Wat je even kwijt wil #62

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #61 - #5196 door WhereTheLightIs.

Eerdere discussies:

2 likes

@WhereTheLightIs Ja alle broekzakken, jassen, tassen na gekeken, zelfs in de filter uit de wasmachine gehaald.

De sifon van je wasbak al open gemaakt?

2 likes

Ik heb soms wel als ik helemaal “para” loop te zoeken dat ik het niet kan vinden maar dat ik het later dan ineens toch random tegenkom tijdens bed verschonen ofzo of de was doen. Ik hoop dat je hem snel alsnog kan vinden!

5 likes

Ik zweet gewoon helemaal door de buikpijn? Hoe dan. Iets met tijd van de maand/drie maanden. :smiling_face_with_tear:

Gelukkig wel lekkere koekjes gekocht voor vanavond en mijn vriend wil graag eten bestellen voor me haha (dus ik ga Chinees halen op zijn kosten want daar heb ik meeste zin in). :partying_face:

4 likes

@FredPaillet oh joh is het weer zo’n drama? Ik zou eigenlijk vandaag naar Schiphol vliegen, maar die vlucht is geannuleerd (en snap nu waarom). Heel raar gevoel, was al bezig met naar huis komen, werk morgen, en in plaats daarvan heb ik een extra vakantiedag.

1 like

Ik zit heerlijk met mijn popcorntje alleen in de bios, love deze staycation

15 likes

ohhh ik zit op mn werk doelloos Reddit te scrollen met m’n koptelefoon op en ineens scroll ik langs een compilatie van 9/11 laatste voicemail berichten en nu ben ik er helemaal naar van

2 likes

Waarom dit

14 likes

Welke film?

2 likes

Ik ga vrijdag weer naar een libanees restaurant ( Beiruti gent)
En ik kan niet wachten. Ik moet echt stoppen met op hun website kijken en al helemaal als ik honger heb.
Wss de dag erna mexicaans eten mn andere favo keuken haha

19 likes

Nee nog niet, wel geprobeerd om een andere ring weg te spoelen dat lukte niet. Wasbak is vlak en stroming niet sterk genoeg.

@Fenayi Daar hoop ik stiekem ook op.

2 likes

Ja weet niet haha.

3 likes

https://youtube.com/shorts/eYdZGflOdUE?feature=share
Stay at home girlfriend :smiling_face_with_tear:

Ze is de nieuwe lynnn

2 likes

Ugh ik ging net even onder water in de zee en telkens als ik mijn lippen proef is het zout zout en nog eens zout

1 like

Brb even dit idee pitchen bij mijn vriend.

4 likes

Ughh, Bij mijn appartementencomplex zijn ze nu bezig met de buitenkant verven etc. Daardoor staan er nu steigers met een zeil ervoor waardoor mijn mooie uitzicht is verpest. En ze blijven echt wel een paar weken staan tot in ieder geval halverwege oktober. Ik heb het idee dat het nog wel langer kan duurden omdat ze niet altijd aanwezig zijn zoals vandaag.

Achter op het pleintje staat het ook helemaal vol, omdat ze ook met de schuurtjes bezig gingen. Daardoor moesten alle schuurtjes leeg, en er sws niet zoveel ruimte is daar.

2 likes

where the crawdads sing! Vond hem echt heel mooi

5 likes

‘with luuuke’