Wat je even kwijt wil #64

Dat is schrikken. Kon je de auto niet stilzetten ergens en even kijken of je de kat geraakt had :grimacing:?

6 likes

Waarom stopte je niet om alles te checken? Voor hetzelfde had het diertje ter plekke een dierenambulance nodig.

2 likes

Omdat ik niet kon stoppen anders had ik dat uiteraard gedaan @anon26794567 @Whitecactus

9 likes

Ik ken die hele man niet, dus moest even googlen of het terror Jaap was.
Nee. Jammer wel, was een goede transformatie story geweest.

1 like

Ja dit verhaal heb ik al een aantal keer ziek voorbijkomen de laatste weken! Kan je het niet retourneren naar de afzender (als die erop staat)?

1 like

Hahah zou wel mooi zijn als je partner je wil verrassen met een super dure ring, maar het echt zo amateuristisch is ingepakt in bubbelplastic. Zonder doosje of iets. Shady wel

3 likes

In een appje naar mijn moeder heb ik een keer ā€œhardop lachenā€ getypt en nu reageert ze heel vaak met ā€œhaha schaterenā€ of ā€œhaha huilen van het lachenā€ :skull:🄹

57 likes

Ik ben net m’n parkeerkaart verloren :tired_face::tired_face::tired_face: 2u gratis parkeren en ik was er 15 min. Zo zonde van het geld dit.

3 likes

Gaat het niet op kenteken? Hier staan automaten waar je je kaartje in kunt doen om te betalen, maar ook je kenteken in kunt voeren.

Neee hier niet, heb ook geprobeerd gewoon naar de slagboom te rijden. Zonder succes :joy:

4 likes

Ik had leuke plannen vandaag; koffie’tje in de ochtend met vriendinnen, borrel einde middaag maar beide gaan niet door en nu voel ik me verloren.

2 likes

Mijn telefoon en smartwatch meet mijn slaap en ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik snachts om 5u 1000+ stappen zet??? Ook als ik mijn horloge niet om heb (dus ben niet met mijn arm aan het zwaaien). Hij blijft aangeven dat ik een stuk wandel rond die tijd, steeds verschillende afstanden en minuten.
Slaapwandel ik met mijn telefoon in mijn hand ofzo???

4 likes

Ahw te cute

2 likes

Heb je een huisgenoot…? :eyes:

4 likes

Ja het is ook maar iets van 10 euro dus ga die moeite ook niet doen. Als het iets duurs was zou ik me wel schuldig voelen haha.

1 like

Waarom denk ik altijd dat ik alles ook wel zelf kan?
Boekbinden zal me vast wel lukken.
Tassen maken? Tuurlijk!
Keramiek? Als een ander kan, kan ik het ook
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Natuurlijk kan ik het niet

2 likes

Ja tuurlijk dat kan ook & is super lekker weer om naar buiten te gaan! maar was gewoon even balen zo last minute afzeggingen omdat ik me erop verheugd had.

1 like

Nee :pleading_face:

1 like

Ook geen onzichtbare? :ghost:

3 likes

Huisdier? :smirk_cat:

2 likes