Wat je even kwijt wil #60

Oké ik ben er uit hoor :older_woman:

Ik had niet gezien dat er bovenaan ‘volgend / voor jou’ staat. Als je swipet naar ‘volgend’ vind je gewoon de accounts die je volgt ipv filmpjes die de app je aanraadt. :melting_face:

4 likes

Ik heb kramp in m’n borstspier. Ik wist geeneens dat dat kon :cry:

1 like

Ja dit wilde ik ook naleven haha. Vandaag uiteindelijk alsnog een start gemaakt, zie het nieuwe aankopentopic :cool:

1 like

Mensen die roekeloos met zo’n elektrisch wagentje door een winkel rijden mogen ze best hun hulpmiddel van afpakken. Als ik zo nodig aangereden wil worden steek ik wel geblinddoekt een drukke weg over. :rage:

6 likes

Ik heb morgenavond een werk sociaal iets waar ik eeeeecht geen zin in heb. Alleen ik kan geen (geloofwaardig) smoesje verzinnen om nu nog af te zeggen, dus ik probeer te bedenken welke smoesjes collega’s in het verleden zelf hebben gebruikt maar ben helemaal blanco

1 like

Corona? Morgen dan pas. Dat je denkt dat je het hebt en nog moet testen maar geen zelftest hebt ofzo

Ik moet helaas maandag echt weer op kantoor zijn haha, dus het moet iets heel tijdelijks zijn. Dacht zelf aan meegevraagd worden voor een uitje, maar kan ook niks bedenken. Waarschijnlijk sta ik morgenavond gewoon met tegenzin op dat ‘feestje’.
Edit: ooh die toevoeging is wel slim

2 likes

Mijn studenten gooien het soms op ‘ik heb heel veel last van hooikoorts en nog geen geschikte medicatie’ :’)

6 likes

Gewoon een simpele ‘ik heb teveel hoofdpijn / buikpijn / menstruatie’?

1 like

Niet te veel informatie geven. Gewoon: ik voel me niet lekker in orde dus ik kom helaas niet.

11 likes

Voedsel vergiftiging, is na 24 uur weer over.

6 likes

“Ik heb niet zo’n zin dus ik kom niet. Tot maandag”.

30 likes

Haha ik zou willen dat ik dat durfde :grimacing:
Ik ga inderdaad maar voor niet in orde/buikpijn/migraine ofzo.

5 likes

16 likes

Je hoeft niet eens enige info te geven he “ik meld me af maar wens jullie veel plezier! Tot maandag” is genoeg!

34 likes

Mijn vriend moest tot 3u vannacht werken maar nu is het is 6u geweest en hij is nog niet thuis. Hij appt ook altijd als hij naar huis komt maar dat heeft hij ook niet gedaan en hij reageert ook niet op mijn bericht waarin ik vraag waar hij is.
Het zal wel niks zijn maar toch maak ik me gelijk zorgen en kan ook gelijk niet meer slapen.

Edit: hij is thuis!

15 likes

Misschien even zijn werk bellen :)?

3 likes

Hij is inmiddels thuis! Maar anders had ik dat zeker gedaan.

5 likes

Ugh dit had ik ook wel eens na een nachtdienst van mijn vriend. Je maakt je toch zorgen?! Terwijl diegene gewoon wil slapen natuurlijk :sweat_smile: fijn dat hij nu thuis is!

2 likes

Ik ben in de VS en als ik een YouTube video kijk krijg ik steeds een betoog van een vader van een kind dat overleden is bij de Sandy Hook shooting. Geef dit advertentie budget niet uit aan mij!!! Ik ben een Nederlander die de wapenwetgeving hier sowieso al belachelijk vond voordat er weer iemand kinderen ging neerschieten.

8 likes