Wat je even kwijt wil #61

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #60 - #5229 door Bennielava.

Eerdere discussies:

1 like

Ik zat laatst met een vriendin die ‘fuck de liefde deel 2’ film te kijken. Voornamelijk omdat we gewoon graag kutfilms opzetten om erom te lachen. En er was een scène dat ze op een of andere boat party staan in Ibiza. En toen vroeg 1 van die personages bloedserieus (volgens mij was het niet grappig bedoeld) of ze misschien wat Freek en Suzan konden draaien. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in maanden niet zooo hard heb gelachen om iets :rofl: Echt die vriendin en ik konden niet meer. Hoe sta je in Ibiza op een of andere techno boat party en vraag je aan de dj om Freek en Suzan te spelen, i can’t even hahaha.

22 likes

@Flora oh dat is zo kut! Je bent niet de enige hoor, ik weet dat best wat in mijn omgeving dan als kind de moeder zagen vallen. Fijn dat alles goed gaat op wat blauwe plekken na.

2 likes

Nice, ik zit door Instagram sjablonen te scrollen op Canva en heel veel van de voorbeelden zijn pro-choice en geven informatie over abortus. Go off sis :mega:

Voorbeelden


19 likes

Wat een onwijs vervelende situatie! Ik hoop dat je snel even kunt uitrusten dit is inderdaad geen doen. He je mensen om je heen die bijvoorbeeld een avond voor je kunnen koken oid?

Veel kracht gewenst de komende tijd.

1 like

Wat krijg je veel over je heen; ook van mij veel moed en kracht gewenst. En voel je zeker niet bezwaard om dingen van je af te schrijven!

2 likes

Ik ben vandaag jarig en ga het echt maximaal uitbuiten en ervan profiteren. :tada:

38 likes

Ik ga in m’n eentje naar een concert. Vind het best spannend maar ook heel veel zin in! Hopelijk kan ik redelijk vooraan staan

31 likes

Wat heftig zeg! Je kunt misschien kijken of de verpleegkundig oncoloog wat dingen van je over kunt nemen, zodat je alleen hem/haar als aanspreekpunt hebt. Ik zou zeker aangeven wat er allemaal op je af komt en dat het te veel voor je is. Heel veel sterkte en kracht gewenst!

6 likes

Ach meisje, je hoeft echt geen sorry te zeggen! Het is niet niks wat je over je heen krijgt. Heb je mensen je omgeving die je kunnen helpen en steunen? Ooms, tantes, vrienden van jezelf of van je ouders?
Heel veel sterkte :heart:

4 likes

Ik was dinsdag bij de tandarts om een vulling te vervangen maar die hele man kende ik niet eens en ik vond dat mijn vulling niet zo lekker voelde enz dus had beetje pissig een mailtje gestuurd haha. :see_no_evil: :cry: Nu pas durven te lezen… zeggen ze dat ik niks hoef te betalen. :cry::heart:

Ik heb ze maar wel even laten weten dat als mijn eigen tandarts weer terug is dat ik bij haar nog een keertje wel laat checken (en meteen controle dit dat), haar vertrouw ik wel.

1 like

Omg, mijn betalingssysteem ligt er al de hele ochtend uit en met Tikkies werkte ook voor geen meter. Heb ik in 5 minuten een nieuw betalingssysteem geregeld via Coolblue. En die zaak werd net toevallig vandaag geopend en ze hadden er maar 1 op voorraad. It was meant to be, you guys. Kom bij me afrekenen.

27 likes

Al zou je hier dagelijks meerdere keren van je af schrijven, alles is goed @Friemel. Het is gewoon een klote situatie waarin je zit. Zou je bij de huisarts of een maatschappelijk werker kunnen kijken of er iets uit handen kan worden genomen, zodat niet alles op jouw bord komt? :heart:

3 likes

Heb je een netwerk waar je op terug kan vallen? Heeft je moeder (of vader) een casemanager? Zo ja, dan is het belangrijk dat je de situatie ook bij hen aangeeft. Verder zou ik ook bij je huisarts aankloppen voor hulp, jij hebt in deze situatie ook echt zowel praktische als mentale ondersteuning nodig. Ik weet hoe zeer de grond onder je voeten wordt weggeslagen bij één zieke ouder en ik kan me bijna niet voorstellen hoe dit moet zijn als dit bij beide ouders tegelijk gebeurt. Ik weet niet waar je woont maar als er iets concreets is waar je hulp bij kan gebruiken schroom dan niet om hier te vragen. Als je bij mij in de buurt woont wil ik met alle liefde iets voor je doen en zo zijn er vast wel meer forummers. En als je dit forum als uitlaatklep wil gebruiken is dat natuurlijk ook helemaal oke, daar hoef je geen sorry voor te zeggen.

13 likes

Moet eigenlijk het huis poetsen maar ik heb net wat in potentie spannends geregeld op werkgebied en nu heb ik geen energie meer haha

6 likes

Jongens je kan vandaag op veel plekken gratis heri heri eten vanwegen keti koti.

https://www.freeheriheriforall.com/partners

Hier zie je wie wat waar.

12 likes

Ik ga hopelijk vanaf september een parttime studie naast mn werk doen, maar ik moet daarvoor eerst nog wel toegelaten. Heb afgelopen dinsdag alles ervoor aangeleverd en het kan dus tot 20 werkdagen duren voor ik wat hoor, maar uiteraard zit ik steeds in m’n mail en het systeem te kijken. Alsof ik niets beters te doen heb ook :sweat_smile:

6 likes

Hahaha allemaal steden en dan ‘Friesland’

4 likes

:heart: Gebruik het forum vooral als uitlaatklep. Niet nodig om sorry voor te zeggen. Verder eens met bovenstaande dingen en mocht je in regio Utrecht wonen mag je altijd een pb’tje sturen. Ook als je alleen je hart wil luchten.

5 likes

Ik weet nog dat ik op stage was in Suriname en we dit te eten kregen toen we een tripje met zo’n organisatie maakten. Het was zo’n deceptie 🥹 maar zat heeeel veel bakkeljauw in. Doe mij maar een goeie roti, maar dat kent Limburg niet…

1 like