Wat je even kwijt wil #64

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #63 - #5132 door SoonSoonThings.

Eerdere discussies:

3 likes

Wat lullen we veel he.

9 likes

Yessss Arlo Parks komt in Paradiso :heart:

6 likes

Jaa! Geen idee hoe hard de tickets zullen gaan maar je kan je aanmelden voor een presale die 2 dagen voor de gewone verkoop begint, heb ik voor de zekerheid maar gedaan

4 likes

Thanks voor de tip. Ga ik ook gelijk doen

2 likes

Ik mis mijn moeder. Helemaal vandaag, de dag dat ze jarig is. Heb een lange dag op het werk in het vooruitzicht, hopelijk kom ik hem een beetje okƩ door.

31 likes

Omg, ik krijg gewoon mijn ruit niet gekrabt door de ijzel? Ik kan gewoon niet weg :joy::joy: warm water helpt niet, anti vries werkt nietā€¦

2 likes

Look out everybody its gled outside.

14 likes

Heel veel sterkte en succes op je werk :yellow_heart:

3 likes

Pff mijn schoonzus heeft even medegedeeld dat ze onze schoonmoeder een fotoshoot op het strand cadeau gaat doen dit weekend en al geboekt heeft voor augustus. Maar gaat er dus even vanuit dat ik (en mijn dan 4 maanden oude baby ongeveer, ben nu nog zwanger) dat wel okĆ© vinden. Ik weet toch helemaal nu nog niet of ik daar dan op zit te wachten. Ik vind het ook echt heel raar dat dit niet eerst even overlegd is ook met ons. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er Ć¼berhaupt nooit op zit te wachten zoā€™n fotoshoot, maar met een 4 maanden baby al helemaal nietā€¦

1 like

Mā€™n vader appt me echt elke keer bij ā€˜afwijkendā€™ weer om te vragen of ik toch wel thuis werk?! (Heb een hele lange reistijd dus veel kans op gevaar en ellende in zijn ogen) Maar ook echt op een tijd dat ik anders allang op kantoor zou zijn :upside_down_face::upside_down_face:. Het lijkt wel steeds op donderdagen te zijn de laatste tijd!

4 likes

Er is blijkbaar code geel en oranje van kracht in een groot deel van Nederland. Ondertussen is het hier alles behalve glad en neigt het naar zon.
Dat in zoā€™n klein landje zulke verschillende weersomstandigheden kunnen zijn.

Ach tot zover het weerbericht

4 likes

Ik moet echt minder impulsief zijn. Ben nu allemaal oude make up aan t weggooien en t is zo veel, maar allemaal 5 jaar oud minimaal en gebruik t bijna nooit meer. Heb ik ook 200 potje nagellak en 300 bollen wol en is er een patroon zichtbaar, misschien.

10 likes

Mogen we al gokken wat je nieuwste hobby wordt?

3 likes

Ja. Ik heb ook al ongveer 200 kleurtjes borduurspul, en mn laatste ding is ā€œschilderenā€ maar heb pas 30 kleurtjes denk ik max. Suggesties zijn welkom.

4 likes

Dan ga ik voor stekjes maken

1 like

Nee dat vind ik vies, en heeft geen kans van slagen. Heb ook nog 2 mandjes alcoholmarkersā€¦

1 like

Je eigen bier brouwen? :thinking:

1 like

Ik lag gisteravond in bed een filmpje te kijken van een meid die meer dan 6000 burpees in 24 uur deed.

En dan ik die iedere dag zo aankomt op het station na 30 min wandelen:

image

Echt niet okƩ.

28 likes

To be fair niemand wil vrienden zijn met iemand die 6000 (of een equivalent daarvan) wil doen in 24 uur.

20 likes