kunnen jullie ook eten.

@Barbamama ah fijn! Hopelijk ben je dr snel vanaf

3 likes

Wat chill! Superfijn, dankje @Soy.peor ook. Spanakopita en tiropita haal ik bijna elke dag wel bij de bakker maar avondeten was nog wel een dingetje, nu heb ik er helemaal zin in om op zoek te gaan

2 likes

ik ben op Zakynthos, is hier sowieso allemaal nogal toeristisch (op het restaurant tegenover mijn hotel staat dat ze ‘dutch breakfast’ hebben, wat dat ook moge betekenen) maar nu voel ik me zĂ©lf iig minder toeristisch, thanks!

3 likes

joh dat is echt om de hoek bij mij! ik twijfelde nog waar ik zou gaan eten maar nu niet meer :grin:

2 likes

Wat goed!

2 likes

Ik heb waarschijnlijk een nieuwe hulp in de huishouding gevonden en ik kan niet wachten om daar weer iedere week over te kunnen gaan zeuren hier :ok_hand:t3::heart:

61 likes