Wat je even kwijt wil #62

Beatrijs ftw

6 likes

Sinds kort mijn holy grail

1 like

Ik wilde niet shoppen vandaag maar nu heb ik wat geweldigs gevonden en heeft het geen korting :triumph:

1 like

Ik ben zo moe van deze week, ben gewoon aan het wachten tot het een normale tijd is om op bed te gaan :grimacing:

1 like

Lekker gaan. Wie houd je tegen?

2 likes

Merk ook dat ik in winterslaapmodus ben. Toegeven een snurkende hond naast mij, helpt ook niet

7 likes

Mijn haar is vettig dus wil het heel graag wassen maar ik ga morgen bij de kapper mijn haar laten kleuren dus volgens mij is het nu wassen dan niet zo handig :sweat_smile: first world problems

1 like

Bach is god.

9 likes

Amen.

5 likes

Ik was net bij een concert waar de zanger op een piano ging liggen en ik kon alleen maar aan Thierry Baudet denken

Verder wel leuk :heart_on_fire: (Phoenix)

6 likes

Oohhh ik wil daar morgen graag heen (als ik genoeg zin heb om alleen te gaan + nog een kaartje kan vinden)! Was het een leuke show?

3 likes

Ja!! vond het echt heel goed, en had ze nog nooit live gezien

1 like

Net voor het eerst een (proef) ski les gedaan op zoā€™n borstelbaan en omg dat is echt intensiever dan ik dacht en wat een vreselijke schoenen.

5 likes

Ik ben net op de foto gegaan met mn favo ijshockeyer :joy::joy::joy:

12 likes

Gelukkig! :hugs:

2 likes

Heb je wel eens in de echte sneeuw geskied? Want dat is zoveel chiller dan op een borstelbaan! Dus het is wel heel goed om het op een borstelbaan te leren, want dat is een stuk lastiger dan in de sneeuw. Valt het straks alleen maar mee :smile:

1 like

Ik had donderdag behoorlijke buikgriep, en gisteren ging t eigenlijk wel weer goed dus ben ik wezen winkelen en gewoon normaal gegeten. Maar mā€™n buik is nu toch aan het borrelen :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

Ik ben gisteren met mā€™n vader naar het concert van Froukje geweest in Antwerpen.
Ik had last minute tickets kunnen scoren en hem overtuigd om mee te gaan. (Hij is ook wel fan)
Het was een avontuur met het OV (eerst bijna niet kunnen vertrekken, dan bijna geen trein meer naar huis etc) maar ik heb echt genoten van de vader-dochter quality time. :smiling_face_with_three_hearts:
(Want die is mega schaars nu ik in het buiteā€™land woon natuurlijk)

42 likes

Help je graag! Heb zelfs op school ā€œlesā€ er in gehad. Denk ik het enige handige wat ik van het vmbo heb onthoudenšŸ„²

1 like

Wauw het lef zeg. Ik heb hier laatst ook een stevige discussie over gehad met een buurman die ook wat extra huizen in bezit had. Maar hij vond alle beleggers heel nobel want zorgden voor huizen terwijl de overheid dat niet kan en tja die prijzen hĆØ, daar konden ze weinig aan doen. Hij vond het overigens ook niet discutabel om 100 huizen te bezitten want allemaal voor de goede zaak :face_vomiting:

2 likes