Ik zit de laatste tijd steeds meer met idee om een moedervlek in mijn gezicht te verwijderen (het is over de jaren heen soms meer een wratje geworden van een afstand lol) maar omdat ik het al mijn hele leven heb voelt het bijna net zo drastisch als plastische chirurgie ![]()
Zoveel zin in vanavond. Lekker dansen ![]()
Ik heb net een curry gemaakt en mijn vriend was helemaal onder de indruk en vond hem zelfs lekkerder dan bij zān favoriete Thaiš©āš³
Recept kan nu natuurlijk niet achterblijven!
Ik word altijd misselijk als ik avocadoās eet, snap ook oprecht niet de liefde voor dit product
Ik had tot het er hier op dit forum over ging nog nooit over meelmotten gehoord, maar nu heb ik ze dus in mān keukenkast.
Al twee keer de boel schoongemaakt en shit weggegooid, maar ze blijven terugkerenā¦
Heb het hele huis van boven tot onder een deep cleanse gegeven. Van 11 tot half 8 bezig geweest maar nu zo blijš«£
Haha was een zelf verzonnen recept dus zal hem morgen even uittypenš
Mijn vriend heeft ooit in een ver ver verleden tegen zān Franse vakantie vriendinnetje gezegd ā je māappelleā en dacht dat ie ik hou van jou zei. ![]()
Ze snapte er niets van. Joh.
Ik heb net mn whiteboard met mn schema voor volgende week ingevuld en ik moet 15 uur naar school en daarnaast 40 uur werken bij drie banen. Dat gaat toch helemaal niet mijn god
Sterkte. Bij mij zijn ze nu wel weg, maar heb wel weer een fruitvliegjes plaag.
Ik ben helemaal verliefd op het personage van Eric Corton ( en zijn tattooās) in dertigers ![]()
Pfoe, geef mij hier motivatie voor aub! Wat heerlijk. Heb je dan de hele dag een muziekje aan ofzo?
Ik heb een terugval in mijn hersenschudding. Net nu ik gezegd had maandag weer voor het eerst voorzichtig wat te gaan werken. Heb weer heel veel pijn en veel langere hersteltijd. Vind dit zo lullig voor mijn werk. Zit al sinds Kerst thuis en het ging de laatste echt heel goed. En dan kom ik maandag met een valse start dat het toch niet gaatā¦
Als je contact opneemt zou ik niet meteen beginnen over dat je wel meer wilt betalen. Ik zou vragen wat de reden is dat hij het huurcontract opzegt en dan kijken wat hij zegt. Als hij de huur gaat verhogen en hij zegt de prijs dan zeker kijken of je nog kan onderhandelen. Je bent, neem ik aan, een nette huurder, betaald op tijd, zorgt voor het huis weet ik veel. Hopelijk is er iets mogelijk nog, maar zeg zeker niet op het eerste aanbod ja. Hij mag geen misbruik maken van je positie, al doet die dat in feite nu al natuurlijk want je zit hardstikke klem. Echt heel rot dit. Ik hoop dat er snel een oplossing voor jullie komt!
Je werk moet nu t laatste ding zijn waar je je zorgen om moet maken. Liever nog een dagje extra afzeggen dan nog meer last krijgen. Je gezondheid gaat voor!
Ja liefste oortjes in en de muziek keihard haha
Die nieuwe categorie āgeld en rechtā kan ook meteen in zān geheel op negeer š«£
Verliefd zijn is heerlijk ![]()
Thanks, ik weet het natuurlijk. Ik zou tegen een ander hetzelfde zeggen. Maar het voelt zo vervelend en ben er mentaal ook echt aan toe om weer wat te doen. Maar het hoofd werkt dus niet mee.