Ik loop het perron op, daar staat een trein die binnen 1 minuut vertrekt. Echt zo’n fijn beeld dat de conducteur dan fluit en dat ik nog net 4 mensen de trein in zie springen voor de deuren sluiten. Ik helemaal blij.
5 minuten later, even checken, mijn trein moet toch al lang op het perron staan? Fucccckkk ik sta op het verkeerde perron, rennen, haasten, langzame mensen voor me, ergernis fuckerdefuck ik kom te laat voor de meeting die ik gvd ook nog moet voorzitten, bammm net te laat, de trein zet zich in slow motion voor mij in beweging.
Nou weet je wat, ik verontschuldig me netjes bij mn collega’s, er komt over 15 min weer een trein, kan gebeuren. Ik ga lekker koffie halen, even zitten, beetje scrollen, ladieloe.
15 minuten later: FUCKKKKKK, de trein gaat over 1 minuut, rennen haasten, roltrap afbolderen, en yet again zet de trein zich in slow motion voor mij in beweging
Whyyyyy. Waarom doe ik mezelf dit aan. FOCUS! Ik heb echt zoveel zin om terug naar huis te gaan en onder de dekens te liggen.