Ah ja zoiets zouden de ambtenaren waarmee ik samenwerk wss ook hebben. Gelukkig kan ik morgen wel redelijk aan mijn eigen projectjes werken en word ik lekker niet gebeld
Zijn ze wel open ivm Hemelvaart? Zou met zulke klachten niet wachten en gewoon de huisartsenpost/ziekenhuis bellen.
Dit had ik ook toen ik op een universiteit werkte. Die dus gewoon dicht is tussen kerst en oud en nieuw maar die vrije dagen gingen wel van mijn dagen af. Make it make sense.
Aan de ene kant vind ik het maar dom maar oh wat is het toch chill dat vrachtwagens op zon- en feestdagen niet op de snelwegen mogen rijden in Duitsland! Zijn vandaag in 8 uur naar Praag gereden en alleen in Tsjechiƫ wat vertraging gehad!
Ben met mijn zusje een paar dagen weg met als doel even te onspannen en weg te zijn thuis. Nu is onze vader vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis, omdat het echt niet goed ging. Niks ergs (wat we nog niet wisten) gevonden, dus hij moet een nacht blijven om aan te sterken. Maar wij zijn er dus allebei nietā¦
Ugh had eerder deze week op mān privemobiel contact opgenomen met iemand voor iets werkgerelateerds (stom, I know, maar was even wat handiger).
Belt hij vandaag. Ik neem niet op natuurlijk want vrije dag. Krijg ik een spraakbericht. Ik haaaaaaat spraakberichten
Maar you wonāt get me down, ga hem morgen onder werktijd pas afluisteren, dat zal hem leren
Ik ben vandaag echt even emotioneel ontregeld.
OkƩ ik ben er uit hoor
Ik had niet gezien dat er bovenaan āvolgend / voor jouā staat. Als je swipet naar āvolgendā vind je gewoon de accounts die je volgt ipv filmpjes die de app je aanraadt.
Ik heb kramp in mān borstspier. Ik wist geeneens dat dat kon
Ja dit wilde ik ook naleven haha. Vandaag uiteindelijk alsnog een start gemaakt, zie het nieuwe aankopentopic
Mensen die roekeloos met zoān elektrisch wagentje door een winkel rijden mogen ze best hun hulpmiddel van afpakken. Als ik zo nodig aangereden wil worden steek ik wel geblinddoekt een drukke weg over.
Ik heb morgenavond een werk sociaal iets waar ik eeeeecht geen zin in heb. Alleen ik kan geen (geloofwaardig) smoesje verzinnen om nu nog af te zeggen, dus ik probeer te bedenken welke smoesjes collegaās in het verleden zelf hebben gebruikt maar ben helemaal blanco
Corona? Morgen dan pas. Dat je denkt dat je het hebt en nog moet testen maar geen zelftest hebt ofzo
Ik moet helaas maandag echt weer op kantoor zijn haha, dus het moet iets heel tijdelijks zijn. Dacht zelf aan meegevraagd worden voor een uitje, maar kan ook niks bedenken. Waarschijnlijk sta ik morgenavond gewoon met tegenzin op dat āfeestjeā.
Edit: ooh die toevoeging is wel slim
Mijn studenten gooien het soms op āik heb heel veel last van hooikoorts en nog geen geschikte medicatieā :ā)
Gewoon een simpele āik heb teveel hoofdpijn / buikpijn / menstruatieā?
Niet te veel informatie geven. Gewoon: ik voel me niet lekker in orde dus ik kom helaas niet.
Voedsel vergiftiging, is na 24 uur weer over.
āIk heb niet zoān zin dus ik kom niet. Tot maandagā.
Haha ik zou willen dat ik dat durfde
Ik ga inderdaad maar voor niet in orde/buikpijn/migraine ofzo.