Er komen ineens heel veel van dit soort berichten voorbij op mn FB
Ik heb Stelz helemaal ontdekt, 63 calorieën per blikje en alsof je priklimonade drinkt
Alsnog gefeliciteerd birthday buddie.
Hopelijk kan je snel een birthday pt 2. doen en met wat leuke mensen een terrasje pikken, uitgaan of wat anders doen.
Wij hebben soms mensen die via de politie en allemaal gedoe bij ons op de afdeling worden opgenomen.
Vandaag moest ik de kamer verhuizen van zoân client vind ik een blaadje met allemaal gedachtes van hem waarom hij opgesloten zat, Nederland zegt een vrij land te zijn maar is helemaal niet zo. Allemaal van dat soort dingen. Alleen eindigde hij met
âWaar is mijn brilâ
Echt heel poëtisch
Ik ben zo trots op mezelf. Er was een meid op de bruiloft die alle mannen af ging (ze was niet dronken) en het langst bleef hangen bij de mijne.
Ik werd al gewaarschuwd door mensen, maar vertelde dat ze lekker haar gang mocht gaan, want uiteindelijk moet mijn vriend zelf zijn verantwoording nemen als iemand met hem flirt.
Ik vind het netjes dat ik de eer aan mezelf heb gehouden toen ze had gevraagd aan hem of hij van âvan veel vleesâ hield en naar mij wees (zij was erg slank). Achteraf hoorde ik ook dat ze had gezegd dat een relatie altijd stuk kan. Ik heb haar echter niet gegeven wat ze wilde (een reactie) en ik heb van mijn avond genoten en het helemaal genegeerd.
Bij het afscheid heb ik iedereen gegroet en haar overgeslagen, en enkel gevraagd âhoe voelt het om zo onzeker te zijn?â haar antwoord niet afgewacht en weggelopen.
Trut.
Dat mensen al zo over je denken en dan nog zo schaamteloos je gang gaan. Hou je in zou ik dan denken.
Ik zie nu de stiefzus van Jake in Not Another Teen Movie voor me qua type.
Maar wat voorn gare bruiloft heeft een soort maneater type waar iedereen voor waarschuwt en waar kennelijk iedereen over praat maar toch mee omgaat?
Waar lees je dat in haar bericht, ik kan echt niet eruit opmaken of het contact tussen vriend en de mandated drie zinnen duurde dus 1 minuut of 3 uur. Dus ik ga uit van een minuut of wat!
@Barbamama Fijn dat je alsnog een leuke avond had!
Als zij lang blijft hangen wil ook niet zeggen dat er steeds contact is. Mijn man is super spontaan en kan met heel veel mensen leuk praten (en dat is ook een van de dingen die ik leuk vind aan hem) maar iets vrij direct afbreken zou hij denk ik niet snel op een heel directe manier doen. En is toch echt fijn als je extra bevestigd ziet dat je ook niks hebt (nou ja qua relatie dan) om je zorgen over te maken.
Wat zei je vriend toen ze vroeg naar dat veel vlees-gebeuren? Hopelijk zei die dat ze een respectloze biatch was en dat ze op kon rotten?!?!
Maar als je precies weet wat er gebeurde én je hebt er tegen haar nog iets over gezegd, heb je het dus niet helemaal genegeerd. Wat ik trouwens heel begrijpelijk vind.
Bedankt voor deze toevoeging.
Ik heb TikTok geĂŻnstalleerd om filmpjes te kunnen zien van een Amerikaanse advocate die verslag deed van de rechtszaak van Josh Duggar maar ik snap niks van de app, het ziet er zo onlogisch uit (voor mij).
Op de een of andere manier krijg ik vooral kattenfilmpjes aangeraden waarin Kore Nani Neko wordt gezongen en chinchillaâs met muziek (?) van Louis Theroux er onder. Wil ik de filmpjes van die advocate zien dan moet ik via mijn profiel naar haar profiel.
Nou ja mijn dochter vindt de kattenfilmpjes in ieder geval heel leuk.
Ik denk dat hij wel een tijdje met dr gezeten heeft, maar als hij weg liep en met anderen ging praten mengde zij later in het gesprek. Behalve als hij bij mij kwam staan. Mijn vriend is erg sociaal en vind het enorm gezellig om met iedereen een praatje te maken.
@Krabsalade Hij heeft aan haar gevraagd wat ze ermee bedoelde en toen wist ze niet goed wat ze erop moest zeggen, waarop hij aangaf dat hij gelukkig met mij is en mij een aantrekkelijke vrouw vind.
@WinterQueen nou dan heb ik inderdaad gefaald in het negeren, voor mij doen vond ik het goed omdat ik normaliter erop af gestapt was, maar ik ga geen herrie schoppen op iemand zijn bruiloft.
Een fotograaf op tiktok poste een bericht dat hij plussize modellen nodig heeft voor een campagne. Heb hem gelijk een dm gestuurd. Ik wil dit jaar alles uit mn leven halen en uit mn comfort zone stappen.
Geen idee of ik ooit een bericht terug krijg maar de eerste stap is al gezet haha
Omg, ik liep net over de markt en ik toen gleed ik uit over een bananenschil! Voelde net alsof ik in een striptekening zat.
Mân eerste salaris is gestort! Had eerder een klein wensenlijstje gemaakt, maar nu het eindelijk zo ver is voelt het zo surrealistisch dat ik het geld maar gewoon op mân spaarrekening heb gezet Boring