Wat je even kwijt wil #64

Ik snap die logica ook écht niet. Heb zelden fatsoenlijke aanbiedingen… En heb nog wel AH premium en ben een best vaste shopper in de zin dat ik vaak dezelfde dingen koop. How hard can it be om daar die aanbiedingen op aan te passen??

6 likes

Ja en dan koop je een keer een rol vuilniszakken. Gelijk 10 weken in mijn persoonlijke bonus.

19 likes

Jij bent wie ik later wil zijn :ok_hand:t3:

Al ben ik ouder maar mentaal zeg maar later

2 likes

Als je dit tegen mij zou zeggen zou ik je op negeer zetten

5 likes

Jij bent wat ik had gewenst dat ik was geweest

Is dat beter

4 likes

Ja veeeel beter. Love it

1 like

Die filmt nu Wicked toch?

5 likes

hoe is dit 13 jaar oud

9 likes

Ik heb kaartjes voor carnaval morgen maar kan niet eens tegen het geluid van een film op netflix. Echt slechtste idee ever.

2 likes

Ik ben vanavond naar een muziektheater/cabaretvoorstelling geweest. Het ging écht helemaal nergens over maar het was zó vreselijk grappig. Heel onverwacht maar bijna anderhalf uur lang tranen van het lachen en na afloop moest ik ff mn kaken losmaken want die waren ook helemaal stijf. Pfffff ben er nog van aan het bijkomen. Ik weet nog steeds niet wat ik nou gezien heb maar WAT een gieren.

9 likes

Volgens mij ben ik serieus weer ziek aan het worden. Hou gewoon op man.

4 likes

Ja hallo wie waren het dan!!

4 likes

Ik heb nooit carnaval gevierd.moet je kaartjes kopen? Is het niet half dronken en verkleed over straat hossen van kroeg naar kroeg?

4 likes

Pfoe ik dacht dat het psychisch gezien wel wat beter ging, maar gisteren was ik zó stront chagrijnig tijdens carnaval. Terwijl, normaal gesproken leef ik voor carnaval. Ik wilde zelfs in eerste instantie niet gaan, want fomo. En ik denk dat ik vanavond ook niet ga. Ik word gewoon een beetje boos van mezelf dat ik er niet van kan genieten en dat ik niet kan ontspannen

4 likes

Haha wow in mijn enthousiasme vergeet ik dat gewoon. Het was de groep Zoutmus met de voorstelling Jungleprinter.

Ze deden na afloop ook nog heel lief een praatje of we als publiek het woord wilden ‘spreaden’ omdat ze niet zo bekend zijn en ze vaak moeite hebben de zalen goed vol te krijgen 🥹. Nou bij deze. Het was zó briljant♥️ dus als heel FF nou collectief een kaartje koopt

14 likes

Jezus. Ik word net wakker. Kijk op mn horloge en denk. Shit ik ga telaat komen voor werk. Snel badjas aan want toch ff douchen voor ik ga…

Oh. Het is zaterdag.

18 likes

Het ligt er een beetje aan! Ik heb toevallig een kaartje voor de kroegentocht in mijn dorp, maar dat stelt niet meer voor dan dat ik 6 (?) consumpties heb bij 6 verschillende kroegen (voor een veel lagere prijs dan de muntjes zijn). Je kan (in ieder geval waar ik woon) ook zonder kaartje inderdaad naar de kroegen!.

3 likes

Wow het ziet er heel intens uit allemaal :stuck_out_tongue:

5 likes

En dit is nog maar een fractie :grimacing:

2 likes

Ik heb voor het eerst sinds m’n COVID infectie in februari 2022 doorgeslapen zonder medicatie :smiley:

54 likes