Wat je even kwijt wil #62

Hé wow ik heb vandaag ook brownies gemaakt

Samenvatting

29 likes

Ik ben zo moe en wil naar bed maar moet grof vuil buiten zetten en dat mag pas na 21:00. Ik ga zo de rebel uithangen en om 20:45 al beginnen met sjouwen

3 likes

Anarchist dat jij bent

9 likes

3orieMLTPRocXlrtyU

6 likes

Ik heb ook brownies gemaakt vandaag haha. Echt zo’n dag. Smaakt alleen naar niks want corona en ben toch beetje m’n smaak verloren 🥹

4 likes

Wij komen net thuis van een weekendje met m’n schoonouders, is hun hele huis overhoop gehaald en is er van alles meegenomen, onder andere alle sieraden van onze recent overleden oma. Wat een nachtmerrie zeg.:sob:

15 likes

Ik had dit weekend voor het eerst de verwarming weer aan en kom net thuis en het is nu een sauna want die was ik dus vergeten af te zetten. Meteen afgestraft

Oke ik ga morgen brownies maken. Foodfluencers.

8 likes

Ah nee wat vreselijk! En een eng gevoel, dat mensen binnen zijn geweest

1 like

Straight to jail.

@Evert er zit cacao poeder in…

Ben erg benieuwd. Ga het deze week proberen lolzzzz

2 likes

Rip bankrekening

3 likes

Die 190,- is hier in een paar uur verdampt. Hopelijk heeft mijn kat er van genoten

6 likes

Ja mijn schoonouders slapen vannacht bij ons, morgen volgt er nog onderzoek en ze wilden ook echt niet thuis slapen. Echt een eng idee inderdaad, ze zijn van beneden tot zolder geweest, alle kasten open, alle kleding, spullen, alles eruit. De voetafdruk staat op de bank.:smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik ben laat voor mijn doen, maar: ik heb weer een kerstboom staan. :sunglasses:

20 likes

Oh wat naar zeg, vreselijk. Zo zielig! Hopelijk wordt er nog wat teruggevonden en kunnen ze (wellicht aan de hand van de voetafdruk?) de daders vinden. Dan voel je je toch echt niet meer veilig thuis

3 likes

Waarom berg je 'm überhaupt nog op?

6 likes

Werkverschaffing

8 likes

Inderdaad helemaal niet duur voor wat je ervoor terugkrijgt! Mijn ouders en schoonouders wonen allebei op 1,5/2 uur treinen afstand dus met alleen een keer naar één van hen gaan heb ik de kosten er al uit. En ook leuk voor random dagjes weg inderdaad, ben dit jaar al naar best veel steden geweest waar ik anders niet snel heen zou gaan

4 likes

Heb dit weekend zoveel zuivelproducten gegeten :tired_face: ben benieuwd hoe m’n voorhoofd er de rest van de week uitziet

Ik heb net mn iPhone geüpdatet voor 470 euro.:exploding_head::weary: Hoe was jullie dag?

(M’n laptop verbond automatisch met de hotspot van m’n telefoon en toen ging ik over m’n databundel. En als je dan bij Simyo zit kan het dus blijkbaar in 20 minuten tot dit achterlijk hoge bedrag oplopen. Uiteraard ga ik morgen net zo lang aan de telefoon hangen tot ze me deze rekening kwijtschelden maar ik hoop maar dat ze een beetje coulant zijn :unamused:. Had gvd beter een nieuwe telefoon kunnen kopen.)

9 likes