Wat je even kwijt wil #64

Ik weet niet waarom maar ik heb de laatste dagen zon honger. Ik zou letterlijk al jullie avond eten op kunnen nu. Het is dat sommige van jullie nuet kunnen komen maar anders.

8 likes

Zelfs als het lauwe, witte mensen-eten is zonder kruiden?

3 likes

Zelfs tzatziki met azijn???

1 like

Weten jullie nog die Vlaamse die boos was dat ze acht snelheidsboetes op één dag kreeg van meerdere keren te snel rijden in één week. Dat was niet eerlijk want zo kreeg ze de kans niet minder snel te gaan rijden :sweat_smile:

We hebben dus weer zo iemand. Philippe is boos op de kust en die moet gestraft worden hij gaat nooit meer terug :sweat_smile:

15 likes

conferenties zijn eigenlijk ook LARP events maar dan saai

9 likes

Ja zelfs dat gaat er nu in. KAN JE NAGAAN!!

1 like

Het leuke aan volwassen zijn vind ik dat je zelf bepaalt wat je eet. Ik heb tortillachips met kaas in de oven gedaan en zelf guacamole gemaakt + sour cream erbij. Dit is mijn avondeten. :drooling_face:

42 likes

Bij 1 medicatie zit de datum linksboven en bij de andere staat de datum op die sticker rechtsonder EN linksboven :upside_down_face:

2 likes

Geen pico de gallo erbij? Of pulled chicken/jackfruit erdoor en refried beans.

Sorry dit is mijn lege maag die judged.

2 likes

Ik ben ook echt onverzadigbaar deze weken.

3 likes

Dat onze vlucht van morgen kennelijk is verplaatst… naar vanavond. Deze informatie is kennelijk alleen naar mijn vriend gestuurd en die dacht dat het alleen om de tijd ging en niet om de datum. :cry:

10 likes

Ik was te lui om nog meer te snijden haha. Maar dit is mijn easy comfort food eten.

5 likes

Oh nee! En jullie kunnen niet meer op tijd komen?

2 likes

Mijn vriend had het denk ik net kunnen redden omdat hij al bij de luchthaven in de buurt is, maar ik zou nog minimaal twee uur moeten reizen naar de luchthaven :frowning:

2 likes

Ik heb gereageerd op een Sphynx herplaatser van 7 maanden en ik duim zo hard dat we mogen komen kijken. Echt een perfecte match met ons en onze kat :heart:

21 likes

Dit had ik bij de assistente een keer, had doodleuk nog iemands dossier open staan met de medicijnen die diegene nam. Bleek die persoon nog te kennen ook… :upside_down_face:

1 like

O god dit wordt nu zeker de nieuwe blonde bn’er met kind op de arm die coke koopt.

14 likes

Wat slecht dat jij dat kan inzien, zou echt not amused zijn als ik diegene was :joy:

8 likes

Zie ook al helemaal voor me dat iemand lekker gaat op zo’n scoop en dat gaat tippen. Gelukkig hebben media en juicekanalen ongeveer als enige ethische grens dat ze geen zwangerschappen bekendmaken.

2 likes

Nou niet zozeer juicy maar meer een inbreuk op haar privacy? Ik hoop niet dat iedereen nu gezellig gaat speculeren wie het is

4 likes