Ik vind dit dus best wel inspirerend en tof! Nog reactie gehad trouwens?
Nee maar hij heeft het ook niet gezien. Ik denk dat hij heel veel dms krijgt dus wss is mijn dm onder gesneeuwd. Ik ga nu ook niet nog verder iets sturen want dat vind ik wanhopig haha.
@online_friend Misschien heb ik het gemist, maar ik vroeg me af of je nu eindelijk af bent van die irritante journalist?
Zolang je niet op de link klikt wordt er geen advertentiebudget uitgegeven (als het goed is)
Maar afgezien daarvan ben ik wel heel benieuwd hoe dit gaat eindigen allemaal. Of dat er eindelijk iets gaat gebeuren aan die wapenwet, wellicht wel weer een soort BLM protesten? Of dat het toch een stille dood sterft (zo sorry dat laatste klinkt wel erg cru in dit licht maar ergens ook wel heel erg waar helaas )
Wel toch? Betaal je niet op basis van vertoningen ook?
Ik las net dit artikel Hoogmis van wapenminnend Amerika, drie dagen na moordpartij op school | NOS en heb er echt een hard hoofd in dat dit ooit nog gaat veranderen daar.
Een jongen zei net dat ik mijn auto anders moest parkeren omdat er niemand langs kon maar dat kwam omdat hij op de weg geparkeerd had met zān wielen. En toen ik dat niet deed werd hij boos? Alsof ik naar een random vreemde jongen ga luisteren op straat.
Kan allebei, per klik of per (1000) vertoningen, maar net wat je instelt.
Ik had ineens echt een craving naar zoān rundvleesslaatje (vooral in dat plakje ei) maar ik kwam er later pas achter dat er geen lepeltje meer bij zit en dus moest ik terug om een zakje plastic lepels te kopen (ik ben in de stad). Minder plastic missie mislukt
Ik weet even niet zeker of dat ook een advertentiedoel is. Vanuit mijn werk adverteren wij best veel maar in ieder geval nooit op basis van impressies, altijd op click-through. Impressies zou echt zonde geld zijn zoveel ongeĆÆntereseerdenā¦Geloof in ieder geval dat het niet veel gebruikt wordt (maar zal vast per branche/bedrijf ook weer verschillen)!
Edit: @Koda aah zie nu pas dit! Neem het terug. Duidelijk dat ik zelf niet meer de advertenties inzet haha
Sowieso niet luisteren naar random jongens op straat, maar rondom parkeren⦠Ik leerde laatst dat je dus niet met je wielen op een stoep mag parkeren maar wel op de weg (mits geen parkeervakken of uitzonderingen zoals kruisingen, bocht etc). Ik kreeg dus een waarschuwing onder mn voorruit voor mn eigen huis. Misschien bedoel je dit niet, maar was voor mij nieuw haha.
Geen mooie krassen in je lak nu?
Ik ben op kantoor en heb geen zin meer om nog te werken
Heb ook veel te veel cafeĆÆne op en nu zit ik lichamelijk te stuiteren maar mentaal ben ik uitgeput haha.
Haha ik heb hetzelfde nu. Net mān laatste overleg gehad en stort nu compleet in Als ik zo thuis ben ga ik mezelf trakteren op iets, zoān losse werkdag tussen een feestdag en weekend in is echt suf
Ik heb een wedding guest makeup look gemaakt alleen ga ik enkel de deur uit om een pakketje op te halen
Ik heb mezelf getrakteerd op een uurtje eerder naar huis.
Ik ging vandaag naar de fysio voor spanningshoofdpijn. Maar ik ben er eigenlijk wel weer op afgeknapt omdat ik een mailtje kreeg met als onderwerp mijn huiswerkopdrachten voor thuis (letterlijke bewoordingen). Ik word er helemaal recalcitrant van, ik doe al 10 jaar geen huiswerk meer
Hier noemen ze dat gewoon oefeningen.
Ja, eerst bij deze fysio ook maar ze hebben hun hele systeem geüpgraded want opeens hebben ze ook een app voor je afspraken en om filmpjes van je oefeningen te zien. Alles leuk en aardig maar dat vind ik ook wel irritant, dat je tegenwoordig voor alles een app moet hebben (bij de verloskundige ook al).
Ideaal zou gewoon 1 medische app zijn die goed beveiligd is en waar je info van de fysio, tandarts, verloskundige, ziekenhuis kan zien etc.