Wat je even kwijt wil #62

Die groene van Andrelon is nog prima te doen voor donker haar en is ook vaak in de aanbieding

2 likes

Wat is de Kruidvat toch mentaal uitputtend

9 likes

Ik wou eigenlijk gaan black friday shoppen maar ik moet vandaag rustig aan doen. Stuk beter voor m’n portemonnee zo wel (nu moet ik niet alsnog ineens online gaan shoppen).

2 likes

krijgen jullie die bruine shit niet onder je nagels? haat dat echt 4 life

6 likes

Ik moet nog 1,5 uur werken maar ik heb echt 0 focus meer.

Toen ik een (zelfbedacht) liedje ging zingen voor mijn kat slaakte ze een diepe zucht en draaide ze zich om :pleading_face:

6 likes

Ja omdat ik me wel weer oke voelde en me niet ziek genoeg voelde. Ben de werkdag gelukkig best goed doorgekomen.

1 like

Vandaag is een mooie dag om meerdere redenen hoor haha. Zo vroeg ik vandaag of ik misschien 30 december en 2 januari vrij kon krijgen omdat ik nooit vakantie heb gehad sinds ik daar zit (ik voel me te verantwoordelijk voor de schoonmaak daar). Kreeg ik als antwoord: Je neemt maar lekker tussen kerst en oud & nieuw vrij oh en die 2 januari ook!

Fucking nice. Daar was ik niet eens op uit. :joy: Met het weekend erbij is het toch even lekker 1.5 week vrij. Ben wel eens week thuis geweest hoor maar dat was of corona of ziek dus dat telt niet vind ik.

21 likes

Klorane :heart_eyes: niet geurloos, maar ook niet heftig.

8 likes

Mijn nagels zijn te kort daarvoor :sweat_smile:
En je masseert toch niet met je nagels?

Beatrijs ftw

6 likes

Sinds kort mijn holy grail

1 like

Ik wilde niet shoppen vandaag maar nu heb ik wat geweldigs gevonden en heeft het geen korting :triumph:

1 like

Ik ben zo moe van deze week, ben gewoon aan het wachten tot het een normale tijd is om op bed te gaan :grimacing:

1 like

Lekker gaan. Wie houd je tegen?

2 likes

Merk ook dat ik in winterslaapmodus ben. Toegeven een snurkende hond naast mij, helpt ook niet

7 likes

Mijn haar is vettig dus wil het heel graag wassen maar ik ga morgen bij de kapper mijn haar laten kleuren dus volgens mij is het nu wassen dan niet zo handig :sweat_smile: first world problems

1 like

Bach is god.

9 likes

Amen.

5 likes

Ik was net bij een concert waar de zanger op een piano ging liggen en ik kon alleen maar aan Thierry Baudet denken

Verder wel leuk :heart_on_fire: (Phoenix)

6 likes

Oohhh ik wil daar morgen graag heen (als ik genoeg zin heb om alleen te gaan + nog een kaartje kan vinden)! Was het een leuke show?

3 likes