Oh snap het is ze roken niet en drinken minder dan voorheen
Ervan uitgaande dat het NOS-bericht klopt is het gewoon bagger vertaald, want ze gebruiken juist meer middelen
Mijn bestelling waar een bikini in zit is na 5 werkdagen nog niet verzonden . Levertijd zou 2-5 werkdagen zijn. Ga woensdag op vakantie dus ‘tijd zat’ maar als ie niet komt is iets anders bestellen nu ook lastig
Is het in Limburg gewoon elke woensdag protest dag?
worrying news indeed
Hier liepen ze ook al door de straten, het mooie was alleen dat kind heel hard riep: “huh die vlaggen hangen verkeerd om mama”
Dat ik hoop dat ik ein-de-lijk na ruim één week normaal voor 6-8 uur kan slapen. In de afgelopen week heb ik in totaal nog geen 8 uur geslapen. Heb 0,0 slaap en leef met brakheid overdag. Uur geleden een slaappil ingenomen, maar merk nog steeds niks
BART VOOR DE HOEREN
ownee wacht…
Op ad zag ik al van die reacties a la ‘het komt door de biologie’. Pff.
Ik heb vanmiddag 2 controle onderzoeken in het ziekenhuis en heb er al de hele week buikpijn voor.
Ongesteld + Verkouden + keelpijn + Verhoging had voor mij nou ook weer niet gehoeven.
Een fles rode wijn de avond voordat je gaat vliegen was niet het beste idee ooit.
Ohh ik ben geveld door griep maar vind t naast de fysieke ongemakken best lekker om in bed te moeten liggen en zo te gloeien onder een dekentje met dit weer
Ik zit met mijn oma in de valys (zij brengen ouderen van a naar b) en die man zit zonder gordel en is aan het rijden met de telefoon in zijn hand
Kenteken noteren en klacht indienen. Dat hij zonder gordel zit is z’n eigen domme probleem maar die telefoon is schandalig.
Gordel in taxi is niet verplicht, of iig niet altijd. Maar met telefoon rijden is natuurlijk wel idioot.
@Negativ
Sorry als iemand hiervoor dit bedrijf werkt, maar fuck Ebsco. Ik hoop dat jullie snel failliet gaan.
Voor de chauffeur volgens mij wel altijd
Ik lees net dat dat alleen opgaat voor taxi’s met eenmalig contant betalende klanten (geen gordel plicht) maar bij alles op contract basis wel gewoon gordel.
LOL ja, want je moet je ook echt kunnen verdedigen tegenover die bejaarden die je willen overvallen. Dit is gewoon lui gedrag van die vent. Maar ja, zijn zaak. Dat met die telefoon kan echt niet.